Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuneena vaimo käyttäytyy oudosti ja on alkanut potkia minut pois sängystä

Vierailija
22.02.2018 |

Vuoden ajan on jo kolmesti potkinut minut pois sängystä juuri kun olen ollut nukahtamaisillani. Toinen outo tapa, joka on ilmennyt on, että menee nukkumaan vierashuoneeseen ja lukitsee oven niin etten pääse sinne. Vaimo saa raivokohtauksia ja mykkäkoulu saattaa kestää useita viikkoja. En kuorsaa enkä omi koko sänkyä itselleni, joten siitä ei ainakaan ole kyse. Vaimo ei suostu puhumaan ongelmasta ja olen hämilläni, koska en tiedä syytä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekee vaimoilleen hirveitä asioita tajuamatta mitään. Tilanne voi olla sellainen, ettei vaimo pysty edes puhumaan asiasta kellekään.

On monia muitakin tapoja haavoittaa toista syvästi kuin se perinteinen pettäminen.

Monikohan vaimo nielee vihaansa vuosikaudet edes ymmärtämättä sitä?

Potkiminen sängyssä on inhimillistä, se on raivoa, jota ei enää pysty pitämään sisällään.

Itse tajusin lopullisesti miten karmeassa suhteessa olen sinnitellyt, vasta pariterapiassa, kun kerroin vieraalle ihmiselle mitä mulle oli tehty avioliitossa. Mies oli siinä vieressä, eikä voinut väittää vastaan, koska kaikki oli totta. Silloin näin vasta terapeutin epäuskoisesta ilmeestä, miten vakavasti elämäni oli pielessä, ja miten ymmärrettävää oli, että olin täysin hajalla.

Menin kotiin vasta kun kello tuli yhdeksän, ja kaupat menivät kiinni. Vielä senkin jälkeen istuin autossa, koska viivytin miehen tapaamista. Tuntui että olisin voinut tappaa hänet.

Kaikkein petollisimpia ovat ne kiltin näköiset ja mukavat, joista kaikki pitävät. Ne, jotka tekevät asioita itsekään tietämättä miksi, ja itkien katkerasti omaa tyhmyyttään.

Joten kyllä vaimon raivolle syy on.

Mies ei vain kerro sitä.

Ei mitään väliä, onko tämä provo vai ei. Tällaisia tarinoita on.

Onneksi kuitenkin sinä olet löytänyt syyllisen, kaikki eivät löydä sitä siitä kilteimästä ja mukavimmasta.  Vai onko joku koskaan törmännyt sellaiseen naisen joka kiltin näköinen ja mukava?  Miehen ei kuitenkaan saa raivostua sellaisesta.

Vierailija
22/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa musta siltä, että vaimo toivoo sulta kunnon seksiä, mutta ei osaa jostain syystä sitä pyytää. Suuttuu, koska nukahdat, etkä hoida hommiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekee vaimoilleen hirveitä asioita tajuamatta mitään. Tilanne voi olla sellainen, ettei vaimo pysty edes puhumaan asiasta kellekään.

On monia muitakin tapoja haavoittaa toista syvästi kuin se perinteinen pettäminen.

Potkiminen sängyssä on inhimillistä, se on raivoa, jota ei enää pysty pitämään sisällään.

Itse tajusin lopullisesti miten karmeassa suhteessa olen sinnitellyt, vasta pariterapiassa, kun kerroin vieraalle ihmiselle mitä mulle oli tehty avioliitossa. Mies oli siinä vieressä, eikä voinut väittää vastaan, koska kaikki oli totta. Silloin näin vasta terapeutin epäuskoisesta ilmeestä, miten vakavasti elämäni oli pielessä, ja miten ymmärrettävää oli, että olin täysin hajalla.

Menin kotiin vasta kun kello tuli yhdeksän, ja kaupat menivät kiinni. Vielä senkin jälkeen istuin autossa, koska viivytin miehen tapaamista. Tuntui että olisin voinut tappaa hänet.

Kaikkein petollisimpia ovat ne kiltin näköiset ja mukavat, joista kaikki pitävät. Ne, jotka tekevät asioita itsekään tietämättä miksi, ja itkien katkerasti omaa tyhmyyttään.

Mies ei vain kerro sitä.

Jos tuossa määrin pistää vihaksi, ja ymmärrän, että pistää, voi itse ottaa suunnan sohvalle, koittaa rauhoittua ja kuunnella vaikka musiikkia. On sitä täälläkin terapiassa käyty, mutta ketään en ala sängystä potkimaan. Riittää, että huushollissa on yksi sekopää.

No kuule ole onnellinen, jos sun suru ja viha on sitä luokkaa, että se haihtuu musiikinkuuntelulla.

Sulle ei selvästi ole tapahtunut eikä tehty mitään pahaa.

Ei vai? No, lyönyt, juonut tai pettänyt ei ole, mutta uhkaillut, huutanut, haukkunut lyttyyn, jättänyt kipeänä selviämään keskenäni lasten kanssa on ja arvostellut aivan kaikkea. Milloin on ilme tai äänensävy väärä ja ainakin puhun, kävelen, nukun, syön ja siivoam väärin. On uhannut lasten huoltajuudella ja taloudellisella väkivallalla. On laittanut mun ja lasten tavaroita paskaksi, on uhannut heittää minut parvelta alas... En sanoisi, ettei mitään pahaa, mutta on toki monta kertaa pahempiakin suhteita. Joten joo, en ehkä tiedä raivon rajoja.

Vierailija
24/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti teki tota isälle, mutta äijä hyppäsi vieraissa koko avioliiton ajan katkeraan kuolemaan saakka. Ei normaali ihminen noin toimi ilman painavaa syytä. Jätätkö nyt jotain kertomatta?

Kyllä, hän todellakin jättää jotain tärkeää kertomatta.

Omituista, että monet leimaavat vaimon "hulluksi" tietämättä mistä on kyse.

Hän on selvästi raivoissaan, ja siihen on joku syy.

Totta. Jokainen tällä foorumilla tuomittu sikamies on kokenut kauheaa vääryttä tultuaan tuomituksi täysin yksipuolisesti naisen kertomuksen perusteella.

Vierailija
25/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja se hankeen. HANKEEN!!!

Vierailija
26/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti teki tota isälle, mutta äijä hyppäsi vieraissa koko avioliiton ajan katkeraan kuolemaan saakka. Ei normaali ihminen noin toimi ilman painavaa syytä. Jätätkö nyt jotain kertomatta?

Kyllä, hän todellakin jättää jotain tärkeää kertomatta.

Omituista, että monet leimaavat vaimon "hulluksi" tietämättä mistä on kyse.

Hän on selvästi raivoissaan, ja siihen on joku syy.

Niin, pitää muistaa että nainen ei ole ikinään tappanut ilman pätevää syytä, mutta vankilat on täynnä sellaisia miehiä jotka ovat. 

Vierailija
27/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niaella menee huonosti. Masennusta ja jotain mistä ei osaa puhua. Ilmaisee pahan olon noin. Kannattaisi johonkin keskustelemaan mennä. Sinä et voi auttaa, kun hän on noin huonona. Ulkopuolinen apu. Mene juttelemaan itse, niin se voi auttaa eteenpäin, niin että nainenkin hakee apua. Lääkärille voisit jutella.

Vierailija
28/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syy tuohon on. Jos et mitenkään keksi missä on vika joudut vain kysymään tätä kerran ja toisen kerran ja niin monta kertaa kunnes vaimosi alkaa puhua. Kun alkaa puhua kuuntele. Voit myös ottaa hatkat. Vaimollesi käy varmasti myös ero.

Vierailija
29/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka olette potkineet, ihan mielenkiinnosta: mitä mies teki?

Vierailija
30/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karu totuus; olet se kakkosvaihtoehto. Nyt on katkera sinulle, kun ei saanut sitä unelmiensa miestä. Tollaista käytöstä näkee naisilta, jotka eivät ole koskaan rakastaneet miestään.

En ole kakkosvaihtoehto, mutta olen vaimon ensimmäinen suhde.

Vierailija
31/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuksista päätellen tyttö on aina uhri.

Vierailija
32/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei vain kerro sitä.

Mitä nää sua vahingoittaneet asiat oli?

Vierailija
33/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karu totuus; olet se kakkosvaihtoehto. Nyt on katkera sinulle, kun ei saanut sitä unelmiensa miestä. Tollaista käytöstä näkee naisilta, jotka eivät ole koskaan rakastaneet miestään.

En ole kakkosvaihtoehto, mutta olen vaimon ensimmäinen suhde.

Onko sillä mielenterveystaustaa paitsi paniikkikohtauksia ja tiedätkö yhtään, mistä riitelette?

Vierailija
34/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden seksuaalinen hyväksikäyttö aihetti ennen tietoisuuteen nousemista tuollaisia oireita itselleni...

Terapeuttisiko sai sinut näin uskomaan, vai naistenlehdet?

Noin ihan vaan varmuuden vuoksi kannattaisi vikaa koettaa etsiä myös itsestään.

No jos lapsen hyväksikäyttö sinusta on lapsen vika, niin se kertoo kyllä paljon sinusta...ja muistin asian, kukan ei saanut minua uskomaan sitä. Ihmettelen outoa asennettasi. Sinulla lienee syy siihen. En tosin halua ajatella minkälainen...

Vierailija
35/35 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaisena ei mennä nukkumaan. Vaikka menisi koko yö, asiat puhutaan selviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan