Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuneena vaimo käyttäytyy oudosti ja on alkanut potkia minut pois sängystä

Vierailija
22.02.2018 |

Vuoden ajan on jo kolmesti potkinut minut pois sängystä juuri kun olen ollut nukahtamaisillani. Toinen outo tapa, joka on ilmennyt on, että menee nukkumaan vierashuoneeseen ja lukitsee oven niin etten pääse sinne. Vaimo saa raivokohtauksia ja mykkäkoulu saattaa kestää useita viikkoja. En kuorsaa enkä omi koko sänkyä itselleni, joten siitä ei ainakaan ole kyse. Vaimo ei suostu puhumaan ongelmasta ja olen hämilläni, koska en tiedä syytä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on provo. Kuulostaa muuten liian omituiselta. Mutta oletetaan, että on totta. Miten teillä muuten on mennyt kuluneen vuoden aikana? 

Vierailija
2/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on provo. Kuulostaa muuten liian omituiselta. Mutta oletetaan, että on totta. Miten teillä muuten on mennyt kuluneen vuoden aikana? 

Muuten on mennyt hyvin mutta nämä kohtaukset pilaavat suhdettamme enkä aina tule suoraan töistä kotiin jos tiedän vaimon olevan pahalla päällä, koska en halua riidellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt silloin vuosi sitten jonkun ison mokan, pettänyt tms? Sellaista harvemmin pystyy heti anteeksi antamaan ja välillä tulee hirveän suuri vihan tunne miestä kohtaan kun muistaa mitä joutunut käymään läpi esim. juuri pettämisen takia.

Vierailija
4/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Miksi kestäisit enempää henkistä /fyysistä väkivaltaa, vallankäyttöä tai mykkäkoulua. Etsi joku joka oikeasti välittää. Raivokohtaukset eivät kuulu parisuhteeseen. Jostain syystä sukset ovat menneet ristiin suhteessa tai häntä ei kiinnosta, johtui se mistä hyvänsä. En tiedä miten itse olet käyttäytynyt, mutta hänen käytöksensä kuulostaa siltä, että kannattaa kiireesti mennä erilleen asumaan. Elämää on myös eron jälkeen ja paljon parempaa. Joskus pariterapeutti ei auta, jos toinen on kylmä perusluonteeltaan

Vierailija
5/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti teki tota isälle, mutta äijä hyppäsi vieraissa koko avioliiton ajan katkeraan kuolemaan saakka. Ei normaali ihminen noin toimi ilman painavaa syytä. Jätätkö nyt jotain kertomatta?

Vierailija
6/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi on totta, lemppaa! Hullu nainen!

Vierailija
7/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt silloin vuosi sitten jonkun ison mokan, pettänyt tms? Sellaista harvemmin pystyy heti anteeksi antamaan ja välillä tulee hirveän suuri vihan tunne miestä kohtaan kun muistaa mitä joutunut käymään läpi esim. juuri pettämisen takia.

En ole koskaan pettänyt vaimoa tai ketään muutakaan eikä ole vaimokaan, mutta suhteemme alussa hän kärsi pahoista paniikkikohtauksista.

Vierailija
8/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauhean terveeltä kuulosta.

Vierailija
9/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen naisen mielestä miehen pitää olla mies , eikä villasukka.  Mutta useimpien mielestä ei saa olla,  vaan nöyrä palvelija.  Sano sille että ota koira ja tee itse miehen työ, eroa.

Vierailija
10/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden seksuaalinen hyväksikäyttö aihetti ennen tietoisuuteen nousemista tuollaisia oireita itselleni...

Vierailija
11/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, tämä maa tuollaisa täynnä, joten vaihtamalla ei parane.

Vierailija
12/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu totuus; olet se kakkosvaihtoehto. Nyt on katkera sinulle, kun ei saanut sitä unelmiensa miestä. Tollaista käytöstä näkee naisilta, jotka eivät ole koskaan rakastaneet miestään.

Vierailija
13/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee vaimoilleen hirveitä asioita tajuamatta mitään. Tilanne voi olla sellainen, ettei vaimo pysty edes puhumaan asiasta kellekään.

On monia muitakin tapoja haavoittaa toista syvästi kuin se perinteinen pettäminen.

Monikohan vaimo nielee vihaansa vuosikaudet edes ymmärtämättä sitä?

Potkiminen sängyssä on inhimillistä, se on raivoa, jota ei enää pysty pitämään sisällään.

Itse tajusin lopullisesti miten karmeassa suhteessa olen sinnitellyt, vasta pariterapiassa, kun kerroin vieraalle ihmiselle mitä mulle oli tehty avioliitossa. Mies oli siinä vieressä, eikä voinut väittää vastaan, koska kaikki oli totta. Silloin näin vasta terapeutin epäuskoisesta ilmeestä, miten vakavasti elämäni oli pielessä, ja miten ymmärrettävää oli, että olin täysin hajalla.

Menin kotiin vasta kun kello tuli yhdeksän, ja kaupat menivät kiinni. Vielä senkin jälkeen istuin autossa, koska viivytin miehen tapaamista. Tuntui että olisin voinut tappaa hänet.

Kaikkein petollisimpia ovat ne kiltin näköiset ja mukavat, joista kaikki pitävät. Ne, jotka tekevät asioita itsekään tietämättä miksi, ja itkien katkerasti omaa tyhmyyttään.

Joten kyllä vaimon raivolle syy on.

Mies ei vain kerro sitä.

Ei mitään väliä, onko tämä provo vai ei. Tällaisia tarinoita on.

Vierailija
14/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden seksuaalinen hyväksikäyttö aihetti ennen tietoisuuteen nousemista tuollaisia oireita itselleni...

Terapeuttisiko sai sinut näin uskomaan, vai naistenlehdet?

Noin ihan vaan varmuuden vuoksi kannattaisi vikaa koettaa etsiä myös itsestään.

Vierailija
15/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, tämä maa tuollaisa täynnä, joten vaihtamalla ei parane.

Tälläkin hetkellä on tasaisia ja asiallisia naisia vapaana, joilla on jalat maassa. Jos ei tärppää, niin sitten vaikka yksin. Tuommoista ei kannata katsella.

Vierailija
16/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta se ulos tai parvekkeelle jäähtymään ja päästä sitten takaisin kun vannoo että on kunnolla. Tämä keino tepsii.

Vierailija
17/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekee vaimoilleen hirveitä asioita tajuamatta mitään. Tilanne voi olla sellainen, ettei vaimo pysty edes puhumaan asiasta kellekään.

On monia muitakin tapoja haavoittaa toista syvästi kuin se perinteinen pettäminen.

Potkiminen sängyssä on inhimillistä, se on raivoa, jota ei enää pysty pitämään sisällään.

Itse tajusin lopullisesti miten karmeassa suhteessa olen sinnitellyt, vasta pariterapiassa, kun kerroin vieraalle ihmiselle mitä mulle oli tehty avioliitossa. Mies oli siinä vieressä, eikä voinut väittää vastaan, koska kaikki oli totta. Silloin näin vasta terapeutin epäuskoisesta ilmeestä, miten vakavasti elämäni oli pielessä, ja miten ymmärrettävää oli, että olin täysin hajalla.

Menin kotiin vasta kun kello tuli yhdeksän, ja kaupat menivät kiinni. Vielä senkin jälkeen istuin autossa, koska viivytin miehen tapaamista. Tuntui että olisin voinut tappaa hänet.

Kaikkein petollisimpia ovat ne kiltin näköiset ja mukavat, joista kaikki pitävät. Ne, jotka tekevät asioita itsekään tietämättä miksi, ja itkien katkerasti omaa tyhmyyttään.

Mies ei vain kerro sitä.

Jos tuossa määrin pistää vihaksi, ja ymmärrän, että pistää, voi itse ottaa suunnan sohvalle, koittaa rauhoittua ja kuunnella vaikka musiikkia. On sitä täälläkin terapiassa käyty, mutta ketään en ala sängystä potkimaan. Riittää, että huushollissa on yksi sekopää.

Vierailija
18/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti teki tota isälle, mutta äijä hyppäsi vieraissa koko avioliiton ajan katkeraan kuolemaan saakka. Ei normaali ihminen noin toimi ilman painavaa syytä. Jätätkö nyt jotain kertomatta?

Kyllä, hän todellakin jättää jotain tärkeää kertomatta.

Omituista, että monet leimaavat vaimon "hulluksi" tietämättä mistä on kyse.

Hän on selvästi raivoissaan, ja siihen on joku syy.

Vierailija
19/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei vain kerro sitä.

Jos tuossa määrin pistää vihaksi, ja ymmärrän, että pistää, voi itse ottaa suunnan sohvalle, koittaa rauhoittua ja kuunnella vaikka musiikkia. On sitä täälläkin terapiassa käyty, mutta ketään en ala sängystä potkimaan. Riittää, että huushollissa on yksi sekopää.

No kuule ole onnellinen, jos sun suru ja viha on sitä luokkaa, että se haihtuu musiikinkuuntelulla.

Sulle ei selvästi ole tapahtunut eikä tehty mitään pahaa.

Vierailija
20/35 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkase sitä feissiin.

Tulee ne ankkahuuletki halvaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi