Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä epäkohteliasta?

Vierailija
22.02.2018 |

Onko seuraava mielestänne epäkohteliasta:

Ystävä pyysi minut luokseen kylään. Kun olin ollut 5minkahvipöydässä hänelle soitti yhteinen tuttavamme ja kysyi voisiko tulla käymään myös kahvilla kun on lähistöllä. Yhteinen tuttu tuli pian ja he alkoivat kaksin pöydässä selailemaan toisen puhelimella jotain sivustoa johon uppoituivat liki puoleksi tunniksi toisellapuolen pöytää kokoajan innokkaasti kommentoiden sivustoa. Ei tämä vielä haitannut.
Tämän jälkeen tämä ystävä jonka kotona vieraina olimme ehdotti tälle jälkeenpäin tulleelle tuttavalle josko hän voisi leikata ystäväni hiukset ja tuttava sanoi että tottakai aloitetaan heti ja he nousivat ja menivät kaksin sitten pesuhuoneeseen hiustenleikkuupuuhiin. Kumpikaan ei mitenkään noteerannut paikallaoloani tai sanonut minulle mitään ikäänkuim en olisi siinä pöydässä istunut heidän kanssaan. Siinä puolituntia istuskelin heidän ollessa kylppärissä toisella puolen taloa ja sitten mielessäni totesin että taidan häipyä paikalta ja menin huikkaamaan että lähden kotiin jolloin ystäväni totesi aijaa okei no moikka ja huikkasin heipat, puin ja lähdin.

En vetänyt herneitä nokkaani ja muutoinkin kellokin oli jo paljon mutta mielestäni ystäväni käytös oli jotenkin epäkohteliasta mielestäni. Lähinnä asiassa se että käyttäytyivät koko ajan kuin en olisi ollut paikalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He käyttäytyivät typerästi. 

Olen pahoillani.

Vierailija
2/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin tahditonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivautuisi enää kaveeraamaan tuollaisten moukkien kanssa!

Vierailija
4/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai on. Minua olisi kyllä haitannut jo tuo että ne kahdestaan selailivat kännykkää välittämättä sinusta ja olisin lähtenyt jo siinä vaiheessa.

Vierailija
5/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin vaan lähteny käveleen, sanomatta edes moi.

Onko kyse esiteini-ikäisistä?

Vierailija
6/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin vaan lähteny käveleen, sanomatta edes moi.

Onko kyse esiteini-ikäisistä?

:'D 35v