Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihastus pomoon

Vierailija
22.02.2018 |

Enpä olisi uskonut että tämäkin tilanne tulee joskus eteen, mutta olen vahvasti ihastunut pomooni (vanhempi nainen). En edes ymmärrä miksi kun on yli kymmenen vuotta vanhempi minua, mutta ajattelen häntä koko ajan ja tänään ei työnteosta meinannut tulla mitään kun ajatukset olivat vain ihan muualla!

Lisäksi minulla on vahva tunne että tunne ei ole yksipuolista. Tulemme erittäin hyvin juttuun ja hän suosii minua muutenkin.

Mutta nyt menin sitten ihastumaan. Prkl. Tee tässä töitä nyt sitten. Ja tuo katse on niinkuin bensaa liekkeihin vaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ihastunut 10v vanhempaan naiseen, oot outo.

Vierailija
2/5 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, siinäs pyristelet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykästyin entiseen pomooni heti työhaastattelussa. Muistan miettineeni että ei hitto en mä vois ton nättihymyisen kanssa tehdä töitä.

Sain kun sainkin paikan ja punastellenhan sitä piti välillä töitä tehdä.

Mitään flirttiä enempää ei koskaan välillämme tapahtunut kun varattuja mutta jotenkin hän jäi mieleeni.

Vierailija
4/5 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, ihastunut 10v vanhempaan naiseen, oot outo.

Niin olenkin! Ei tässä oo järkeä. Mutta ihastuminen on nyt sitä tasoa etten muuta ajattelekaan.

Olenhan sentään itse mies parhaalla iällä. Jos ihastuksen kohde olisi kuka tahansa muu, olisin jo tehnyt aloitteen. Valitettavasti pomo on no go zone, tarvin mun työpaikkaa myös tulevaisuudessa.

Vierailija
5/5 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen joka tykästynyt lähes 10v nuorempaan työkaveriin. Ei hänkään kylmäksi mun seurassani tunnu  jäävän, mutta jotenkin vaikea kuvitella että tästä mitään vakavampaa loppupeleissä seuraisi.