Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele oikeasti hyvää elokuvaa! Tänään aion katsoa sen.

Vierailija
22.02.2018 |

Haluaisin katsoa tänään kotona pitkästä aikaa hyvän elokuvan. Oikeasti hyvän.

Suosittele sellaista, mikä olisi hyvä ja katsomisen arvoinen elokuva? Ei tarvitse olla mikään uutuus, voi olla vanhempaakin tuotantoa. Saatavuus tuskin on ongelma nykypäivänä, elokuva kuin elokuva löytynee joko netistä tai dvd-hyllystä.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pokeus ja menen tänään leffa teatteri yksin vaikka yksin.. Itse olin eilen,mutta en yksin. Oli mahtavaa katsoa , disneyn: Jungle Cruisen .( sekailu leffa)

Vierailija
62/71 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson illalla tuon 007 - älä kieltäydy kahdesti. Onko hyvä? En muista olenko nähnyt tuota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mieli.

Vierailija
64/71 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Bond alkaa tänään kymmeneltä. Kato se.

Vierailija
65/71 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Hesarin NYT-liitteessä kehuttiin tänään Subilta klo 21 alkaa elokuvaa "Kong: Pääkallosaari" (Kong: Skull Island, 2017), ja sille annettiin 4/5 tähteä. En ole itse sitä aiemmin nähnyt eikä se ole yhteydessä niihin aiempiin King Kong -elokuviin. Pääosissa näkyisi olevan Tom Hiddleston, Brie Larson, Samuel J. Jackson ja John Goodman.

Tuo vaikuttaisi olevan tämän illan paras vaihtoehto, sillä muut samaan aikaan tv:stä tulevat elokuvat ovat pääosin liiankin tuttuja uusintoja.

Vierailija
66/71 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenassa on Eastwoodin ohjaama Million Dollar Baby katsottavissa. Jostain syytä olen aina skipannut leffan (vaikka pidän Eastwoodin 2000-luvulla ohjaamista muutenkin, esim. Gran Torino), kunnes eilen tuli vilkaistua. Ihan positiivinen yllätys.

Interstellar on hieno. Sotaleffoista Full Metal Jacketin ja Apocalypse. Now'n lisäksi kannattaa katsoa uudemmista Dunkirk (hyvin muuten huomaa, että tiettyjen ohjaajien elokuvat miellyttävät itseä aika poikkeuksetta. Mulle toimii Christopher Nolanin ja aiemmin mainitun Eastwoodin ohjaustyö, samoin näistä jonkinasteisista kulttiohjaajista Stanley Kubrickin ja Francis Ford Coppolan leffat).

Vierailija
67/71 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodoman 120 päivää, koko perheen suosikki 😊

Todella oksettava ja ahdistava, en suosittele🤢🥵🤢

Vierailija
68/71 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/71 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi psyko se vanha YLE . Sehän on vatsasta puhuja . Sitten YLE areenan leffa wind River intiaaninaisesta . Se on vähän parempi leffa vertaa mitä on tullut. Tuntematon on hyvä leffa kuitenkin .

Vierailija
70/71 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyko on kuin helluntailaiset puhuu vatsasta itsensä kanssa . Ja yhtä hullu. Elokuvasta käy hyvin yle TV sarja tappajan kantapäillä . Wind River intiaaneista on aika hyvä tragedia .

Vierailija
71/71 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rita Hayworth-avain pakoon

Reservoir dogs

Kerran sotureita

Paistetut vihreät tomaatit

Pieni suklaapuoti

Kukkia ja sidontaa

Jokaikinen noista on niin laskelmoitua kuraa että Hyi hele vetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä