Kysymys miehille: Kaunein suomalainen nainen?
Kuka on kaunein suomalainen nainen? Haen miesten mielipidettä, joten mielipiteitä ja peukkuja vain miehiltä, kiitos.
Kommentit (222)
Sodia Arasola, todellinen kaunotar!
Vierailija kirjoitti:
Sodia Arasola, todellinen kaunotar!
*Sofia
Aika paha sanoa, kun en tunne kaikkia suomalaisia naisia enkä edes seuraa julkkispellejä. Oma vaimo on kuitenkin ihan kivan näköinen ainakin minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Laura Lepistö
Oikeasti?
Sano, että olet trolli.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun peukutuskulttuuri on kyllä niin erikoista, että uskallan epäillä ison osan peukuttajista olevan naisia.
Älä?
Jenni Vartiaista ei kukaan täysjärkinen miinusta.
Saara Aalto. Hyvä itsetunto on niin seksikästä.
Oma vaimoni.
20 vuotta ja 20 kg sitten.
Minä se olen, just kävin peilistä tarkistamassa. Hyvänä kakkosena voisi tulla vaikka Oona Tolppanen.
Sephora Ikalaba. Ihmettelin kun vedonlyöntisivusto antoi miss Helsinki-kilpailun aikaan Sephoralle kaikkein suurimman kertoimen, vaikka jokainen varmasti näki, että hänellä on kaikki piirteet, jotka täydellisen kauniilla naisella kuuluu ollakin...😉
Vierailija kirjoitti:
Irina Vartia
Samaa mieltä, olen kyllä nainen. Katson Salkkareita välillä, koska hän on vaan niin käsittämättömän kaunis.
Se toinen Salkkarien näytelijä Monika Lindeman on myös tosi kaunis. Hänellä on upea kroppa(kin).
Pidän myös Isabella Rosselinistä, Juliette Binochista ja Melrose placen Meganista.
Olenkin kyllä nainen, joten vastauksiani ei lasketa.
Maria Jungner ja se isosuinen ristiverikkö, joka erosi komeasta julkkismiehestä ja valitteli olevansa kontrollifriikki. Blondiksi kävisi vaikka Eeva Vilkkumaa.
Maria Veitola. Minua miellyttää epänaiselliset naiset.
Curling-sekajoukkueemme Oona Kauste valloitti 39v miehen sydämen. Olen rakastunut.
Krista Pärmäkoski ennen kaikkea terveen itsetunnon omaavana naisena on mukavaa seurattavaa. Tätä naista ei jyrää kukaan!