Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt iski kevätjärkytys... Miten kukaan mies voi haluta enää ikinä juuri minua?

Vierailija
18.04.2006 |

Ihmettelen miksi joku kiinnostuu juuri minusta, kadut on täynnä hoikempia, kauniimpia, fiksumpia yms.. naisia. Miten nostaa itsetuntoa? Miten voi ruveta pitämään itsestä uudelleen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kuntoilu. Käy kampaajalla, kasvohoidossa.

Vierailija
2/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka mutta en pidä anää itsestäni. Ihmettelen suuresti kuinka joku voi kiinnostua minusta kun tunnen itseni maan matoseksi...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tekee juuri tuollaista. Hoida mielialasi ensin muuten kuntoon niin kyllä se haluttavuuskin sieltä löytyy. Ulkoile, lepää, tapaa ihmisiä ja harrasta, syö hyvin ja liiku. Jos ei muu auta niin lääkäriin.

Vierailija
4/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miksi parisuhteesi miehet ovat sinusta kiinnostuneet ja mistä ovat pitäneet. Oletko mukava ihminen? Onko kanssasi helppo tulla toimeen?

Pystytkö antamaan rakkautta? Oletko huumorintajuinen? Oletko älykäs? Oletko kiva? Oletko lämmin ja rakastava sängyssä?

Minulle miesystäväni sanoi oman ikäkriisini iskettyä että:

" Attraktiotekijäsi eivät ole iästä kiinni."

Tämä tietysti liittyi siihen, että hänen mielestään olen ihmisenä kiinnostava, haluttava ja rakastettava ja nämä ominaisuudet eivät muutu olen sitten minkä näköinen tai ikäinen hyvänsä.

Mietipä itsekin. Rakastutko miehiin vain heidän ulkonäkönsä takia? Vai kiinnostaako persoona sinua? Harva on niin pinnallinen, että ulkonäkö olisi se tärkein juttu, etkä sinä sellaista miestä haluaisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän