Mitä heppinne tekee tällä hetkellä?
Mulla lötköttää kivasti tuossa oikeassa lahkeessa. Mites teillä?
Kommentit (17)
No mitäs, tossahan se yrittää nousta ylös väsyneenä. Nukkunut raukka koko päivän ja nyt vasta heräs.
Vierailija kirjoitti:
Työntyy vaimoon
Onko se sun heppisi irrallinen vai miten ehdit pannessa palstailemaan?
Pohtii koska tapahtuu olennaista, naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntyy vaimoon
Onko se sun heppisi irrallinen vai miten ehdit pannessa palstailemaan?
On niin pitkä että yltää täältä työhuoneesta makuuhuoneeseen.
Pääkanisteri kirjoitti:
Mul ei oo munaa. Terv J. Sipilä
Eikö edes munaproteesia?
Olettaakseni röhnöttää mukavasti sellaisten valkoisten, harmaaruudullisten boksereiden lahkeessa tuolla osapuilleen maailman toisella laidalla. Taidankin soittaa siihen kiinnitetylle hepulle ja sanoa muutaman tarkasti valitun sanasen, niin saadaan heppiin vähän virtaa. :)
Pääkanisteri kirjoitti:
Mul ei oo munaa. Terv J. Sipilä
Ovatko lapsesikin siis köyhiltä vietyjä?
On vetäytyneenä kuoreensa. Pikkuinen ei tykkää pakkasesta. Onneksi kohta päästään saunaan kylpemään.
Odottelee sheivaamista vasemmassa lahkeessa vähän peloissaan, jos jossain kohtaa vähän nyppäsee! Mullakin on sauna lämpenemässä, koska saunomisen yhteydessä sheivaan alapään perskarvoista napaan asti, jotta viikonlopun tapaamisessa sitten olen haluttavamman näköinen:)
Roikkuu vessanpöntössä.
Kirjoitan tätä pöntöllä istuessa.
Kirjoitan ystäväni puolesta, koska tiedän, missä hänen upea, suuri, ympärileikattu kalunsa oli neljä tuntia sitten...
Kuten arvata saattaa, minun tiukassa pillussani, ensin määrätietoisen kovana ja ahnaana, sitten lauenneena ja leväten omien siementensä keskellä kuumassa vaossani! Uuuhhh!
Odottaa hyvää kamuaan Pimppiä tänne saman peiton alle;)
Vierailija kirjoitti:
Odottaa hyvää kamuaan Pimppiä tänne saman peiton alle;)
Kiinnostaisiko häntä koskaan tavata vierasta pimppiä vaikka peiton päällä?
Haluan tietää miten peniksenne viettävät viikonloppua?
Lepää nyt. Viikonlopun aikana yrittää saada seksiä. Katsotaan heltyykö puolison pimpsa.
Työntyy vaimoon