Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhällä ei ole kuin varaa ostaa halpaa

Vierailija
22.02.2018 |

Ja siksi sitä kalliimpaa ei ole varaa ostaa. Jos jokin vaatekappale maksaa enemmän kuin 50 euroa, alkaa oikeasti tekemään pahaa ja pyörryttämään. Sitten ne joilla on rahaa ostaa niitä kallita laatu/priima vaatteita vain nauraa tälle.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä kun hajoaa pyykinpesukone niin pitää osaa kallilla osamaksulla uusi tilalle.

Rikas ei tarvitse kulutusluottoa ja ostaa käteisellä. Jos on oikein fiksu voi ennakoida koneen hajoamisen ja kyttäillä tarjouksia. Ostaa uuden sopivan alennusmyynnistä. Köyhällä ei ole mahdollisuutta ostaa vaikka näkisi hyvän tarjouksen. Ei vaan kertakaikkiaan ole rahaa.

Köyhyys on kallista.

Vierailija
22/27 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi katsoa samoja vaatteita kovin kauaa, joten minulle riittää ne vitosen paidat.

...ja luonto kiitää kun tehtaiden piipuista nousee musta paksu savu. Uutta tavaraa kansalle ja vanhaa kaatikselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Köyhän ei kannata ostaa paskaa. Näin se menee...

Niin ei kannattaisi mutta mitä jos ei ole varaa muuhun? Jos talvitakki vaikkapa hajoaa niin pakkohan se on ostaa se halpistakki mihin on juuri silloin varaa ettei jäädy, ei siinä ehdi säästää vuotta kalliimpaan takkiin.

Ratkaisu tähän on, että ostaa kirpputorilta merkkitakin sillä rahalla mikä menisi siihen halpaan takkiin.

Itse olen vuosia ostanut kalliit vaatteet kirppareilta ja vaatii tietysti aikaa kierrellä etsien.

Ja minulla olisi vara ostaa kyllä uutenakin, mutta pidän kirppareilta ostettuna hyvänä säästönä.

Vierailija
24/27 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ei kannattaisi mutta mitä jos ei ole varaa muuhun? Jos talvitakki vaikkapa hajoaa niin pakkohan se on ostaa se halpistakki mihin on juuri silloin varaa ettei jäädy, ei siinä ehdi säästää vuotta kalliimpaan takkiin.

No silloin ei auta muu kuin parantaa omaa toimeentuloaa hankkimalla töitä ja jos on jo töissä niin ottamalla toisen työn siihen rinnalle.

Täällä haisee mt-ongelmat ja yksinkertaisuus.

Sori vaan.

Vierailija
25/27 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu tähän on, että ostaa kirpputorilta merkkitakin sillä rahalla mikä menisi siihen halpaan takkiin.

Itse olen vuosia ostanut kalliit vaatteet kirppareilta ja vaatii tietysti aikaa kierrellä etsien.

Ja minulla olisi vara ostaa kyllä uutenakin, mutta pidän kirppareilta ostettuna hyvänä säästönä.

Jos mun ainoasta talvitakista menee vetoketju rikki ennakolta arvaamatta NYT, niin en minä kierrä kahta viikkoa kirpputoreja odotellen, että sieltä tulee joku halpa laatutakki vastaan. Kyllä se joku välttävä halpa takki on ostettava saman tien, koska köyhä tarvitsee talvivaatteita mm. siksi, että kaikki asiat hoidetaan kävellen. 

Vierailija
26/27 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi katsoa samoja vaatteita kovin kauaa, joten minulle riittää ne vitosen paidat.

...ja luonto kiitää kun tehtaiden piipuista nousee musta paksu savu. Uutta tavaraa kansalle ja vanhaa kaatikselle!

tämä tasoittuu muussa kulutuksessa tai oikeammin kuluttamatta jättämisenä. Minun 5e paita kuluttaa paljon vähemmän luontoa kuin rikkaiden jokavuotinen etelänmatka tai autolla ajaminen.

Vierailija
27/27 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää aina säästää 4 kuukautta, että voin ostaa naiselta seksiä

T: köyhä mies joka ei saa kuin rahalla