****ELOKUISTEN ti-pe****
Heissan!
En nähnyt pinoa pääsiäisen jälkeen, joten laitetaan uusi pystyyn.
Mitenkäs kaikilla sujui pääsiäinen? Meillä meni oikein mukavasti. Su tulivat sisko, sen poikaystävä ja äitini meille syömään ja suklaamunia jakamaan.
Siskoani harmitti kovasti, kun ei vielä voinut ostaa tytölle suklaamunia... Sanoin kyllä sille, ettei voi vielä ensikään pääsiäisenä!!
Tänään olisi taas muskaripäivä. Täällä Etelä-Savossa on kovin harmaa ja sateinen ilma, mikä ei kyllä haittaa mua ollenkaan! Sade vaan sulattaa vanhaa lunta pois, mikä on tosi hyvä juttu.
Meillä tyttö nousi tänään ihan itse istumaan! Hienosti nousikin, mutta taisi koko juttu tapahtua vähän vahingossa... Istui nimittäin lelunsa päällä, ja huomasi, että sillä voi leikkiä paremmin, jos istuu suorassa, eikä nojaa toiseen käteen :0)!
Laitoin pääsiäisen aikaan tuonne aloituksen mua huolestuttavasta aiheesta... NImittäin tyttö alkaa aina silloin tällöin " jäkittää" ihan omituisesti. Eli puree kovaa ikeniään yhteen, tärisee, ja kaikki raajat on ihan jäykkinä... Keksiikö kukaan, mistä tällainen voisi johtua??????
Meillä on lekurineuvola to, ja siellä aion kyllä kysyä asiasta...
Lisäksi mua huolestuttaa tosi kovasti se, kun tyttö varvistaa aika pahasti. Eli kun esim nostaa lattialla seisoma-asentoon, seisoo tyttö aina varpaillaan.
Miten tätä voisi helpottaa/oikaista??????
Eipä nyt muuta... pinoutukaahan ja kertokaa kuulumisia!!
Heather ja neiti-nessukka 8kk