Lidl-fanit, laskekaas huviksenne, montako prosenttia tuotteista on terveellisiä
Kyllä niitä porkkanoita ja kanafileitä on vähän verrattuna siihen fruktoosisiirappi-palmuöljypaskaan, jolla Lisl voitot tekee! Puhumattakaan hengenvaarallisista sähkölaitteista jne
Kommentit (86)
No ei sitä roskaa ole pakko ostaa. Lidlistä saa ihan hyvää ja halpaa perusruokaakin.
Minä teen ruokaostokseni Lidlissä ja saa sieltä ruokaa ilman ap:n maintsemia "paskoja".
Laskettu on. Citymarketissa 63%, Prismassa 72% ja yllättäen Lidl vei voiton 75%:lla.
Sieltä voi onneksi valita mitä koriinsa nappaa mukaan, niitä glukoosisiirappisotkuja ei tarvitse ostaa, ellei halua.
Varmasti ihan sama prosentti kuin muissakin ruokakaupoissa.
Täh.. käypä joskus laskemassa samat prosentit jonkun muun ketjun kaupasta.
Ostan Lidlistä ihan samoja tuotteita kuin muustakin kaupoista, en tiedä mikä mielestäsi sitten on terveellistä tai ei. Kasviksia, hedelmiä, leipää, munia, jauhoja, lihaa/kanaa/kalaa, juustoa, leikkeleitä, maitoa, jugurtteja ja päivittäistavaraa
100 prosenttia mun ostoksista. Vihannekset juurekset hedelmät marjat kalat ja kanat. Mitä ostatte eineksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä porkkanoita ja kanafileitä on vähän verrattuna siihen fruktoosisiirappi-palmuöljypaskaan, jolla Lisl voitot tekee! Puhumattakaan hengenvaarallisista sähkölaitteista jne
No mitä sen on väliä mitä muuta siellä hyllyillä on, jos itse ostan lähinnä kasviksia kyseisestä kaupasta? Hyppääkö ne palmuöljyt jotenkin niihin mun porkkanoihin kun kuljen karkkihyllyn ohi?
Samaa mietin. Ostamme Lidlistä vihannekset, hedelmät, leipää, kuivatuotteita (pasta, riisi yms.) miehen maitotuotteet ja lihan. Pavut, kauramaidot ym. vegaanituotteet muualta. Mistä se fruktoosisiirappi-palmuöljypaska tulee ostoksiimme?
Kala Lidlissä on paskaa. Kanat niissä samoissa sokeriliemissä. Ja jollei ole, hinta kallimpi kuin S:ssä.
Ihmiset luulee, että Lidlin kasvikset ja liha on ”puhtaita”? Buaahahahahaaa.
Suomalainen åmmå uskoo että halvin on parasta...
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset luulee, että Lidlin kasvikset ja liha on ”puhtaita”? Buaahahahahaaa.
No aika harvassa on ne kaupat mistä saisi oikeasti täysin puhtaita kasviksia. Hyvä jos itse kasvattamalla sellaisia nykyään saa. Suomalaiset porkkanat nyt tuskin niitä ihan epäterveellisimpiä asioita kuitenkaan ovat. Ja kerro toki mitä sinun mielestäsi pitäisi syödä, mistä ostaa jne.
Ja ihan oikeasti teidän käteenne ei milloinkaan tartu Lidlistä pakasteita, leivonnaisia, suklaata. Ohhoh mitä pyhimyksiä av-palsta on taas pullollaan.
Lidlistä saa ihan hyvää ruokaa ja hyviä tuotteita.
Tänäänkin kävin ja söin äsken Lidlin kasvishernekeittoa (hauska nimi muuten, eikö pitäs olla niinpäin että jos hernekeitossa on lihaa, se mainitaan, kasviskeittohan se hernekeitto on, hyvänen aika, ellei siihen sotketa lihaa).
Ostin myös kasviksia, juuston, atrian pizzan, pakastemarjoja, suklaapatukoita 4kpl ja kaljaa.
Onko näissä palmuöljyä?
Miksi ajattelisin mitä epäterveellistä ruokaa kaupassa myydään jos en osta sitä? Missä sinä muuten shoppaat?
Puoliso osti Lidlen dulano "savustettu kuoreton nakki". Kyllä maistui häiritsevän suolaisilta. Paketin mukaan suolaa 1,9% mutta epäilen että on puolet enemmän.
Luulisi että laki kieltäisi myymästä näin suolaisia ruokia.
Pakkoko sitä skeidaa on ostaa mistään kaupasta?
Ihan sama, käytkö Lidlissä, S-marketissa, K-marketissa, valinta on jokaisen oma.
Palmuöljyä ja muita epäterveellisyyksiä harrastavat löytänevät nämä herkkunsa ihan yhtälailla kotimaisistakin ketjuista. Paistopisteelle ei ole pakko pysähtyä missään kaupassa, jos vain selkärankaa ja halua syödä terveellisesti löytyy.
Meillä kärryyn nostetaan ihan kaupasta riippumatta niitä samajo perusraaka-aineita, eli hedelmiä, vihanneksia, juureksia, lihaa, kalaa, kanaa, kananmunia, maitotaloustuotteita, mausteita, jauhoja, pastaa, riisiä, ruisleipää, vessa- ja talouspaperia, pesuaineita jne...
Erona Lidlissä kotimaisiin kilpailijoihin on se, että ostoskori on aina edullisempi.
ja patukat olivat nämä: smars, snickers, fazerin geisha ja fazerin joku sininen jugurttimarjapatukka
t.viesti15
siismars, ei smars :D
Ai niin, ostin myös kurptsansiemensämpylöitä valmispussin ja sellasen karkkipussin missä värillisiä karkkeja, pähkinöitä jossa värillinen kuorrutus.
t.15&19
No mitä sen on väliä mitä muuta siellä hyllyillä on, jos itse ostan lähinnä kasviksia kyseisestä kaupasta? Hyppääkö ne palmuöljyt jotenkin niihin mun porkkanoihin kun kuljen karkkihyllyn ohi?