Netti koko huomisen poikki, mitä tekemistä keksin kotona?
Puhelimessani ei ole nettiä ja tietokoneesta se on huomisen poikki (pitkä juttu, en jaksa selittää) Televisiotakaan ei ole. Minun pitää olla koko päivä kotona päästämässä remonttimiehiä sisälle.
Mitä tekemistä keksin?
Kommentit (11)
Lue kirja. Jos et omista ennestään, tänään ehtii vielä kirjastoon.
Voit listata aiheita joita kirjoitat av-palstalle.
Voit tehdä listauksen siitä ketä seuraat instassa ( montako muistat, montako tunnet)
Voit laskea montaako blogia luet
Ja podcastia kuuntelet
Voit toisaalta myös lukea, ulkoilla, leipoa, kutsua ystäviä/tuttavia kahville, tehdä käsitöitä, jumpata, vaihtaa järjestystä, siivota, , laittaa ruokaa pidemmän kaavan mukaan.
Käy läpi vaatevarastosi. Siirrä kaikki rikkinäiset ja parittomat sukkasi matkasukkapussiin. Sama juttu myös alushousujen ja rintsikoiden kanssa. Minä otat aina resuiset mukaan matkalle ja heitän ne siellä käytön jälkeen roskiin sen jälkeen kun olen ottanut rintsikoista talteen säätöosat ja hakaset.
Jos et matkusta niin rikkinäisiä ja parittomat sukkia on hyvä käyttää kenkien kiillottamiseen.
Mistä vetoa ettet ”jaksa” lukea yhtään kirjaa?
Piirrä, maalaa, lue kirjaa, lue lehtiä, siivoa, järjestele kaappeja, tutki onko kertynyt sellaista mitä kannattaa jo viedä roskiin tai kierrätykseen, hoida kasveja, leiki lemmikkien kanssa, tee käsitöitä, suunnitele/kokkaa loppuviikon ruuat.
Tallenna jo nyt koneellesi luettavaa, mikä laji sinua sitten kiinnostaakin. Tai katso ja poista vanhoja tallennuksia digiboksilta.
Lataamalla ohjelmia voit katsoa niitä ilman nettiä.
Voi luoja. Eikö aikuinen ihminen nykyään pärjää päivää ilman nettiä??
Flirttaile remonttimiehille ja ehdottele heille satunnaista seksiä.
Hankit nettiyhteyden huomikseksi tietenkin. Elämä ilman av-palstailua on merkityksetönsä elämää.