Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex- vaimo ei ymmärrä, että naisystäväni on yhtälailla " äiti" lapsille kuin..

Vierailija
22.02.2018 |

Erosin ex- vaimosta pari vuotta sitten. Meillä on kolme lasta tämän exän kanssa. Tämä exä ei hyväksy sitä, että nykyinen naisystäväni voi olla myös äiti exäni ja minun lapsilleni, vaikkei nyt biologisesti olekaan.
Eksäni vetoaa siihen, että naisystäväni ei nuoren ikänsä takia ole mikään vanhempi lapsillemme eikä tahdo kuulema muutoinkaan " menettää' äitiyttään.
Lapset kuitenkin pitävät enemmän naisystävästäni kuin biologisesta äidistään eli ex- vaimostani. Esimerkiksi lapset eivät tahtoisi millään lähteä exäni luo.
Koen muutenkin, että naisystäväni on "parempi" äitinä olemisessa ja siksi toivonkin, että exäni hyväksyisi asian.
Miten kannattaisi ottaa asia exän kanssa uudelleen puheeksi?. Olen yrittänyt jo keskustella, muttei suostu kuuntelemaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat yhteyttä lastenvalvojaan ja haet lasten asumista teille.

Vierailija
2/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Mene pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
4/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Keksi joku toinen.

Vierailija
5/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten äiti on se nainen, joka heidät on synnyttänyt. Poikkeuksena adoptio. Piste. Uusi puoliso voi olla ylimääräinen turvallinen bonusaikuinen, mutta ei koskaan vanhempi. Ymmärrän exääsi, ja voiko olla että itse uuden puolisosi kanssa pyritte vaikuttamaan lasten asenteisiin?

Vierailija
6/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen naisystäväsi ei voi koskaan olla äiti exäsi lapsille. Tehköön omat lapset jos haluaa. Näin se vaan on.

Vierailija
7/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jotain eksää vastaan? Haiskahtaa hieman vieraannuttamiselta. Toivottavasti et sitä kuitenkaan tee. Elän itsekin miehen kanssa, jolla on lapsia edellisestä suhteesta ja lapset asuvat pääosin meillä. En silti ole lasten äiti, enkä sellaiseksi ole koskaan pyrkinyt. Minä olen isän puoliso. Lapsilla on äiti ja se ei muuksi muutu, vaikka äiti ei täysipainoiseen vanhemmuuteen kykenisikään. Voisi olla asenteen tarkistuksen paikka isällä ja isän uudella puolisolla nyt?

Vierailija
8/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat yhteyttä lastenvalvojaan ja haet lasten asumista teille.

Toivottavasti oikea äiti saa yksinhuoltajuus. Selkeästi isä ja nainen nro 2 eivät ole sopivia lasten huoltajiksi.

Vierailija
9/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
10/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Lasten äiti on lasten äiti. Sinun uusi naisystävä on vain isän uusi naisystävä, joka tulee toimeen hyvin kumppaninsa lasten kanssa. Ei ole mitenkään yllättävää, että lapset kiukuttelevat toiselle vanhemmalle erosta. Usein siihen turvalliseen vanhempaan puretaan pahaa oloa enemmän kun tiedetään, ettei tämä hylkää, vaikka osoittaakin mieltään. Lapsilla näyttää olevan jokin tarve miellyttää sinua. Pelkäävätkö he, että et välitä heistä elleivät he ole mielin kielin, kun elämäsi menee eteenpäin ja sinulla on uusi naisystävä? 

Vierailija
11/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono

Niinpä. Pikavilkaisulla sama "mies" joka aloitti ketjun kiistasta kolmannesta lapsesta vaimon kanssa, siinä vaan mokasi heti alkuunsa unohtamalla aloituksensa (oliko vaimo otattanut kierukan pois vai lopettanut pillerit). Onpa jollain tylsä elämä kun provoja täytyy tehtailla - tai jos siitä maksetaan, eikö hieman kannattaisi ottaa luovuutta kehiin eikä jatkaa ikuisista aiheista taisteluja?

Vierailija
12/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololoo

Kyllä minua saisi lapsen äiti tulla vetämään lättyyn, jos selittäisin olevani myös lapsen äiti. Kerran on muksu sanonut, että voisi minua sanoa äidiksi, johon vastasin että hänellä on vain yksi äiti.

Vierailija
13/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on hyvä asia jos lapset tykkäävät "äitipuolesta", eli sinun uudesta puolisostasi. Mielestäni kuitenkin lapsella on aina se äiti ja isä, ja sitten niitä muita turvallisia aikuisia. Eihän teidän tapauksessa ole niin kuitenkaan, että ikään kuin vaivihkaa yritätte uskotella lapsille että äiti on tyhmä ja tämä äitipuoli ihana? Kyllä minunkin "lapsipuoleni" ovat kysyneet että olenko minä sellainen äitipuoli heille? Olemme toki kertoneet että olen heille sellainen luotettava ja turvallinen aikuinen joka osallistuu heidän elämäänsä isän luona, ja että se äitipuoli sanana tarkoittaa juuri tällaista henkilöä. Olemme myös kertoneet että äiti ja isä ovat eri asia.

Vierailija
14/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sun piti tehdä _hyvä_ provo! Mitäs tää nyt on?

Vierailija
15/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eksä löytää pian miehen, joka lyö laudalta ap:n.

Vierailija
16/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten äiti on se nainen, joka heidät on synnyttänyt. Poikkeuksena adoptio. Piste. Uusi puoliso voi olla ylimääräinen turvallinen bonusaikuinen, mutta ei koskaan vanhempi. Ymmärrän exääsi, ja voiko olla että itse uuden puolisosi kanssa pyritte vaikuttamaan lasten asenteisiin?

No ei vaikuta mitenkään asiaan. Lapset eivät ole koskaan välittäneet oikeasta äidistään.

Ap

Vierailija
17/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan ap on. Ei lapsen synnyttäminen tee kenestäkään automaattisesti hyvää tai läheistä vanhempaa.

Minullekin äitipuoleni oli enemmän äiti kuin biologinen äitini. Puski minut ulos ja siihen se jäikin. Minulle äiti on muutakin kuin yhteiset geenit.

Vierailija
18/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisesti on äiti exä, mutta se ei ollut tässä se pointti. Pointti oli se, että hän saa yhtälailla huolehtia lapsista. Olen kyllä aikaisemminkin huomannut, että täällä monilla on vaikeuksia ymmärtää lukemaansa ja heittomerkkien tarkoitusta.

AP.

Vierailija
19/20 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin porukalla taas leikkaa? AP laittoi heittomerkkejä pariin kohtaan eli miettikääpä , mitä ne tarkoittavat.

Vierailija
20/20 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mammat nyt vetäneet herneenpalon nenään. Jos oli trolli, niin oli kyllä ihan loistava ja onnistunut trolli. Jos totta, niin hyvä juttu, että uusi nainen on osoittautunut paremmaksi äidiksi kuin vanha. Ei se ero ole vanhasta turhaan tullut, ja ei ne lapsetkaan ole tyhmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi