Mitä muuttaisit itsessäsi jos voisit?
Olisiko se kenties ulkonäkö, junnaava paino tai työpaikka? Itse haluaisin käydä töissä, mutta olen työkyvytön.
Kommentit (40)
Muuan lapsuuden kokemus, joka yhä edelleen, 50 vuotta myöhemmin, vaikuttaa niin etten tunne itseäni välittämisen ja rakkauden arvoiseksi, ja joka painaa alas myös ammatillista itsetuntoani. Vaikka tiedän mitä on tapahtunut, en pääse eroon tunteista, jotka se on aiheuttanut.
Tekisin itsestäni työelämään soveltuvan. Eli ulospäinsuuntautuneen, aktiivisen ja oppimiskykyisen.
Haluaisin olla rikas playboy. Siinäpä se lyhyesti ja ytimekkäästi.
Iho, iho, iho... Vihaan tätä punaista aknenaamaa sydämeni pohjasta. Niin ja masennus on kans aika syvältä.
N18
Pidempi penis. 22cm ->28cm ja lisää paksuutta siihen
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin tyttöystävän joka nielee lastit.
Tähän vahva sama
Haluaisin olla normaalipainoinen ja liikunnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Pidempi penis. 22cm ->28cm ja lisää paksuutta siihen
Pohjattomassa kaivossako sä sitä heiluttelet?
Ottaisin tän estyneen pershäiriön pois. Ei mussa mitään muuta vikaa oo.
Haluaisin enemmän viitseliäisyyttä, eli laiskuus pois minusta. Olisi myös kiva olla energisempi ja innostuneempi ihan tavallisista pienistä arjen asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vahva sama
Te ette vastanneet kysymykseen.
Haluatte vaihtaa tyttöystävänne toisenlaiseksi, ette itseänne...
Pahvit.
Haluaisin pienemmät kasvojen ihohuokoset
Haluaisin olla sosiaalinen, positiivinen, avoin ekstrovertti terveessä kehossa.
Nyt olen kaiken tuon vastakohta.
Haluaisin olla itsevarma. Muutamat tuntemani ihmiset ovat pohjattoman itsevarmoja (mutta eivät silti itserakkaista tai omahyväisiä) , vaikka ulkonäkö ei ole ihan priimaa, mokailevat ja tekevät virheitä, kuten me kaikki, mutta eivät jää siihen vellomaan vaan ottavat siitä opikseen ja jatkavat yhtä itsevarmoina eteenpäin, eivät pelkää uusia haasteita yms. Sellainen haluaisin olla.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä olen keskipituinen, epäviehättävä ja matalan statuksen työssä.
Muuttaisin niin että olisin +190cm, viehättävä ja joko lääkäri/juristi/ekonomi/lentäjä ym ns korkea status.
Onko sulle se pituus niin tärkeä? Miten jollakulla voi olla niin matala itsetunto omasta pituudesta? En ymmärrä.
Haluaisin olla sosiaalisesti estoton ja omata hyvät sosiaaliset taidot ja itsevarmuuden. Ahdistaa aina ottaa ensikontakti ihmisiin, ystäviä on vaikea tehdä, työtä on vaikea saada. Olen 24 vuotias ja koko elämäni olen näistä kärsinyt ja kokenut ponnistelleeni kovasti jotta saisin tulevaisuudestani paremman. Olen epävarma ja stressaan aika helposti. Joskus toivon että ympärilläni olisi ihmisiä jotka tukisivat ja osaisivat työntää minua oikeaan suuntaan jotten tuntisi itseäni niin surkimukseksi. Elämä on vaikeaa ja en ihmettele että niin monilla nuorilla on mielenterveys ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vahva sama
Mä voisin rupeaa semmoiseksi, mutta vastaavasti sun pitäisi niellä valkovuotoani. Oisko kiva?
Siniset, vihreät tai harmaat silmät