Ihmiset pyytää järkyttäviä hintoja kirppiksellä!
Käväsin tuossa eilen kirppiksellä ja ihan mieleni pahoitin. Joku myi Iittalan 10v Taika-kuppia 20€, kyseinen kuppi on tälläkin hetkellä Cittarissa 2kpl/29.95€... Kaiken huippu oli ruma pieni tuikkukippo, jonka sisällä 10 tuikkua 5€, joita myytiin Hong Kongin poistomyynnissä KAHDELLA KYMMENELLÄ SENTILLÄ. En edes muista milloin olisin viimeksi tehnyt kirppikseltä löytöjä, hinnat kovemmat kuin mitä kaupasta ostettaessa!
Sitten vielä huutonetit ja torit... Porukka pyytää ihan pokalla näistä kalliimman luokan kastehelmi tuikuista 30€, kun ne on Iittalan omassa verkkokaupassakin tarjouksessa 17€/kpl :D. Mietin vaan mitä näiden ihmisten päässä liikkuu, luuleeko ne että joku ostaa? Luulis kellojen soivan päässä jos sama tuote on ollut puoli vuotta myynnissä, eikä kukaan ole ostanut.
Sainpas avauduttua.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Seuraan tori.fi aktiivisesti kotiin ja puutarhaan liittyviä osastoja. Myynnissä on lukemattoman paljon kohteita jotka ovat olleet siellä kuukausia, yli puoli vuotta ja kauemminkin, aina vaan uusin ilmoitus ja sama (liian kova) hinta. Vituttaa että nämä ilmoitukset tukkivat palstat, joku järki käteen myyjille!
Minä haluaisin myös torille sellaisen toiminnon että voi ilmoittaa selkeästi ylihintaiset tuotteet ja ylläpito filtteröisi ne pois näkyvistä.
Mä olen myynyt ehjiä vauvan halpiskauppa bodyja 50 senttiä kpl, eikä nekään mene hetkessä. Menee kyllä, mutta ei samantien.
Facebookin kirpparit on pahimpia. "Myydään kolme vuotta sitten ostettu takki 180€. Käytetty kolme kertaa. OVH 240€" Muuten hyvä, mutta hinta tippui ton 60€ siinä vaiheessa kun sen takin kiikutti ulos kaupasta. Ja kyseinen takki varmaan ehtinyt olemaan 50-70% alessakin UUTENA. Tai sitten yritetään kaupitella pieleen menneitä Wish-ostoksia kolminkertaisilla hinnoilla ja valehdellaan niiden olevan jostain kivijalkaliikkeestä.