Lue keskustelun säännöt.
Burgerimies SUB:illa
22.02.2018 |
Katsoitko kukaan eilen Akseli Herlevin luotsaamaa ohjelmaa, joka on kuvattu jenkeissä? Olin tosi pettynyt ohjelmaan, Akseli vaikuttaa jotenkin "vaisulta" esiintyjältä kameroiden edessä. Lisäksi ohjelman idea on kopioitu Sami Hedbergin Grillit huurussa-sarjasta, puitteet vaan hienommat Burgerimiehessä.
Kommentit (42)
Nostan hattua burgerimiehen yrittämiselle ja asenteelle. Todella aikaansaava mies. Ei vain tule elämään kovin vanhaksi noilla elämäntavoilla (syö ihan älyttömiä määriä ja epäterveellisesti). Ymmärrän että kokin pitää syödä ruokiaan kun kehittelee ruokia yms. mutta tosiaan kannattaisi tehdä elämäntapamuutos jos meinaa elää edes 50-vuotiaaksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Akseli Herlevi on varmasti mukava ihminen, mutta tuo katasrtofaalinen läskiys noinkin nuorella tyypillä on järkyttävää. On outoa, että syö epäterveellistä ruokaa, vaikka vierellä seisoo langanlaiha missi. Miten se Emmi nyt tuollaiseen retkahti? Yleensä ensisilmäys kivaan kaveriin ja tutkailuaika, mutta miten ihmeessä, ei käy minun aistikkaaseen mieleeni tuo ollenkaan. Ei se voi olla pidemmän päälle, että pullero on aina kiva ja osaa ottaa ihmiset. Tuo nuori mies kuolee lihavuuteen alle 50. Emmi, jos todella tykkäät ylilihavasta miehestä, niin tee jotain. Minua ei miellytä Herlevin jutut ja ulkonäkö ja sillä siisti. En halua katsoa kuvia hänestä, mutta heti kun avaan lehdet, niin läski ukko tuijottaa mua. EEEEEEIIIIII. Emmi tee asialle jotain!