On noi koirat jänniä. Toista tuntia meidän sesse on maannut tuolla pihalla, lumen päällä.
Miten sille ei muka tule kylmä, hohkaahan se maa kylmää turkinkin läpi.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää koirista yhtään, mutta en silti pistä koiraa ulos tällä pakkasella..
Mikset tykkää?
No en vaan tykkää. Koira löytyy mutta en pidä siitä, kissasta pidän.
Okei, olet kuitenkin eläinrakas:))
Meidän koiralla ilmeni pissatulehdus noin. Itsekin ajattelin et olkoon kun tykkää mutta jossain vaiheessa tuli verta pissan mukana ja tajusin et ei ole kaikki kunnossa.
Oli aina viihtynyt ulkona eikä halunnut sisälle kun kutsuttiin ja paksu turkkikin oli.
Antibiooteilla onneksi selvittiin mutta oli kai jo munuaisissa asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää koirista yhtään, mutta en silti pistä koiraa ulos tällä pakkasella..
Se itse haluaa ulos.
Joo mut tulis varmaan mielellään sisäänkin jos pyydät..
Kyllä koira itte pyytää sisälle jos se haluaa.
Meillä norjanharmaa kovillakin pakkasilla istuskelee ja makoilee lumipenkan päällä ja seuraa mitä ympäristössä tapahtuu.
Meillä sama!
Meidän koira rakastaa ylikaiken talvea vaikka sillä on tosi lyhyt turkki et luulis et tulis kylmä nopeesti. Kesästä se ei niinkään välitä :D
No jotkut rodut ovat aika kylmänkestäviä, omillakin olisi lämmin koppi mutta ovat mielummin ulkona vaikka pakkasta lähemmäs -20C°
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä todella kylmänkestäviä rotuja. Sesse lienee tällainen?
Sihuhauhua
Vierailija kirjoitti:
Meidän koiralla ilmeni pissatulehdus noin. Itsekin ajattelin et olkoon kun tykkää mutta jossain vaiheessa tuli verta pissan mukana ja tajusin et ei ole kaikki kunnossa.
Oli aina viihtynyt ulkona eikä halunnut sisälle kun kutsuttiin ja paksu turkkikin oli.
Antibiooteilla onneksi selvittiin mutta oli kai jo munuaisissa asti.
Ei koiraa mikään vaivaa, tuollainen se on ollut aina. Se viihtyy päivät ulkona ja illalla tulee sisälle. Se saa tulla ja mennä mielensä mukaan. Kaikenlaisia makuualustoja sille on joskus yritetty viritellä talvella mutta ei se ole niiden päälle suostunut menemään. Hankittiin joskus jopa hieno eristetty ja lämmitysmahdollisudella oleva koppi, jonne se ei jalallaan astunut.
Syö paskaa ja kuole.