Voiko leivinpaperin korvata leivinjauheella?
Jos ripottelee sitä uunipellille tasaisen kerroksen. Tuleeko hyviä ranuja? Ei ole leivinpaperia näet.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bilettämään voi laittaa potkuhousut jos sukkahousut on revenny.
Ja jos ilta on ihan p-rseestä, voi potkuhousut vaihtaa itkupotkuraivari housuiksi. Kätevästi vaikkapa naisten WC:ssä.
Kokeilin tuota mutta vessassa olleet naiset läpsivät minua ja kutsuivat perverssiksi. Pian paikalle tulikin portsari joka heitti minut ulos.
T. Pertti
Ei siinä mitään peltiäkään tartte, senkun heität pussineen ne ranut sinne uuninpohjalle.
Leivinpaperin voi hyvin korvata leivinjauheella ja tietysti myös toisin päin. Eli jos on leivinjauhe lopussa, niin taikinan kohoamisen voi varmistaa lisäämällä hieman leivinpaperia.
Mulla taas on ne ranskanperunatkin loppu. Voinko korvata ranskanpastilleilla tai ranskanleivällä?
Jauhan aina leivinpaperin morttelissa jos leivinjauhe on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on ne ranskanperunatkin loppu. Voinko korvata ranskanpastilleilla tai ranskanleivällä?
Ajattelin siis tarjota fish & chipsejä. Kalapuikotkin on kyllä lopussa. Laitan pellille siis leivinjauheen päälle sitä ranskanleipää ja kalanmaksaöljyä. Melkein sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Mie en mittää ranskalaisii perunoit syö muutenkaa. Mie syön vaan suomes kasvatettuu siiklii ja ryyppeen kokkelpiimää.
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan aina Ranskasta perunat suoraan kotiovelle. Näin saa aitoja ranskanpottuja.
Mun tekis mieli ranskanleipää. Mitäs jos mä kuuntelisin ranskalaista haitarimusiikkia ja söisin suomalaista vaaleaa leipää. Saisinkohan saman makunautinnon kuin ranskanleivästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan aina Ranskasta perunat suoraan kotiovelle. Näin saa aitoja ranskanpottuja.
Ranskalaiset perunat on kyllä nimestään huolimatta peräisin Belgiasta. Sua on huijattu, hemmetin ranskalaiset huijaripottumyyjät.
Kun paistan pääsiäishanun uunissa käytän aina leivinjauhetta pellillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaiset perunat on kyllä nimestään huolimatta peräisin Belgiasta. Sua on huijattu, hemmetin ranskalaiset huijaripottumyyjät.
Hitto, niin onkin! Huomasin juuri että pottupussissa oli tussilla tuotantomaa (Belgium) vedetty yli ja päälle kirjoitettu France. Onneksi ei sentään made in Taiwan.
Saako leivinpaperistakin hyvän päähineen säteilytystä vastaan?