Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyni muuttaa Suomesta pois

Vierailija
21.02.2018 |

Tai oikeastaan kolme syytä. Haluan siis täältä pois mahdollisimman nopeasti, sillä suomalaiset muuttuvat vuosi vuodelta yhä konservatiivisemmiksi, tuomitsevimmiksi ja kapeakatseisimmiksi. Tuntuu että täällä joten niin kauhean ahistaa olla ja painostavaa asua yhtää enempää. Uskon myös että olen tulevan maastamuutto aallon kärkijoukkoa, meidän nuorten joukkopaon airut.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä jään tänne ihan piruuttani. Se on suomalainen sisu, jolla täällä on ennenkin pärjätty.

Vierailija
2/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai oikeastaan kolme syytä. Haluan siis täältä pois mahdollisimman nopeasti, sillä suomalaiset muuttuvat vuosi vuodelta yhä konservatiivisemmiksi, tuomitsevimmiksi ja kapeakatseisimmiksi. Tuntuu että täällä joten niin kauhean ahistaa olla ja painostavaa asua yhtää enempää. Uskon myös että olen tulevan maastamuutto aallon kärkijoukkoa, meidän nuorten joukkopaon airut.

Muuta sellaiseen maahan jossa ei ole monikulttuuria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutan heti kun olen saanut ensin yliopistotutkintoni suoritettua

Vierailija
4/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Syyni?

Vierailija
5/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta sellaiseen maahan jossa ei ole monikulttuuria

Monikuttuuri ei ole mikään ongelma, vaan suomalaisten ahdasmielisyys.

Vierailija
6/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei tarkene enää henkisesti(kään).

Vierailija
7/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo muutin, mutta perhana kun tästä happamasta palstasta ei päässyt irti silläkään. 😂 täältä luen näitä konservaattimielipiteitä ja tunnen tuohtumusta

Vierailija
8/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun muutat. Kiviäkin kiinnostaa.

Vierailija
9/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Suomi ei ollut näin ahdasmielinen? 

Vierailija
10/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin muuttaa maahan, jossa oltaisiin vähemmän oikeistolaisia, enemmän kansallismielisiä ja perinteisiä, ei riehuttaisi somessa teilaamassa jotain sketsihahmoja, uskallettaisiin olla sitä mitä ollaan, muita kansoja ylenkatsomatta.

Vierailija
11/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muutan heti kun olen saanut ensin yliopistotutkintoni suoritettua

Kuuntelin joitain viikkoja sitten bussissa kin kaksi ihmistä keskuteli englanniksi. Toinen oli ainakin jostai Aasian maasta, toista en muista. Olivat muuttaneet suomeen molemmat melko nuorina perheen mukana mutta molemmat sitä mieltä että täältä kannattaa ehdottomasti lähteä pois kun on saanut halvalla koulutuksen.

Samaa mieltä olen. Suomessa pystyy halvalla opiskelemaan pitkälle mutta sitten paremmat näkymät on ihan muualla.

Vierailija
12/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi Ap mielenkiintoista Ap tietää, mihin olet aikeissa muuttaa? - Suomalaiset ovat keskimäärin verraten suvaisevaisia ja avoimia. 

Vierailija
13/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jo muutin, mutta perhana kun tästä happamasta palstasta ei päässyt irti silläkään. 😂 täältä luen näitä konservaattimielipiteitä ja tunnen tuohtumusta

Et varmasti ole kertaakaan katunut päätöstä kun sinulla on jotain joka muistuttaa millaisia suomalaiset on.

Vierailija
14/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne aiot muuttaa? 

Vierailija
15/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin jo yli vuosikymmen sitten opiskelemaan. En ole katunut.

Vierailija
16/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haluajia ja sitten niitä jotka muuttavat.

Vierailija
17/17 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluaisin muuttaa maahan, jossa oltaisiin vähemmän oikeistolaisia, enemmän kansallismielisiä ja perinteisiä, ei riehuttaisi somessa teilaamassa jotain sketsihahmoja, uskallettaisiin olla sitä mitä ollaan, muita kansoja ylenkatsomatta.

🤔 Ehkä Keskimaa? Ihmemaa Ozissa, Narniassa ja Liisan ihmemaassa ainakin teilataan.