downsiftaajissa kakofoninen perheriita ja vauva istu vieressä kun noi näyttelijät karju
täysin palkein. Vauveli vaan ihmetellen katseli. Mahtoiko kuuroutua loppuiäkseen.
Kommentit (7)
Mä luulen ettei se vauva"näyttelijä" ollut siinä vieressä oikeasti niissä riitakohtauksissa. Mietin samaa itsekin katsoessani.
Tuolla tavalla voi aiheuttaa pysyviä traumoja lapselle :( Adverse childhood experiences. Toivoisi ohjaajien vähän miettivän vastuutaan, se vauva on kuitenkin ihan elävä ihminen ja niin pieni, ettei ymmärrä että toiset vain näyttelee. Liian peloissaan itkeäkseen, totahan kaltoinkohdellut vauvat tekee, ei itke eikä pyydä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen ettei se vauva"näyttelijä" ollut siinä vieressä oikeasti niissä riitakohtauksissa. Mietin samaa itsekin katsoessani.
Oli se, seurasin tarkkaan, kuvauksessa ei ollut katkoja ja kamera liukui vauvaan joka oli siinä vieressä. Siksi ihmettelenkin, koska oishan sen voinu tehdä toisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se, seurasin tarkkaan, kuvauksessa ei ollut katkoja ja kamera liukui vauvaan joka oli siinä vieressä. Siksi ihmettelenkin, koska oishan sen voinu tehdä toisinkin.
Ok, no sitten on kyllä erikoista touhua. En omaa vauvaani antaisi kyllä tuollaiseen kohtaukseen mukaan.
Lapsinäyttelijöitä kyllä valvotaan tosi tiukasti. Todennäköisesti juttu on ainakin äänitetty jälkikäteen ja volyymit kuvauksissa olleet vauvallekin sopivat.
No ei ne nyt siinä vauvan vieressä ole kurkkusuorana huutaneet. Kyseessä on tv-sarja jonka kohtaus voidaan koostaa hyvinkin pienistä osista, ilman että sinun silmäsi sitä erottaa.
Etkö saanut säädettyä ääntä pienemmälle?