Nainen siivosi miestenvessan työpaikalla – lopputulos sai miehet kiemurtelemaan naurusta, naiset jäivät ymmälleen: ”Mikä tässä on hauskaa?”
Nainen sai niskoilleen mojovat naurut sen jälkeen, kun hän kävi hyvää hyvyyttään siivoamassa miestenvessan työpaikallaan. Kaikille ei kuitenkaan valjennut, mikä miehiä asiassa oikein naurattaa.
Yksi työpaikan miehistä jakoi kuvan Redditissä, ja se sai aikaan hulvattoman kommenttimylläkän. Kuva on kerännyt Imgurissa jo yli 500 000 katselukertaa.
– Naispuolinen kollega ei ymmärrä, miksi me nauroimme hänen tyylilleen siivota miesten WC, mies kirjoitti kuvan yhteyteen Redditissä.
Huomaatko sinä, mikä miehiä naurattaa?
https://www.is.fi/asuminen/art-2000005575263.html
Kommentit (22)
Kaksi vaihtoehtoa:
- pissalle haiseva mies
- paperiin kuivannut mies
Minä suosin jälkimmäistä.
Paras vaihtoehto pesee genitaalinsa.
Hyi, luulisi kuuluvan ihan normaaleihin tapoihin, että pyyhitään ne pissatipat pilin päästä niin ei tiputtele housuihin. Aika ääliömäinen "uutinen".
No eihän ne paperit mene tuosta pisuaarista edes vetäessä alas.
Tajusin heti, ja voi heh heh ja heko heko.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa:
- pissalle haiseva mies
Ravistamalla siitä selviää. Ei miehillä se pissa leviä ympäri värkkiä kuten naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa:
- pissalle haiseva mies
Ravistamalla siitä selviää. Ei miehillä se pissa leviä ympäri värkkiä kuten naisilla.
Niin sinä luulet, koska mitä ilmeisimmin olet heteromies.
Minä olen heteronainen ja täysin eri mieltä.
Ehkä se siivooja laittoi sen siihen ihan vinkkinä miehille että kannattaisi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa:
- pissalle haiseva mies
Niin sinä luulet, koska mitä ilmeisimmin olet heteromies.
Minä olen heteronainen ja täysin eri mieltä.
Eri mieltä mistä?
Näen silmissäni joukon miehiä kiemurtelemassa ja nauramassa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se siivooja laittoi sen siihen ihan vinkkinä miehille että kannattaisi käyttää.
Ei kannata oikeasti. On turhaa hieroa likaisia papereita virtsaputkeen. Ei tee muuta kuin altistaa tulehduksille.
Näin ton uutisen eilen ja näytin miehelle, kumpikin meistä piti uutista outona. Mies sanoi, että useimmiten käyttää yhden palan paperia vessakäynnin yhteydessä.
Miksi ne kivespussien omistajat eivät itse pese kusista vessaansa??
Vierailija kirjoitti:
Näin ton uutisen eilen ja näytin miehelle, kumpikin meistä piti uutista outona. Mies sanoi, että useimmiten käyttää yhden palan paperia vessakäynnin yhteydessä.
Pisoaarin yhteydessäkin vai? Minne se sen paperin heittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa:
- pissalle haiseva mies
Joo ei leviä ei.. Vaan pitkin pönttöä ja seiniä.
Mä en nähnyt tuossa uutisessa mitään hauskaa. Johtuuko se siitä, että olen nainen, vai siitä, että olen siivonnut työkseni (myös pisuaareja)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa:
- pissalle haiseva mies
Joo ei leviä ei.. Vaan pitkin pönttöä ja seiniä.
10 miehestä 9 osaa kusta pönttöön, mutta valitettavasti se 1 saa vessan huonoon kuntoon kaikkien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nähnyt tuossa uutisessa mitään hauskaa. Johtuuko se siitä, että olen nainen, vai siitä, että olen siivonnut työkseni (myös pisuaareja)?
Johtuu varmaan siitä, ettei sulla ole huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne kivespussien omistajat eivät itse pese kusista vessaansa??
Sanavalinta paljastaa tietyntyyppisen feministin. Oisko vaikka niin, että harva pesee vessaa, siitä maksetaan palkkaa siivoojille.
Tajusin heti. Tosin meillä mies pyyhkii paperilla pissaamisen jälkeen. On tehnyt niin teinistä asti. Vähentää kuulemma pissaamisen jälkeisiä pisaroita housuissa. Arvostan. Olihan tuollakin kommentteja moiseen suuntaan viitaten.