Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen siivosi miestenvessan työpaikalla – lopputulos sai miehet kiemurtelemaan naurusta, naiset jäivät ymmälleen: ”Mikä tässä on hauskaa?”

Vierailija
21.02.2018 |

Nainen sai niskoilleen mojovat naurut sen jälkeen, kun hän kävi hyvää hyvyyttään siivoamassa miestenvessan työpaikallaan. Kaikille ei kuitenkaan valjennut, mikä miehiä asiassa oikein naurattaa.

Yksi työpaikan miehistä jakoi kuvan Redditissä, ja se sai aikaan hulvattoman kommenttimylläkän. Kuva on kerännyt Imgurissa jo yli 500 000 katselukertaa.

– Naispuolinen kollega ei ymmärrä, miksi me nauroimme hänen tyylilleen siivota miesten WC, mies kirjoitti kuvan yhteyteen Redditissä.

Huomaatko sinä, mikä miehiä naurattaa?
https://www.is.fi/asuminen/art-2000005575263.html

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nähnyt tuossa uutisessa mitään hauskaa. Johtuuko se siitä, että olen nainen, vai siitä, että olen siivonnut työkseni (myös pisuaareja)?

Johtuu varmaan siitä, ettei sulla ole huumorintajua.

On kyllä. Vieläpä varsin yksinkertainen, crappy designit eivät petä. Kesti melkein sekunnin huomata uutiskuvasta, mikä on epätavallista, mutta ei tuo moka nyt mitenkään saa kiemurtelemaan naurusta. Ei muuten myöskään miestä. Ehkä toisia on vaan (vielä) helpompi naurattaa? Hoohoo?

Vierailija
22/22 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa:

- pissalle haiseva mies

- paperiin kuivannut mies

Minä suosin jälkimmäistä.

Paras vaihtoehto pesee genitaalinsa.

Ravistamalla siitä selviää. Ei miehillä se pissa leviä ympäri värkkiä kuten naisilla.

Yök, vieläkin muistuu mieleen exän kuselle haisevat reidet. Oli jo pinttyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla