Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Frederik, 73, haukkuu tylysti Suomen naiset - vaimoa ei vielä löytynyt, mutta aikoo palata Thaimaahan: Aasiassa naiset eivät loju sohvalla!

Vierailija
21.02.2018 |

Aika hyvässä kunnossa pappa on.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetu on jämähtänyt yläastepojun tasolle. Mopo vain puuttuu. Ei siinä mitään pahaa välttämättä. Jatka vain samaan malliin minun puolestani.

Vierailija
42/53 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appalause kirjoitti:

Reetu vois muuttaa sinne Thaimaseen ikiajoiksi ja viedä pari laatukaveria mukanaan täältä, esim. Tauskin ja Jouluveljen.

Ja Teme Laajasalo mukaan samaan koneeseen siunaamaan sitä lystiä pyhällä vedellä. Tauski, Veli Jyylgubbe, Freddy the bigboii Reetu. Fantastic four thaimaan lämmössä suunnittelee petoksia ja kuinka naisia alistetaan oikeaoppisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetu on jämähtänyt yläastepojun tasolle. Mopo vain puuttuu. Ei siinä mitään pahaa välttämättä. Jatka vain samaan malliin minun puolestani.

Reetu suhailee thaimaan skootteria uimapöksyissä. 

Vierailija
44/53 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää Reetu, voit olla varma, ettei suominaisilla sinua ikävä olekaan, tunne on todella molemminpuolinen.

Vierailija
45/53 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

REETU ON ÄIJÄ!!!!!!!

Vierailija
46/53 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervemenoa vaan reetulle

Vierailija
47/53 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mennyt sekaisin siitä, kun se nainen jätti sen. Tämä on kostouhoa.

Ja globalisaatio on tosiaan mahdollistanut etsiä vaimon mistä tahansa, hyvä niin, ettei ole pakko pilata elämäänsä epäsopivassa liitossa. Minunkin eksäni on nyt aasialaisen kanssa ja olen ainoastaan huojentunut, että joku jaksaa elää hänen kanssaan.

Vierailija
48/53 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen ikävää, että vanhusiässä oleva ihminen ei ole tuon enempää kehittynyt ja kasvanut elämänmatkallaan. Että eläimelliset, biologiset toiminnot, joita paviaanitkin älyävät harjoittaa on pääosassa eikä viisaus, hiljentyminen, arvokkuus. Vau ja luojan kiitos etten ole tuo ihminen, eikä lähipiirissäni ole tuollaisia ihmisiä.

Kauheata, jos olisin oppinut noin vähän elämästä kuin tämä vanhus, joka minua puolet vanhempi.

Vierailija
49/53 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparainen tahtoo halvan piian ja vielä seksiä kaupanpäälle

Vierailija
50/53 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen Dannylle

Vierailija
51/53 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiva yleistys tuo, että suomalaiset naiset löhöävät aina sohvalla ja juovat siideriä. Kaikki tuntemani naiset kuitenkin tekevät töitä, harrastavat, ovat äitejä, tekevät vapaaehtoistyötä tms. Tiedän kuitenkin miehiä, jotka eivät ikinä käy missään konserteissa tai tapahtumissa eivätkä harrasta mitään, sen kuin kittaavat kaljaa ja katsovat urheilua.

Vierailija
52/53 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kiva yleistys tuo, että suomalaiset naiset löhöävät aina sohvalla ja juovat siideriä. Kaikki tuntemani naiset kuitenkin tekevät töitä, harrastavat, ovat äitejä, tekevät vapaaehtoistyötä tms. Tiedän kuitenkin miehiä, jotka eivät ikinä käy missään konserteissa tai tapahtumissa eivätkä harrasta mitään, sen kuin kittaavat kaljaa ja katsovat urheilua.

Se on Frederikin kokemus suomalaisista naisista. Hän ei ilmeisesti ole etsimässä miestä itselleen, joten tuo suomalaisten miesten vetäminen tähän tuntuu vähän kummalliselta. Onko sinulla huono itsetunto?

Vierailija
53/53 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederik on aivan oikeassa. Olen itse matkustanut paljon Kaakkois-Aasiassa, ja todennut, että täkäiläiset naiset ovat paljon suomalaisia parempia. Eivät ole suomalaisnaisten kaltaisia passiivisia nyhveröitä, vaan tekevät aktiivisesti aloitteita miesten suhteen.