Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen miljonäärin kanssa ja elämäni on..

Vierailija
21.02.2018 |

.. todella hankalaa. Luulisi että rikkaan puolison kanssa rahaa ei tarvitsisi miettiä, mutta olen suunnitellut vaihtavani sellaiseen mieheen, jolla on suht sama rahatilanne kuin itsellä. Olen siis opiskelija ja elän lähinnä lainalla, mies on suunnilleen samanikäinen mutta on rikkaasta suvusta ja omistaa jo miljoonien edestä omaisuutta. Mies on kamala kitupiikki ja jos joskus sattuu tarjoamaan minulle esim. ruoan, jaksaa muistutella ja kysellä, että koskas minä tarjoan hänelle. Olen luullut että näistä tarjoamiskerroista ei kerry mitään "velkaa", mutta ilmeisesti hän näin sen ajattelee, eikä minulla ole todellakaan varaa maksella ravintolaillallisia. En ole vaatinut mieheltä kertaakaan lahjoja/rahaa/matkoja, vaan ollaan eletty aivan normaalisti. Yksi kerta myös matkustin eri paikkakunnalle näkemään miestä, mutta hänelle tuli esteitä ja matkarahani meni täysin hukkaan. Oli vielä juhlapyhä ja en päässyt enää muualle viettämään tätä juhlaa, koska ei ollut rahaa. Mies ei tehnyt elettäkään että korvaisi tästä minulle aiheutuneet kustannukset, sanoi vaan jotain että "jos ei ole rahaa niin ei voi juhlia". Opiskeluni ovat loppusuoralla ja en todellakaan aio elää kenenkään kustannuksella, mutta ahdistaa se, että miehelle joku 50 euroa on todella pieni raha, mutta ei ole valmis sitä panostamaan minuun, jolla tuo summa kaataa koko kuukauden talouden. En tiedä voinko nähdä tulevaisuutta ihmisen kanssa, joka laittaa hinnan kaikelle ja pienikin ostos minulle tekee tiukkaa. Vaikea sanoa, mutta jos itse olisin kyseisessä tilanteessa, niin luultavasti nauttisin että voisin jollain tapaa joskus helpottaa rakkaan ihmisen elämää ja tehdä hänet iloiseksi. Kadehdin ystäviä joiden opiskelevat miesystävät käyvät kesätöissä ja haluavat heti tarjota naisilleen jonkun kivan pienenkään jutun oman tulotasonsa mukaan. Minusta se osoittaa välittämistä ja kunnioittamista. Sitten vielä vitsailevat miljonäärimiehestäni, että miten helppoa minulla on.. huhhuh.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Tosin... life is bitch. Seurustelin miehen kanssa joka harrasti taloudellista väkivaltaa. Ei ollut tosiaankaan mikään miljonääri, mutta itseäni parempituloinen. Eniten häntä siis otti päähän se, ettei päässyt itse hyötymään minusta taloudellisesti. Erosimme ja 5kk myöhemmin minulla olikin jo merkittävä omaisuus, jollaisesta hän voi vaan haaveilla. En tietenkään missään vaiheessa kertonut hänelle, ettei taloudellinen tilanteeni aina tule olemaan ihan niin huono, kuin mitä annoin olettaa...

Vierailija
22/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelit tänään radiota jossa oli samanlainen tapaus ja päätit trollata?

Mikä ohjelma? Aihe kiinnostaa mua. T. Ei Ap vaan kokemusta oikeastikin omaava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että tuo mies välittää sinusta? Mistä päättelet että hän voisi koskaan välittää sinusta enemmän kuin rahoistaan?

Maailma on täynnä hyviä miehiä joille sinä voisit olla tärkeä ja jotka kykenevät rakastamaan.

Jätä se sika.

Vierailija
24/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole todellakaan trolli. Ja outo avautuminen ehkä joo, pakko jonnekin purkaa tuntoja kun jotenki nolostuttava asia puhua kenellekään. Miehessä on muitakin narsistisia piirteitä, mutta on jotenkin saanut minut ihastumaan itseensä vahvastikin. Jos ollaan esimerkiksi päivä kahdestaan kotosalla, ei ole mitään ongelmia. Olen joskus hänelle siitä puhunut, että minusta taloudenhoito pitäisi mennä edes jotenkin suhteessa siihen kuinka paljo kummallakin on varallisuutta, mutta hän näkee vain että 50 euroa on 50 euroa, eikä siihen voi vaikuttaa se että hänellä on enemmän rahaa.

Vierailija
25/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ahdistaa siis se, että ei halua ilmeisesti vilpittömästi minulle hyvää. On kyllä niin kauan mukava kun hänellä itsellään ei tarvitse tehdä sellaista mitä ei halua. Puhuu myös usein että vie minut sinne ja tänne, mutta ei toteuta koskaan mitään. Ja sitten kun uskallan kysäistä asiaa niin olen tietenkin häneltä kärkkymässä matkoja. Huomautan, että en todellakaan ole ikinä näitä lupauksia vaatinut, vaan omasta aloitteestaan on tullut.

Vierailija
26/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin naimisiin miehen kanssa, jolla oli älliä kerätä miljoonien omaisuus. Nyt olen sitten itsekin miljonääri. Ei puhettakaan, etteikö kaikki olisi ollut yhteistä alusta alkaen.

Vierailija
27/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina! Nainen roikkuu omasta mielestään kamalassa miehessä, joka ei kunnioita naistaan, ei maksa tämän menoja, pitää kirjaan ravintolaillallisista ja sitten me ihmettelemme sitä miestä emmekä tätä naista, jolla ei ole ihan kaikki päässä oikeassa järjestyksessä. Miksi ihmeessä olla tuollaisen miehen kanssa vuosia ja kummastella, kun se ei muutu.

Ja miksi pitäisi muuttua? Se mies löytää kyllä yhtä varakkaan naisen, jolle 50 ei ole iso raha, joten miksi se olisi ap:n kanssa?

Vierailija
28/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin naimisiin miehen kanssa, jolla oli älliä kerätä miljoonien omaisuus. Nyt olen sitten itsekin miljonääri. Ei puhettakaan, etteikö kaikki olisi ollut yhteistä alusta alkaen.

Minä tein samoin, mutta meillä on molemmilla ollut oma omaisuutemme ja omat tulomme koko ajan. En haluaisi kuvitella olevani miljonääri, joka oikeastaan ei ole mitään muuta kuin miljonäärin puoliso.

Vierailija
29/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tarina! Nainen roikkuu omasta mielestään kamalassa miehessä, joka ei kunnioita naistaan, ei maksa tämän menoja, pitää kirjaan ravintolaillallisista ja sitten me ihmettelemme sitä miestä emmekä tätä naista, jolla ei ole ihan kaikki päässä oikeassa järjestyksessä. Miksi ihmeessä olla tuollaisen miehen kanssa vuosia ja kummastella, kun se ei muutu.

Ja miksi pitäisi muuttua? Se mies löytää kyllä yhtä varakkaan naisen, jolle 50 ei ole iso raha, joten miksi se olisi ap:n kanssa?

Siksi, koska toi mitä ap:n mies tekee on yksi väkivallan muoto.

Vierailija
30/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sua oikeasti rakasta.

Minäkin seurustelin pihin miehen kanssa jonka omaisuus lähenteli 10 miljoonaa. Laitatti pihalleen monien kymmenientuhansien valaistuksen mutta hupsistakeikkaa ei niitä sitten raatsinutkaan käyttää koska sähkölasku:DD

Vierailija
31/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla oltu vuosia yhdessä, en koe että minulla olisi päässä vikaa jos pikkuhiljaa olen alkanut huomaamaan näitä piirteitä, kun suhde syvenee. Tottakai sitä ensin yrittää ajatella, että olisiko tässä mitään tehtävissä ja onko tämä riittävän hyvä syy erota suoraan. Hänen eksänsä ovat perijättäriä, mutta jostain syystä omien sanojensa mukaan rakastui korviaan myöten minuun köyhään.

Vierailija
32/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein samoin, mutta meillä on molemmilla ollut oma omaisuutemme ja omat tulomme koko ajan. En haluaisi kuvitella olevani miljonääri, joka oikeastaan ei ole mitään muuta kuin miljonäärin puoliso.

Ei minun tarvitse mitään kuvitella, minä nyt satun olemaan miljonäärin puoliso ja siis miljonääri itsekin eikä minun mitään muuta tarvitse ollakaan, koska kaikki omaisuutemme on yhteistä. Enempiä miljoonia ei tarvita tähän liittoon, hyvin riittävät.

Vierailija
33/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen jatka tuon penninvenyttäjän kanssa! Etsi oma asunto jos olette muuttaneet jo yhteen.

Elämäsi tulee olemaan tuon miehen kanssa jatkuvaa taistelua rahasta, joudut asumaan epämukavasti

kun ei raaski lämmittää kotiaan ym ym. Nyt on helppo lähteä kun ei ole lasta sitomassa! Ja varo tulemasta

raskaaksi,yksin saat kaiken kustantaa. Nyt järki päähän, tuo ei ole rakkautta eijä välittämistä miehen 

taholta. 

Vierailija
34/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että mies on miljonääri vaikka väittää niin? Useat miehet huijaavat naisia monin tavoin. Tuollainen "yhtäkkinen este" ja naisen vähistään tarjoaminen, tuovat mieleen pelimiehen tai muita kysymyksiä. Ja on pihejä, itsekkäitä rikkaita miehiä kyllä, aika harva antaa mitään toiselle

Vierailija
35/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nainen, et voi olla suhteessa, jossa et voi olla oma itsesi. Jos olisit oma itsesi, niin olisit jo moneen kertaan ilmaissut mielipiteesi miehen rahankäytöstä. Ja onko nyt ihan ok olla suhteessa mieheen, joka uskoo sinun kärkkyvän hänen rahojaan? Sitähän tuo on.

Sano sille, että menee terapiaan selvittämään päänsä, huonon itseluottamuksensa, orastavan ihmisvihansa ja vainoharhaisuutensa

Tolla miehellä ei ole munaa luottaa itseensä ihan vaan miehenä ja kumppanina vaan uskoo kaikkien ihmisten haluavan hänet vaan rahojen takia.

Kysymys kuuluu, miksi sinä hänen kanssaan olet, kun on noin epäsopiva, ilkeä ja kertomasi mukaan jopa narsistinen? Kiehtooko kuitenkin se raha..?

Vierailija
36/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hullua. Tuotako pidät normaalina parisuhteena tai RAKKAUTENA? Miksi mies on kanssasi, ei kuulosta rakastuneelta? Seurustelen itse aika hyvätuloisen miehen kanssa jolla on rikas suku ja säästöjä, itse köyhästä suvusta ja huomattavasti vähemmän käyttörahaa, mies tarjoaa mulle illallisia ja vie ulos välillä viikottain. Koska hän nauttii sellaisesta. Ja niin minäkin, vaikken tosiaan vaadi mitään (nämä kalliit illanvietot on aina miehen innoissaan ehdottamia). Joskus saatan tuskailla ettei mulla ole varaa siihen ja siihen kodinjuttuun meidän yhteiseen kotiin, hän järjestää asian "jos todella tarvitsemme sitä". Hän myös sanoo aina että tekisi mitä tahansa että olen onnellinen, minun hymy tekee hänet onnelliseksi. 

Tekisin kaiken saman hänelle. Raha on vain rahaa. Jos oltaisi köyhiä, oltais kyllä aivan yhtä rakastuneita ja onnellisia ja löydettäisi keinot saada arkeen pientä luksusta ja varaa matkustella. Mutta kun rahaa on, ei pelätä sitä käyttää meidän parisuhteemme hyväksi ja elämyksiä saadaksemme, yhdessä.

Vierailija
37/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin menemään. Siis etenkin jos sitä rahaa on ja silti on tuollainen ettei voi ajatella tarjoavansa edes välillä... 

Vierailija
38/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vissiin jotenkin vainoharhainen, että olet vaan sen rahojen perässä. Sano sille ensi kerralla, kun ehdottaa ravintolaillallista, että sulla ei ole nyt varaa jäädä velkaa sille, kun et pysty sille mitään ostamaan tässä kuussa etkä ensi kuussa tai tulevissa kuissa, koska sulla on rahat niin tiukalla, opiskelija kun olet. Sano myös, että et todellakaan ole kiinnostunut sen rahoista, mutta jos se haluaa että elätte yhdessä jotain luksuselämää ravintolaillalisineen ja matkoineen, niin sen täytyy maksaa ne sulle, koska sulla ei vaan yksinkertaisesti ole rahaa sellaiseen eikä myöskään rahaa jäädä niistä velkaa.

Itse olisin kyllä heivannut moisen kusipään jo ajat sitten.

Vierailija
39/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ahdistaa siis se, että ei halua ilmeisesti vilpittömästi minulle hyvää. On kyllä niin kauan mukava kun hänellä itsellään ei tarvitse tehdä sellaista mitä ei halua. Puhuu myös usein että vie minut sinne ja tänne, mutta ei toteuta koskaan mitään. Ja sitten kun uskallan kysäistä asiaa niin olen tietenkin häneltä kärkkymässä matkoja. Huomautan, että en todellakaan ole ikinä näitä lupauksia vaatinut, vaan omasta aloitteestaan on tullut.

Ensi kerralla kun tuollaisia höpäjää niin sano suoraan, että älä puhu höpöjä, et vie. Ennenkin olet turhia lupaillut. Ja vielä perään, että jos sinulla itselläsi olisi matkaan rahaa, niin et edes hänen kanssa lähtisi.

Vierailija
40/46 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hullua. Tuotako pidät normaalina parisuhteena tai RAKKAUTENA? Miksi mies on kanssasi, ei kuulosta rakastuneelta? Seurustelen itse aika hyvätuloisen miehen kanssa jolla on rikas suku ja säästöjä, itse köyhästä suvusta ja huomattavasti vähemmän käyttörahaa, mies tarjoaa mulle illallisia ja vie ulos välillä viikottain. Koska hän nauttii sellaisesta. Ja niin minäkin, vaikken tosiaan vaadi mitään (nämä kalliit illanvietot on aina miehen innoissaan ehdottamia). Joskus saatan tuskailla ettei mulla ole varaa siihen ja siihen kodinjuttuun meidän yhteiseen kotiin, hän järjestää asian "jos todella tarvitsemme sitä". Hän myös sanoo aina että tekisi mitä tahansa että olen onnellinen, minun hymy tekee hänet onnelliseksi. 

Tekisin kaiken saman hänelle. Raha on vain rahaa. Jos oltaisi köyhiä, oltais kyllä aivan yhtä rakastuneita ja onnellisia ja löydettäisi keinot saada arkeen pientä luksusta ja varaa matkustella. Mutta kun rahaa on, ei pelätä sitä käyttää meidän parisuhteemme hyväksi ja elämyksiä saadaksemme, yhdessä.

Kuulostaa ihanalta, juuri tällaista haluaisin itsellenikin. Ja jotkut on epäilleet että olenko hänen kanssaan sittenkin rahan takia niin voin kertoa, että on tullut alusta asti hyvin selväksi etten hänen rahoistaan ole hyötymässä, enkä ole sitä halunnutkaan. Enemmän joustoa ja pieniä yllätyksiä (arvostan vaikka suklaalevyn tuontia kaupasta yllätyksenä) tulisi varmasti jos olisin jonkun perusduunarin kanssa. Meidän kemiat vaan kohtasi niin hyvin alussa, että olen vieläkin vähän sokaistunut sille. Ollaan aika nuoria vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi