Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka tykkää viedä?

miesvietävänä
21.02.2018 |

No, kysytään täältä :D

Olen tässä elämäni varrella huomannut etten sovi miehen rooliin. Tykkään nimittäin eniten siitä jos nainen vie. Ei välttämättä koko ajan, mutta kuitenkin siten ettei kyse ole pelkästä vaihtelusta tyypilliseen mies vie-nainen alistuu-roolijakoon, eikä kyse ole edes 50/50-rooleista. Normielämässä en ole mitenkään tossu, mutta toivon ettei nainenkaan ole. Haave on enemmän romanttinen ja seksuaalinen, muuten mentäisiin 50-50 ilman sen kummempia rooleja.

Jos unohdetaan maksulliset dominat, onko viejänaisia olemassa? Tiedän että miehiä jotka tykkäisivät olla vietävinä, on paljonkin. Jossain tutkimuksessa peräti 15-20%. Naiset puolestaan vaikuttaisivat olevan äärikonservatiiveja tässä asiassa. Tuntuisi myös siltä että suurin osa naisista kyllä arvostaa viejänaista (vahva nainen, kuin mies), mutta halveksii vietävää miestä (vässykkä, luuseri, neiti)?

Naiset tuntuvat olevan melko lailla 100% joko sillä kannalla että mies vie, tai ei ainakaan niin että nainen vie. Palstan kyselyssä jako meni:
75% mies vie
25% 50-50
0% nainen vie

Jos olet tällainen nainen, huuda hep ja kerro itsestäsi/parisuhteestasi. En ole hakemassa täältä seuraa, haluan vain tietää onko teitä olemassa.

Kiitos.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi viejä nainen. Tykkään itseäni lyhyemmistä, suloisista miehistä joita voin seksuaalisesti dominoida. Ei nyt mitään musta nahka/piiska meininkiä varsinaisesti, mutta olen seksuaalisesti aktiivisempi ja aloitteellisempi ja tykkään siitä että voin "ottaa" miehen. Arkielämässä en halua kuitenkaan muuten määrääillä tai päällepäsmäröidä joten sen suhteen olen täydellisen tasa-arvoinen. Sellainen perus miehinen mies mitä suurin osa naisista tuntuu haluavan ei ole jostain syystä koskaan vedonnut itseeni. En kiihotu ajatuksesta että joku haluaa minua, vaan enemmän siitä ajatuksesta mitä kaikkea voinkaan tehdä miehelle. Olen löytänyt onnekseni täydellisen vastakappaleen ja edelleen menee lujaa 14 vuotta myöhemmin.

Loistavaa!!!

Löysimme vihdoinkin yhden viejänaisen :)

Tätä juuri hain, en piiskadominaa. Naista joka haluaa olla aktiivinen toimija, ei seksiobjekti jonka mies haluaa ja ottaa. Kiitos vastauksestasi, miehesi on onnenpekka.

On vähän kummallistakin kuinka kaikkialla voimaannutaan ja halutaan olla vahvoja - mitä kannatan 101% - mutta sitten kuin äänilevyltä tulee "mutta parisuhteessa haluan että mies ottaa ohjat jotta minä voin vain olla nainen" (subjekti-objekti-asetelma, ja nimenomaan näin päin).

Itse siis haluan useammin olla vietävänä, mutta myös olla välillä viejänä.

Ketjun tarkoitus ei ole syyllistää ketään, vaan etsiä äärimmäisen harvinaisia viejänaisia - ja ehkä kummastella miksi miehet ovat niin paljon halukkaampia kokeilemaan molempia rooleja? Olen myös huomannut että naisten negatiiviset reaktiot ajatukseen naisesta viejänä/miehestä vietävänä ovat huomattavasti voimakkaampia...miksi?

Vierailija
22/26 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ainakaan pelkästään biologiseen syyhyn vaan saatuun miehen malliin sekä sukupuolirooleihin ja asenteisiin kasvamiseen. Suomessa nämä ovat erityisen vahvasti esillä. Naisten kulttuuri täällä on hyvin sovinistinen ja ajaa sukupuolia tiukasti rooleihin ja etäälle toisistaan. Tasa-arvo onkin omaksuttu vain pintatasolla, nimellisesti.

Sama pätee suvaitsevaisuuteen, näitä aatteita ei vain todellakaan ole sisäistetty kansan syvissä riveissä. Toisaalta nimellisesti ihmiset väittävät kannattavansa tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta, koska se on sosiaalisesti hyväksytympää. Oikeasti ihmiset tarvitsisivat jonkinlaista lämpöä sisäiseen maailmaansa sisäistääkseen kyseisiä aatteita.

Ihmiset toteuttavat pääsääntöisesti niitä malleja, jotka ovat mallioppineet. Siksi tasa-arvo ja nainen "miehen roolissa" toteutuvat harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on. Moni vain imee asenteita ympäriltä ja yhdenmukaistava paine on rivien välissä valtava. Yhä harvempi uskaltaa olla rohkeasti oma itsensä edes parisuhteessa.

Vierailija
24/26 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomihan ei todellakaan ole mikään tasa-arvon mallimaa sukupuoliroolien suhteen. Harvassa Euroopan maassa esimerkiksi ammatit ovat yhtä sukupuolittuneet kuin täällä. Todella paljon olisi vielä tehtävää näissä asioissa.

Vierailija
25/26 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen ja mies on itsekäs ja tykkää päättää eli viedä ja tekee sen viemisen sitten manipuloiden ja välinpitämättömästi. Vieminen toista huomioiden ja vastuullisesti- se on toinen asia ja valitettavasti harvinaisempi vaihtoehto.

Vierailija
26/26 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisissä vastauksissa selitellään kuinka syy tähän on "ammattien sukupuolittuminen", "kasvatuksessa opetettu kulttuuri", "sovinismi", jne.

Mutta nythän on jo nähty mitä tasa-arvosta seuraa. _Miehet_ omaksuvat uudet roolit, suostuvat olemaan pehmeämpiä ja kenties jopa naisten vietävinä.

Naiset eivät niitä hyväksy. Kun nainen on vahva ja moderni, haluaa hän vielä vahvemman miehen rinnalleen ollakseen naisen roolissa mieheen verrattuna.

Ainoa seuraus tasa-arvosta on viejämiesten hupeneminen entisestään; naisten halu viejämiehiin ei muutu piiruakaan. Kyse ei ole siitä etteivätkö naiset uskaltaisi tai kehtaisi olla viejinä, vaan he eivät halua. Kivikautinen vaisto sanoo että mies on vahva turvaaja, nainen turvassa oleva synnyttäjä.

ps. kiitos teille jotka mainitsitte ansioni tämän aihepiirin asiantuntijana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi