Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Ihan kauhea krapula, kuihdun kasaan

Vierailija
21.02.2018 |

Jos tämä ei olisi itse hankittu olotila, lähtisin lääkäriin. Oksettaa, päätä särkee aivan hulluna, ajatukset ei pysy kasassa ja ahdistaa aivan mielettömästi.

Tuntuu, että pitäisi saada jotain rauhoittavia ja olla tiputuksessa. Mutta en tietenkään voi mitään helpotusta saada tai edes kysyä.

Tekisi mieli juoda vettä, mutta sekään ei pysy sisällä. Jos suoristan selän, vatse venyy ja taas oksettaa.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula on kieltämättä vittumainen olotila, mutta järkiintyneenä ihmisenä olen ollut jo 17 päivää juomatta. Tee sinäkin ap niin, eikä rapuloista ole enää riesaa.

Vierailija
22/58 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysymyksen loin, paljonko joit?

En edes tiedä, paljonko join. Kotona join viiniä laatikosta ja yhden bissen. Juomista kesti kuitenkin kotona 6-7 tuntia. Sen jälkeen lähdin vielä yökerhoon, jossa taisi mennä kolme olutta. Join joka tapauksessa klo 14-03 eli 13 tuntia.

Pahin mahdollinen yhdistelmä viiniä ja olutta sekaisin. Oliko vielä PMS-viikko? Itsellä on tullut joskus järkkykankkuset mitättömillä alkomäärillä tuolloin. Onneksi eivät enää vaivaa, kun loppuivat moiset riesat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiventavistakaan oikein ole apua "perus" yrjö-kanuunaan. Sitten onkin aivan eri asia, jos on hieman pidempään tipotellut.

Loiva alasajo hiljaa olutta lipitellen ja vettä kylkiäisiksi.

Kunnon hc-putken jälkeen alkavat jo pamitkin tulemaan kyseeseen, kun kroppa ei tottele ja käy tuhatta ja sataa ylikierroksilla. Henkisestä puolesta puhumattakaan.

Lääkkeiden väärinkäytöllä taas kun ajaa itsensä samaan jamaan, niin se on vielä kusisempi juttu.

Vierailija
24/58 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kokonainen opamox...rauhoittaa ihanasti...paha olo häviää 30 min.

Niitä saa lekurilta valehtelemalla että kärsii paniikkikohtauksista

Eli 1 kpl..paljon vettä..uni tulee HETI jos vaan on vapari

Vierailija
25/58 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapula on kieltämättä vittumainen olotila, mutta järkiintyneenä ihmisenä olen ollut jo 17 päivää juomatta. Tee sinäkin ap niin, eikä rapuloista ole enää riesaa.

Juu ei tällaista enää saa käydä. Meni koko tämä päivä aivan hukkaan. Tuleva yökin on varmasti aivan kauhea.

Vierailija
26/58 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kanssa tuollaisia oksennuskrapuloita, mutta olo alkaa heti helpottamaan, kun saa sipsejä ja limsaa (ei mitään zeroa). Suolaa ja sokeria. Sitten siitä pikkuhiljaa siirtyy juomaan vettä ja syömään jotain kunnollista.

Vierailija
27/58 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilkeä kyllä mihinkään lääkärille lähteä. Kärsitään tämä nyt, kun on itse aiheutettu. Jäätelö pysyi sisällä ja sen jälkeen pystyin syömään vielä kymmenen suolatikkua.

Tajusin juuri, että olen syönyt viimeksi eilen klo 11. Sen jälkeen keskityinkin juomisee.

Vierailija
28/58 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti darra kolme päivää sen ensimmäisen ja viimeisen kerran kun juopottelin tyhjään mahaan

Vierailija
29/58 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kanssa tuollaisia oksennuskrapuloita, mutta olo alkaa heti helpottamaan, kun saa sipsejä ja limsaa (ei mitään zeroa). Suolaa ja sokeria. Sitten siitä pikkuhiljaa siirtyy juomaan vettä ja syömään jotain kunnollista.

Minä taisin tehdä saman jäätelöllä ja suolatikuilla. Suolaa ja sokeria.

Vierailija
30/58 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kestä krapulaa, ei pidä juoda. Niinkin yksinkertaista. Mikä nyt näin 12 vuotiaan päähän ekana tupsahtaa: Jos ei kestä rapulaa, voi päähänsä hakata kapulaa. Oma vika tommonen on, voisikohan joku seuraavaksi huutaa sulle non, non, non!

Vierailija
31/58 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita kielen alle tai poskien sisäpinnalle sokeria, auttaa. jos on suolakurkkuja pieninä palasina niitä.

Vierailija
32/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea tännepäin pliis!!

Olen vielä mökillä kun en uskaltanut lähteä päivällä ajamaan. No kohta on pimetä niin eipä ole häävi ajella silloinkaan.

Saamarin saamari, mikä olo! Tutina on koko kropassa.

Kaiken lisäksi huomenna pitäisi lentää työmatkalle Finskin lennolla mutta vieläpä en edes tiedä että meneekö se lento edes!?

Jos tänä iltana vielä tulee viesti että lento on peruttu niin mä kyllä valuttelen nuo loputkin viinit mitä tosta laatikosta on jäänyt. Mitä ei kyllä taida olla montaa centtiä...

Voi hyvä tähen kuitenkin...

Vierailija
33/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap Tapio Suominen?

Koittakaa huominen, kysyi krapulassa Tapio Suominen.

Vierailija
34/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paniikkihäiriöihin saa neuroleptejä tai mielialalääkkeitä, ei rauhoittavia.

Vierailija
35/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentelu ja pään särky on sellaista että olisikin noin pieni krapula. Kokeile valvoa pari yötä ja pelkäät kaikkea aivan turhaa olematonta. Tuon ainoan laillisen päihteen jälkiolot on jotain aivan hirveää. Eikä ihme kun päihde on aineena yksi eniten haitallisia. Silti ei voida muka sallia mitään muuta? En vi oikeasti tajua?

Helppo tässä ihmetellä kun kaljaa on ja sama kait se on vaikka alkaa holistiksi? Laillinen kama kuitenkin.

Vierailija
36/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paniikkihäiriöihin saa neuroleptejä tai mielialalääkkeitä, ei rauhoittavia.

Alkoholin mukana pitäisi myydä rauhoittavia ja unilääkkeitä viekkareita varten.

Vierailija
37/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex ammattilaisena voin sanoa että nuo darrat tässä ketjussa ole mitän .

6-8 vk kun vetää kirkasta aina kun hereillä, tietää sitte mitä on krapula , ja se kestää pari viikkoa, ja täys toipuminen puolisen vuotta.

Vierailija
38/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ap, mutta mua naurattaa ihan sairaasti 😂

Kirjoitat niin hyvin ja kuvaavasti. Parempaa vointia sinne...

t: Tyyppi, joka kerkisi ottaa ajoissa loiventavan

Vierailija
39/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oksentelin koko päivän vaikka olin vaan yrittänyt juoda suullisen vettä. Ihan kauheeta.

Menin suihkuun ja otin mukaan pari kylmää lonkeroa. Pidin ne siinä käden ulottuvilla, mutta vesisuihku ulkopuolella. Ei meinannut pysyä sisällä joten siinähän pystyi samalla lattialla istuessaan yökkämään. Sinnikkäästi jatkoin ja varmaan tunnin istuin kylppärin lattialla. Jossain vaiheessa vähän krampit helpotti. Iho oli kuin rusina. Mutta sitten pystyi jo menemään sänkyyn nukkumaan.

Vierailija
40/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän krapula/vieroitusoireet on kamalaa. mulla kun oksentelu jatkui toista vuorokautta piti mennä tiputukseen sairaalaan. kuivuminenhan siinä uhkaa. sen jäljiltä olenkin ollut juomatta nyt 6kk:ta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan