Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ihan hyvinhän sä sen taskuparkin teit - noin niinkuin naiseksi" uuden miehen kommentti

Vierailija
21.02.2018 |

Mitä ajattelisit tuollaisesta kommentista? Olen ajanut autoa kohta 30 vuotta ja tällä ks. mielellä on itsellään kortti tällä hetkellä hyllyllä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerö kohteliaisuus tai hauskaksi vitsiksi tarkoitettu. Anteeksi tämä mielipiteeni. Oikea milipide tällä palstalla kuuluisi olla "jätä se sovinistisika"

Vierailija
2/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän luuli olevansa kohtelias.

Hän on varmaan mielestään keskimääräistä parempi autonkuljettaja - kuten 101 prosenttia miehistä. :D

Taskuparkkeeraaminen on tutkitusti vaikeampaa naisille erilaisen hahmotuskyvyn mukaan. Minä en osaa, joten arvostan sitä, että sinä osaat. 

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme uiveloiden kanssa deittailette...

Vierailija
4/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerösti sanottu mutta hyvää tarkoitti kuitenkin. Jos tulee jatkossakin tuon tapaista kommenttia vaikkakin olisi hyvä tarkoitus suosittelen kysäisemään herran asenteesta naisia kohtaan.

M35

Vierailija
5/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria tai sitten mies on perinteinen maalaisidiootti joka oikeasti kuvittelee että vain miehillä on autoilugeeni.

Vierailija
6/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harva nainen osaa/haluaa taskuparkkeerata. Vaimo on ajanyt paljon, mutta vieläkin tuo parkkeeraus tuottaa tuskaa.

Toki nykyaikana tuollaisen sanominen on täysi itsemurha parisuhdemielessä.

Vierailija
7/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on varmaan mielestään keskimääräistä parempi autonkuljettaja - kuten 101 prosenttia miehistä. :D
Taskuparkkeeraaminen on tutkitusti vaikeampaa naisille erilaisen hahmotuskyvyn mukaan. Minä en osaa, joten arvostan sitä, että sinä osaat. 

N

Noniin. Mieshän oli kohtelias.

Vierailija
8/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää ihmiset on saaneet ajokortin? Kyllä ainakin mä jouduin inssissä sen tekemään ja kyllä sitä autokoulussakin harjoiteltiin niin että sujuu.

Vierailija
9/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinisti, joka ei arvosta naisia vertaisinaan. Lisäksi niin vähä-älyinen, ettei tajua olla edes pintapuolisesti poliittisesti korrekti edes tapsilun alkuvaiheessa. En olisi kiinnostunut tapailemaan.

Vierailija
10/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksusti sanottu. Nytkin naiset urheilevat Koreassa ihan hyvin. Naisiksi. Eivät pyrikään miesten sarjaan "parkkeeraamaan autoja". En siitä sovinismia löydä.

Vierailija
11/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti hyllyllä ja haukkuu treffeillä naisia? Kuinka huono itsetunto ihmisellä pitää olla, jos suostuu tapaamaan tuollaisen uudestaan?

Vierailija
12/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortti hyllyllä ja haukkuu treffeillä naisia? Kuinka huono itsetunto ihmisellä pitää olla, jos suostuu tapaamaan tuollaisen uudestaan?

Kuinka huono itsetunto pitää ihmisellä olla, että tulee tänne oikein joukolla jotain täysin merkityksetöntä heittoa analysoimaan?

Vierailija
13/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kolhii muita autoja parkkipaikoilla, eivätkä edes jätä yhteystietoja. Naisten kolmiulotteinen hahmotuskyky ja silmä-, jalka- ja käsikoordinaatio heikompaa kuin miehillä. En annakkaan vaimon ajaa uudella autolla muutamaan vuoteen. Onneksi seuraavassa on niin monia kuljettajaa avustavia toimintoja, että voi luottaa vaimolle.

Vierailija
14/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskuparkki pitää tehdä inssissä, jos on kortti niin pitäisi osata. Meillä minä osaan taskuparkin paremin kuin mies, ei todellakaan ole niin että kaikilla naisilla olisi huonompi avaruudellinen hahmotus kuin kaikilla miehillä. Minulla on muutenkin miestä parempi hahmotus esim. karttojen ja kolmiulotteisten rakennelmien kanssa.

Vierailija
15/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N

Arvallako sait ajokortin?

Vierailija
16/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siitä päästä, että mielestäni taskuparkkeeraus on helpompaa kuin normaali ruutuun ajaminen..

N23

Vierailija
17/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme uiveloiden kanssa deittailette...

Mutta kun niissä on sitä kemiaa, mystiikkaa ja muuta jännyyttä...

Vierailija
18/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätön juntti. En olisi missään tekemisissä tuollaisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi