Stokkan tyyli aivan kadoksissa nykyisessä lehti-ilmoittelussa, säälittää
Muistan ajan kun Stokkan kokosivun ilmoitukset pomppasi edukseen esim. Hesarin sivuilta. Samoin ruoka-ilmoitukset sai veden herahtamaan kielelle. Nykyään mennään tosi halvan näköisellä matskulla, vaikka ilmoitustila on edelleen kallista lehdissä. En vaan tajua
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat sääliä jonkun firman toimintaa???
Itse vaivauduit kuitenkin kommentoimaan mielestäsi tyhjänpäiväistä aloitusta. Oletko ko, ketjussa töissä?
Miks niissä ruoka-ilmoituksissa on nykyään paistamattomat lihanpalat ja kalanpalat esillä jollain pastellitaustalla. Ei kovin ruokahalua herättävää.
Ilmeisesti siellä haetaan uutta suuntaa, etteivät jymähtäisi paikoilleen. Siinä prosessissa unohtuvat jalkoihin ne vakituiset asiakkaat, jotka joskus muinoin toivat rahaa taloon. Nyt kun ne ovat joka suuntaan levällään, jää Stockasta hieman sekava ja kaaosmainen fiilis. Brändääkö ne sitä uudelleen? Onko sellainen muutos edes järkevää?
Antakaa sen firman jo olla ja mennä. Ei se enää pelastu. Ovat itse sotkeneet konseptinsa ja eivät erotu liian bulkilla tavaralla. Ruokapuolikin menossa hyvää vauhtia pieleen halpuuttajien johdolla. Minä en keksi sieltä mitään ostettavaa enää, enkä jaksa edes käydä ihailemassa mitään kun ihailtavaa ei ole.
Jättivät jossain välissä kanta-asiakkaille jaettavan tarjousvihkosen julkaisematta, mutta siitä tuli niin paljon negatiivista palautetta että nöyrästi joutuivat palaamaan vanhaan käytäntöön. En ole kyseistä läpyskää nähnyt, liekö tyyli yhtä huono kuin lehtimainoksissa?
Siellä tarvittaisiin rohkeaa ja tyyli/trenditajuista vetäjää, joka uskaltaisi yrittää viedä stockmannin rohkeasti suuntaan, jolla se erottuisi muista olematta kuitenkaan liian pienen asiakaskunnan kauppa. Viime vuosina jatkuneet ulkoistamiset ja operaatioiden myynti on vain nopea tilapäislääke akuutissa rahapulassa, mutta sellainen ei ole pitkällä aikavälillä kannattavaa vaan tuhoaa ja sekoittaa liiketoiminnan. Vain menestyvä kokonaiskonsepti voi pelastaa Stockmannin.
Luin jostain että niillä on tarkoitus nostaa ruokapuoli Helsingin tavaratalossa Euroopan kärkeen, KaDeWe:n ja Harrodsin tasoiseksi. Onnistuukohan S-konseptilla?
Vierailija kirjoitti:
Jättivät jossain välissä kanta-asiakkaille jaettavan tarjousvihkosen julkaisematta, mutta siitä tuli niin paljon negatiivista palautetta että nöyrästi joutuivat palaamaan vanhaan käytäntöön. En ole kyseistä läpyskää nähnyt, liekö tyyli yhtä huono kuin lehtimainoksissa?
En ole joko nähnyt lehtimainoksia tai sitten en muista niitä, mutta minusta noissa nykyisissä tarjousvihkosissa on myös ihan tyylikkäitä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättivät jossain välissä kanta-asiakkaille jaettavan tarjousvihkosen julkaisematta, mutta siitä tuli niin paljon negatiivista palautetta että nöyrästi joutuivat palaamaan vanhaan käytäntöön. En ole kyseistä läpyskää nähnyt, liekö tyyli yhtä huono kuin lehtimainoksissa?
En ole joko nähnyt lehtimainoksia tai sitten en muista niitä, mutta minusta noissa nykyisissä tarjousvihkosissa on myös ihan tyylikkäitä kuvia.
Balmuir tyynynpäällinen kanta-asiakkaille 47€, muuten 59€. Ja kauppa käy kuin siimaa..
Taisi olla eilisen lehdessä ruokakuvassa raakaa lohifileetä nahkapuoli päällepäin kuvattuna voipaperin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Jättivät jossain välissä kanta-asiakkaille jaettavan tarjousvihkosen julkaisematta, mutta siitä tuli niin paljon negatiivista palautetta että nöyrästi joutuivat palaamaan vanhaan käytäntöön. En ole kyseistä läpyskää nähnyt, liekö tyyli yhtä huono kuin lehtimainoksissa?
En ainakaan ole saanut sitä läpyskää postissa. Ennen sentään selasin sen ja tuli käytyä jonkun tuotteen takia paikassa. Nyt en ole aikoihin käynyt.
Olen kai liian köyhä kantikseksi.
En oo käynyt herkkusokoksella miten on hinnat halventuneet verrattuna herkku stokkaan.
Ongelma on se, etteivät kunnolla panostaneet verkkokauppaan.
Stocka ei Stokka 😋
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, etteivät kunnolla panostaneet verkkokauppaan.
Stocka ei Stokka 😋
Hesarin tilaajat on käsittääkseni ollu uskollisia ketjun asiakkaita. Yli 30+ porukkaa siis.
Miten jaksat sääliä jonkun firman toimintaa???