Harmittaa. Hyvin alkanut viikkojen viestittely loppui,
kun olin yhden asian suhteen muuta kuin mies oletti. Samanlaisuutta oli hyvin paljon, mutta erästä urheilulajia mies ei sulattanut lainkaan. No, riskilaji tavallaan, mutta hallinnassa.
Kommentit (13)
Juuh, ei tuollaisia hyperharrastajia jaksa. Te olette aina jossain muualla.
En minäkään jaksaisi ketään, jonka elämä pyörii jonkun ultrajuoksemisen ympärillä. Vaikka miten sanot että "on hallinnassa", niin kyllä se elämä vaan tahtoo pyöriä sen asian ympärillä näillä intohimoisilla harrastajilla. Ja jos omat mielenkiinnon kohteet on ihan muualla ja kaipaa vaikkapa yhteisiä harrastuksia, niin ei sellaisen intohimoisen harrastajan kanssa jaksa olla parisuhteessa.
Jos laji on joku hyvin vaarallinen, niin mies ei halua koko ajan pelätä, että kumppanille sattuu jotain. Tai jos harrastus vie tosi paljon aikaa, niin moni ei tykkää sellaisestakaan, vaan tykkää viettää enemmän vapaa-aikaa pariskuntana. Molemmat ymmärrettäviä syitä mielestäni.
Viikkojen viestittely? Siinä se vika... maks viikko sit viimeistään tapaaminen
Joillekin miehille fyysiset ja perinteisen miehiset lajit naisen harrastuksena vaan on turnoff, ei voi mitään. Esim. amerikkalainen jalkapallo.
Vierailija kirjoitti:
No kerroppas nyt se laji
Pandapaini. Pandat ovat suuttuessaan hyvin äkäisiä.
No hyvähän tuo on, ettei tarvi olla sellaisen kanssa joka ei sovi sulle.
Ja harrastuksesi on... voimisteluorgiat?
No parempi näin kun että olette jo yhdessä ja sitten kuuntelet sitä valitusta sun harrastamisesta. Meillä on mun miesystävän kanssa molemmilla aikaa ja rahaa vievät harrastukset niin ymmärretään toinen toistamme eikä tarvitse koko ajan kuunnella vähintäänkin pientä piikittelyä asiasta.
Ei se mitään, voit alkaa minun kanssani viestittelemään.
M35