Mistä löytyisi ei ulkonäkökeskeinen mies?
En ole mikään kedon kukkanen ja ylipainoakin on n.10kg
Deittailua ei todellakaan ole helppoa vaikka täälläkin aina välillä väitetään että nainen saa aina seuraa.
Minulla ei ole ollut nyt useampaan vuoteen minkäänlaista parisuhdetta, kevyempiin suhteisiin kyllä kelpaisin.
En siis itsekään katso mitään komistuksia vaan ihan tavallsia suomalaisia miehiä.
Ainut plussa varmaan on että olen vielä suht nuori 26-vuotias nainen.
Kommentit (39)
Hohhoijjaa kirjoitti:
Miehillä on ongelmana lähinnä se, mistä löytyisi ei ulkonäkökeskeinen nainen? Niitä ei nimittäin ole
Minä en ole ulkonäkökeskeinen ja mielelläni myös ottaisin miehen joka sitä ei ole.
Ap
121212 kirjoitti:
Ja mitkä ovat vaatimuksesi/toivomuksesi miehelle?
Sanot ettet ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutta millainen mies kelpaisi? Pitääkö olla vähintään se tavallinen, eli vahvaa keskitasoa? Kelpaisiko lyhyt ja hintelä? Tai ujo ja kokematon?
En tietenkään itsekään katso miehessä ulkonäköä vaan luonne ja se että perusasiat kuten elämänhallinta ovat kunnossa. Saa olla hintelä ja lyhyt ja vaikka ylipainoinen ei haittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kehonrakentaja miehet eivät yleensä ole ulkonäkökeskeisiä tai ovat, mutta vain omaa kroppaa kohtaan.
Olen huomannut, että enemmän ne laihat tai lihavat ja rumat miehet h*orittelee ja haukkuu naisia läskeiksi.
Mulle ainakin merkkaa naisessa eniten sisältö ja luonne.
T: 26v köyhä kehonrakentaja
Ihanaa kuulla, että tuollaisia miehiäkin on olemasa.
Ehkä minulla sitten on vielä toivoa.
Ap
Kyllä useimmat myös haluavat että ulkonökö miellyttää silmää se on ihan normaalia miten muuten suhde eroaisi kaveruudesta jos mitään vetoa ei tunne toiseen.
Onnea etsintään. Vinkkinä että yleensä juuri ne rumimmat miehet, ylipainoiset, lyhyet tai muuten epämiellyttävät ovat niitä ulkonäkökeskeisimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea etsintään. Vinkkinä että yleensä juuri ne rumimmat miehet, ylipainoiset, lyhyet tai muuten epämiellyttävät ovat niitä ulkonäkökeskeisimpiä.
Olen huomannut saman. Itse voin myöntää että en ole edes keskitasoa ja en kelvannut samanlaisille miehille mutta kappas kummaa kelpasin pitkälle ja urheilulliselle miehelle jolla luonne myös hyvä:)
Vastakohdat vetää puoleensa olen ruma mies ja haluan kauniin naisen.
Ehkä minun sitten pitäisi alkaa katsoakin miehiä jotka olen ajatellut olevan aivan eri tasoa kanssani.
Ap
Minulla on komea mies vaikka olenkin ylipainoinen ei ole siitä kiinni.
Noista kevytsuhteista. Tuleeko miehelle ilmi, että sinulla on ollut paljon seksikumppaneita? Tällä on merkitystä kun mies harkitsee perheen perustamista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä minun sitten pitäisi alkaa katsoakin miehiä jotka olen ajatellut olevan aivan eri tasoa kanssani.
Ap
Ja päästä tuosta ulkonäkökeskeysyydestä. Ehkä suurin syy siihen, että et saa miestä on tuo epävarmuutesi, joka näkyy yleensä kauas. Eli lopeta tuo ulkonäkökeskeinen ajattelu tapa, jonka oletat olevan syypää tilanteesi. Lopeta miesten syyttely ulkonäkökeskeisyydestä ja keskity itsesi kehittämiseen.
Sinulla pitää olla parisuhdemielessä jotain tarjottavaa.
Jos ainoa syy miehelle olla parisuhteessa kanssasi on se, että olet nainen niin varmasti kuka tahansa vähänkin haluttavana pidettävä mies löytää muitankin vaihtoehtoja kumppania etsiessään.
Parisuhteen alku on hieman kuin kaupankäyntiä jossa molempien osapuolten täytyy latoa pöytään riittävä määrä hyviä ominaisuuksia miksi juuri hänen kanssaan haluaa suhteen.
Kauneus, sivistys, hyvä ammatti, mielenkiintoiset harrastukset, keskustelutaidot, elämännkokemus, huumorintaju, jne.
Jos ei ole kaunis niin sitten pitää olla jotain muita hyviä puolia. Tämä on tietysti vähän yksinkertaistettu tämänlainen karjamarkkina tyyppinen malli. Todellisuudessa näillä asioilla kuitenkin on oma merkityksensä.
Sitten kanssa ne omat hyvät puolet pitää osata tuoda esiin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kannattaa ehdottomasti.
Useimmilla av-palstan naisilla on pitkä, tumma, komea, menestynyt, sosiaalisesti taitava, seksissä ilmiömäinen mutta silti uskollinen ja kiltti mies. He ainakin saivat sen miehekkään alfan.
Ne rumat miehet, eli 80% miehistä, ovat ulkonäkökeskeisiä ja muutenkin ikäviä. Heille kelpaa vain missit.
Kannattaa silmäillä baarissa olisiko siellä karismaattista laumanjohtajakomistusta jonka matala ääni saa naisten rintamalinjan ja punastuneet posket kääntymään hänen suuntaansa. Se on sinun miehesi.
Itse en nyt tee sinulle aloitetta, koska minusta tuntuu että jollain 178cm kv. huippumallinaisella voisi olla kemiaa minun kanssani kun lyhyemmät ja tavallisemman näköiset naiset ovat niin ulkonäkökeskeisiä eivätkä halua meitä 167cm miehiä.
Rimaa ylemmäs vain!
Tunnen monia todella rumia ja lihavia naisia (En sano tätä pahalla) ja jokaisella heistä on jopa aika kovat ja fiksut miehet ja lapsia. Vastaavasti tunnen kaunottaria, joilla ei ole kumpaakaan. Eli ei se ulkonäkö oikeasti niin ratkaisevaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä naiset kuvittelevat usein olevansa rumempia kuin ovatkaan ja mihet taas komeampia kuin ovatkaan.
Ikävä kyllä en uso että vain kuvittelen asian. Onhan sekin jo yksi todiste että tavalliset miehet eivät kiinnostu mistään vakavammasta kanssani.
Ap
Eihän se ole mikään todiste. Tuohan oikeastaan kertoo siitä, että oot ulkoisesti ihan ok, mutta luonne mättää. Ootko matalasti koulutettu? Lapsia? 10kg ylipaino ei ole mikään haitta enemmistölle miehistä
eri
Kavereita naisia ja miehiä minulla on kyllä, että en ihan toivoton persoona ainakaan ole.
Ei ole lapsia jo senkään takia että vakavaa suhdetta mieheen on hankala saada enkä haluaisi yksinkään perustaa perhettä. Olen koulutukseltani tradenomi, jos se nyt johonkin vaikuttaa.
En ole kasvoistanikaan kovin siropiirteinen, ylipainolle tietysti voisin yrittää jotain tehdä.Ap
Niin no omalta kohdaltani voin sanoa sen, että aika paljon saa ylipainoa olla, että se olisi suurempi miinus kuin tradenomin tutkinto. Millaisella menestyksellä kävit lukion?
Hyvä trolli :D Kysy suoraan peruskoulun päästötodistuksen numeroita. Kaikkihan tietävät, että ne ovat miehelle ne tärkeimmät kun naisia katsellaan.
Et mistää löydä.Miehille naisen tärkeimmät ominaisuudet ovat:nuoruus ja kauneus.Mitä enemmän molempia sen parempi.Ne aloittaa pokaamisen nuorimmasta ja kauneimmasta riippumatta siitä miten komea itse on tai mikä on oma ikä.Kaikille miehille ei kuitenkaan riitä noita kauniita ja nuoria naisia, joten koska miehet kuitenkin tarvitsevat pii.. a säännöllisesti he joutuvat tyytymään rumempiin ja vanhempiin naisiin ja hui kauheaa,joskus myös lääniin naiseen.Mutta tälläisen miehen status on tosi alhainen
Paha tuottaa pettymys.Miehet taitaa valitettavasti olla ulkonäkökeskeisiä.Tunnen useita miehiä,jotka ovat parisuhteessa naisen kanssa ihan puhtaasti ulkonäkösyistä.Esim. naisella on upeat ja suuret rinnat on melko tavallinen syy.Luonne voi olla vaikka pirun morsiammella. En tunne yhtään näistä, joka olisi miehen kanssa parisuhteessa siksi että miehellä on suuret ja upeat pallit. Valitettavasti asia on näin.Ei ne miehet tätä asiaa uskalla ääneen sanoa,sillä heidät leikattaisiin pinnalliseksi sioiksi ja sitten olisi vaikea saada näistä - mutta aika moni taitaa valitettavasti ajatella näin.Olen pahoillani!
Kehonrakentaja miehet eivät yleensä ole ulkonäkökeskeisiä tai ovat, mutta vain omaa kroppaa kohtaan.
Olen huomannut, että enemmän ne laihat tai lihavat ja rumat miehet h*orittelee ja haukkuu naisia läskeiksi.
Mulle ainakin merkkaa naisessa eniten sisältö ja luonne.
T: 26v köyhä kehonrakentaja