Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
1681/3685 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole hauskaa, mutta naapurini on uskovainen.

Vierailija
1682/3685 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä onko niin kummallinen, mutta annetaan 4-vuotiaan pyöräillä ja ulkoilla yksin (yksi pk-seudun kaupungeista).  Pyöräilee ja hortoilee siis autotiellä. Vanhemmat ei ehdi tai jaksa olla mukana ulkona.  Jos ei kummallinen tapa niin omituista mun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/3685 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissa (asumme tiiviisti rakennetulla okt-alueella ja naapurit vieri vieressä) asuu perhe, jossa mies käy töissä ja nainen on ilmeisesti työtön. Koskaan tämä nainen ei tervehdi, tupakalla näkyy usein ulkona ja räyhää muksuilleen kovaan ääneen kiroillen. Aina kääntää selkänsä, kun näkee, että tulen töistä kotiin. Olen kolmen lapsen kanssa yksin asuva nainen ja ajattelen, että pitää mua ehkä ”toisen luokan kansalaisena” :D joka perjantai rouva istuu illalla ulkona oluttölkki kädessään pimeässä.

Vierailija
1684/3685 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spreijaa (varmaan suoja-ainetta) kenkiinsä käytävässä jatkuvasti. Vieressä olisi myös ovi käytäväparvekkeelle.

Vierailija
1685/3685 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän ketju on täynnä naapurikyttääjiä. Eikö teillä ole omaa elämää kun keskitytte näin tarkasti naapurin elämään ja teette keskustelun naapurien tavoista? eiköhän jokaisella oo oikeus elää rauhassa, eikä niin että oma elämä tulee kirjoitetuksi av:lle. Miettikää onko se ahdistavaa jos löytää että naapuri on kirjoittanut sinun elämäntavoistasi sepustuksen tänne!

Minä asun -70 luvun kerrostalossa ja täällä kuuluu aika helposti naapurien äänet huonon äänieristyksen takia, mutta ei onneksi niin helposti kuin -50 luvun kerrostalossa, sellaisesta mulla on kans kokemusta...

Kerrostaloissa on normaali elämä sallittu mutta naapurini ärsyyntyy kun katson joka päivä muutaman tv-ohjelman, kuuntelen musiikkia 1-2 kertaa kuussa, otan pitkiä suihkuja, aivastan. Huudattaa ei mitään tarvitse kun on huono äänieristys ja veden maksan itse ja mielestäni on henkistä väkivaltaa jos ei kotonaan saa vapaasti aivastaa, yskiä tai pieraista. Kämppäni hiljenee myös hiljaisuusaikaan klo 22-7 koska nukun. Joten missä ongelma?

Vierailija
1686/3685 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri säilyttää ulkokenkiään rappukäytävän puolella ovensa vieressä.

Vierailija
1687/3685 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri säilyttää ulkokenkiään rappukäytävän puolella ovensa vieressä.

Tuohan niin sanoakseni avaa kaikenlaisia mahdollisuuksia...

Vierailija
1688/3685 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ketju on täynnä naapurikyttääjiä. Eikö teillä ole omaa elämää kun keskitytte näin tarkasti naapurin elämään ja teette keskustelun naapurien tavoista? eiköhän jokaisella oo oikeus elää rauhassa, eikä niin että oma elämä tulee kirjoitetuksi av:lle. Miettikää onko se ahdistavaa jos löytää että naapuri on kirjoittanut sinun elämäntavoistasi sepustuksen tänne!

Minä asun -70 luvun kerrostalossa ja täällä kuuluu aika helposti naapurien äänet huonon äänieristyksen takia, mutta ei onneksi niin helposti kuin -50 luvun kerrostalossa, sellaisesta mulla on kans kokemusta...

Kerrostaloissa on normaali elämä sallittu mutta naapurini ärsyyntyy kun katson joka päivä muutaman tv-ohjelman, kuuntelen musiikkia 1-2 kertaa kuussa, otan pitkiä suihkuja, aivastan. Huudattaa ei mitään tarvitse kun on huono äänieristys ja veden maksan itse ja mielestäni on henkistä väkivaltaa jos ei kotonaan saa vapaasti aivastaa, yskiä tai pieraista. Kämppäni hiljenee myös hiljaisuusaikaan klo 22-7 koska nukun. Joten missä ongelma?

Olet onnen-Pekka asuessasi sellaisessa talossa, jossa ei häiriöongelmia ole. Olet kuitenkin näköjään kiinnostunut kommentoimaan tälle palstalle vaikka sinulla on "oma ns. elämä" ja et ole naapurikyttääjä vai oletko sittenkin..............

Vierailija
1689/3685 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi luin näitä innoissani mutta kyllä tässä on paljastunut niin paljon ikäviä ihmiskohtaloita että nyt lähinnä mietin miten voisin auttaa edes jotain yksinäistä sielua.

Vierailija
1690/3685 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun yläkerrassa asuu n 25v elefantti nainen .järkyttävää töminää ympäri vuorikauden,huonekalujen siirtoa,mitä lie kiviä heittelevä joka päivä ja yö,,koira ravaa joka yö.Monet monet yöt valvonut niiden metelin vuoksi.Täänä aamuna vissiin kaatui joku kaappi ja jotain helisi rikki,heräsin siihen yhdeksältä ja säikähdin että nytkö joku tuli mun ikkunasta sisälle.Asun alimmassa kerroksessa. Onneksi ei tarvii kestää kun muutama viikko enään.

SE SANA ON TTU STNA ENÄÄ!!!!!!!

Et enään viittis raivota pikkuasiasta.

Vierailija
1691/3685 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurimme rivistelee kissan karkotusainetta raja-aitansa juurelle meidän nähden ja puhuu kovaa ettei kissat pääse tänne. Meidän kissa karkaa joskus  kakkimaan niitten kasvimaalle.

Naapurinasi kävisin hakemassa pari kissaloukkua paikalliselta eläinsuojeluyhdistykseltä. Ehkä oppisit, ettei kissa kuulu luontoon muutaman kerran maksettuasi sen noin viisikymppiä kissastasi noutaessasi sen löytöeläinrtalosta.

Vierailija
1692/3685 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin nuori nainen oksentaa melkein joka päivä vähän eri aikoihin, yleensä keskellä yötä. Välillä on päivien tai korkeintaan parin viikon tauko ja sitten alkaa taas. Onkohan bulimia vai mitä. Joskus ollaan tultu samoihin aikoihin kotiin ja sen kauppakassista on pullottanut jotain sipsipusseja yms. ja sitten on taas sinä iltana kuulunut oksentelua. Ei niin kovasti häiritse, käy enimmäkseen vaan sääliksi, jos olen oikeassa.

No voi huoh, ihan päivänselvä bulimia. Miksi tuollaista tarvitsee edes miettiä. Luuletko, että terve ihminen oksentaa säännöllisesti??

Vierailija
1693/3685 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu isänsä kellarissa eronnut aikamiespoika joka jumppaa "luukussaan" alasti, tekee karatepotkuja ja harjoittelee pampulla hakkaamista, tämä olisi ehkä vielä normaalin rajoissa, mutta puoli seisokki koko jumppatuokion ajan on hieman häiritsevä, kun kellarin ikkunasta näkee suoraan sisään meidän ruokapöydästä.  Ollaan kokeiltu sanoa asiasta mutta kuulemma tämän miehen sananvapautta ei saa loukata.

Vierailija
1694/3685 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdissä ainakin asuu yksi peräkammarin poika. Näyttää vidokuvaamaan kaiken.

Työttömänä asustelee isänsä kellarissa.

Vierailija
1695/3685 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihme kyttääjiä onkin nämä vauvapalstan keskustelijat. hankkikaa oma elämä.

Taidat olla se naapuri, jota yhteiset järjestyssäännöt ärsyttävät ja ahdistavat?

Mitä ihmeen tekemistä järjestyssääntöjen kanssa on esim.sillä, että raportoi tarkkaan naapurinsa autolla kotoa lähtemiset ja tulemiset? Kyttäämistähän tuollainen on. Tämäntyylisiä kommentteja on lukuisia.Olet ilmeisesti yksi näistä kyttääjistä.

Muista piittaamattoman käytöksen lisäksi sinulla näyttää olevan myös vaikeuksia ymmärtää lukemaasi?

Vierailija
1696/3685 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa eläkeläispari: ajavat kaikkialle OMILLA autoillansa eli eivät käy missään yhdellä autolla, ja tää on tosi! Sanovat jopa pihalla, että "Lähdetään käymään kaupassa" ja ensin lähtee mies isolla autolla ja vaimo kohta perässä pikkuautolla.

Vierailija
1697/3685 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran pappa katsoo Muumeja äänet täysillä joka aamu :D Jotenkin niin äärettömän suloista, etten osaa edes ärsyyntyä kun tunnusmusiikki alkaa soida 6.00. 

Vierailija
1698/3685 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin nuori nainen oksentaa melkein joka päivä vähän eri aikoihin, yleensä keskellä yötä. Välillä on päivien tai korkeintaan parin viikon tauko ja sitten alkaa taas. Onkohan bulimia vai mitä. Joskus ollaan tultu samoihin aikoihin kotiin ja sen kauppakassista on pullottanut jotain sipsipusseja yms. ja sitten on taas sinä iltana kuulunut oksentelua. Ei niin kovasti häiritse, käy enimmäkseen vaan sääliksi, jos olen oikeassa.

No voi huoh, ihan päivänselvä bulimia. Miksi tuollaista tarvitsee edes miettiä. Luuletko, että terve ihminen oksentaa säännöllisesti??

Ei ehkä terve, mutta minä, eikä se johdu bulimiasta. Eikä raskaudesta. On monia muitakin jossa oksennellaan.

Vierailija
1699/3685 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri on työnarkkari. Ei käy kateeksi https://lomasää.com

Vierailija
1700/3685 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon naapuri ilmestyi sunnuntaiaamuna klo 5 koputtelemaan oveen ja käskettiin menemään pois. Tämä valopää meni takaoven taakse sekoilemaan tämän jälkeen. Soitettiin poliisit. Ihan pimeä tyyppi. Ei varmaan ole kuullut kotirauhasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän