Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
1521/3685 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin ennen todella ohutseinäisessä talossa. Naapurini harrastivat seksiä joka lauantai-aamu klo 9 ja sitten uudestaan puoliltapäivin. Nainen piti hirveää meteliä, hakkasivat suoraan mun seinään ja sitten mies alkoi öristä kuin parkuva hirvi. Aina samat kellonajat. Eka kerran kun heräsin tähän, luulin että joku kummitus huutelee seinissä.

Seksin jälkeen naapurit lähtivät viihteelle ja palasivat noin klo 4. Heidän koiransa haukkui koko sen ajan lähes tauotta. Onneksi en enää asu siellä.

Miten on mahdollista, että on niin ohuet seinät , puhe tai huuto kuuluu läpi. Ei meillä ikinä ole kuulunut rivarissa, jossa olen asunut kymmeniä vuosia ja naapurit on vaihtuneetkin.

On se mahdollista. Sulla on käynyt hyvä tuuri.

Vierailija
1522/3685 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAijaliisa4321 kirjoitti:

Aina kun olen pissalla tai kakalla naapurilla on joku kumma pakko tarve tulla kuuntelemaan minun käyntiäni.

Sama homma täällä Järvenpäässä. Muutenkin hirveetä kyttäämistä koko ajan. Voi kun pääsisikin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/3685 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MAijaliisa4321 kirjoitti:

Aina kun olen pissalla tai kakalla naapurilla on joku kumma pakko tarve tulla kuuntelemaan minun käyntiäni.

Sama homma täällä Järvenpäässä. Muutenkin hirveetä kyttäämistä koko ajan. Voi kun pääsisikin pois.

Järvenpäässä asuu muutenkin aika outoa porukkaa.

Onneksi pääsin pois!

Vierailija
1524/3685 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

isännöitsijälle valittaminen milloin mistäkin

Täällä samantapaista.Jos mainitsee takaisin,ni sit ryhdytään haistatteleen.Sanon samalla mitalla takaisin ja muutama + sana päälle,prkle!

Vierailija
1525/3685 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä naapuri, mutta joku naapurin vainoaja kirjottelee alakerran naisen oveen mustalla tussilla törkeyksiä. Aika kurjaa. Aina kun nainen putsaa töhryt, seuraavat ilmestyvät välittömästi tilalle. 

Vierailija
1526/3685 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä naapuri, mutta joku naapurin vainoaja kirjottelee alakerran naisen oveen mustalla tussilla törkeyksiä. Aika kurjaa. Aina kun nainen putsaa töhryt, seuraavat ilmestyvät välittömästi tilalle. 

Ihanaa. Kun muutin nykyiseen asuntooni joku kävi myös tuhrimassa oveani ja tunkemassa herjaavia kirjeitä postiluukustani. Oli tosi mieltä ylentävää tulla kotiin kun ovessa luki kissan kokoisilla kirjaimilla HU* RA !

Tuota jatkui niin kauan kuin huoltoyhtiöllä kesti vaihtaa uusi sukunimi luukkuun eli pari kuukautta.

Vierailija
1527/3685 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistavat makkaraa klo 4 aamulla ja lapset vielä hereillä. Soittelevat ovikelloja pitkin yötä ja mies ei osaa edes puhua kun örveltää vaan

Vierailija
1528/3685 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapurissa nuoripari, jotka ei tervehdi eikä katso päinkään tullessaan vastaan. Hiljaisia ja tylyjä. Useaan kertaan viikossa p anevat äänekkäästi, meille kuuluu kaikki selvästi loppuhuipennusta myöten. Ja äänet raikaa joka puolella meidän asunnossa, ei vain makkarissa. Hieman kiusallista.

Asuin 12-vuotta kerrostalossa,ni ei silloinkaan kukaan tervehtinyt,eikä muutenkaan juttua.Kun muutin asumaan siihen taloon ja ensimmäisenä aamuna olin menossa töihin,ni yksi henkilö tuli ulko-ovella vastaan,sanoin huomenta.Hän vastasi,HÖH.Tuumasin mielessäni,ohhoh.Koko aikana ei tarttenu leukaperiä ja äänihuulia rasittaa.Olinhan muutenkin luonnoltani hiljainen,ni eipä haitannut.

Kuinka vaikeaa voi olla kirjoittaa kunnolla?? "Hän vastasi,HÖH. Tuumasin mielessäni,ohhoh."

Oletko joku 5-vee vai miksi et osaa kirjoittaa oikein?

Hän vastasi, että "höh."

Tuumasin mielessäni, että "ohhoh."

Kirjoissa käytetään sitten muotoa Hän vastasi: "Höh."

Ei ole niin vaikeaa.

Vierailija
1529/3685 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eriskummallinen iskelmäharrastus. Viereisen rapun (rappuja erottaa palo-ovi) naapuri luukuttaa satunnaisesti iskelmää täysillä muutaman minuutin ajan mitä ihmeellisimpiin aikoihin - tavallisesti kuitenkin yöaikaan tai kun talossa pitäisi olla hiljaisuus. Olen muutamaan kertaan herännyt iltayöstä yhden aikoihin tai aamuyöstä ennen kuutta siihen, että rakenteiden läpi kuluu muutaman minuutin pätkä iskelmää. 

Iltayö :DDZ

Vierailija
1530/3685 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eriskummallinen iskelmäharrastus. Viereisen rapun (rappuja erottaa palo-ovi) naapuri luukuttaa satunnaisesti iskelmää täysillä muutaman minuutin ajan mitä ihmeellisimpiin aikoihin - tavallisesti kuitenkin yöaikaan tai kun talossa pitäisi olla hiljaisuus. Olen muutamaan kertaan herännyt iltayöstä yhden aikoihin tai aamuyöstä ennen kuutta siihen, että rakenteiden läpi kuluu muutaman minuutin pätkä iskelmää. 

Me ollaan varmaan naapureita, asun tällaisen ihan samanlaisen tapauksen seinänaapurina :D

Vierailija
1531/3685 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurillamme on ruskeat, koko pitkät tekoturkisverhot.

Vierailija
1532/3685 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran illanistujaisissa kaverit katsoivat mitä kummaa teen, kun aloin dippaamaan suklaata valkosipuli ja sweet chili dippiin (:

Vierailija
1533/3685 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran illanistujaisissa kaverit katsoivat mitä kummaa teen, kun aloin dippaamaan suklaata valkosipuli ja sweet chili dippiin (:

HAHAHA Nyt tuli mulle väärä keskustelu! Piti mennä oudot ruokayhdistelmät ketjuun! (Useampi keskustelu auki välilehdillä" :D

Vierailija
1534/3685 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naa-puri kirjoitti:

Asuntoani vastapäätä asuvan vanhemman pariskunnan kumpikin osapuoli yskiskelee käytävässä, kun lähtevät tai tulevat asuntoonsa. Asunnossaan tai pihalla he eivät tunnu juurikaan yskiskelevän. Tein torstai-iltapäivällä roskapussin viemisen yhteydessä kokeen, jossa yskin hetken kovaäänisesti heidän oven takanaan, kun lähdin asunnostani. Toistin yskimisen, kun tulin takaisin asuntooni. Nyt kumpikaaan vastapäisen asunnon asukkaista ei ole yskinyt kertaakaan käytävässä koko viikonlopun aikana. Hienoa! Ilmeisesti ns. ymmärsivät yskän.

Tää on paras! Ei tuu naurusta loppua!

Vierailija
1535/3685 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurini harrastaa suihkulaulantaa. Joka ilta klo 21 menee suihku päälle ja sieltä kohinan keskeltä kuuluu FinnHittejä tyyliin Jamppa Tuominen: Kesän ensi kukkanen, Taiska: Mombasa, Ajetaan me tandemiillaa...

Hassuinta tässä kaikessa on, että tyyppi matkii laulajan ääntä. Ja kyseinen imitaattori on kolmikymppinen, trendikäs partajäbä, joka aamuisin lähtee töihin Jopolla tukka hyvin laitettuna :,-D

Vierailija
1536/3685 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja välillä pätkätyössä.Ajoneuvoni pidän ajettavassa kunnossa iha ite.Olen autoasentaja pitkällä kokemuksella.Autokatoksessa laittelen pääasiassa kesällä,satoi tai paistoi.Kuulen eräältä iäkkäältä pariskunnalta,kun he näkevät minun olevan taas auton kimpussa.Mainitsevat ihan ääneen,aina se tuota autoaan rassaa.En vastaa mitään kommenteihin koskaan.Tekisi mieli kyllä kysyä pariskunnalta,että "rassaakos isäntä emäntääsä ja emäntä isäntääsä,koskaan."Autoni on 24-vuotta vanha eipä ole hitsailtukaan mitään siinä ja yli 4-sataatuhatta mittarissa.

Auton fiksauksesta ymmärtämättömät henkilöt haukkuvat tärähtäneeksi,jos korjailee esim.ruostetäppiä,ennenkuin menee hitsitöiksi.Sanojina voi olla naisiakin ja ajokortittomina.Eikä ymmärretä,mistä asiassa on kyse.

Vierailija
1537/3685 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapurissa nuoripari, jotka ei tervehdi eikä katso päinkään tullessaan vastaan. Hiljaisia ja tylyjä. Useaan kertaan viikossa p anevat äänekkäästi, meille kuuluu kaikki selvästi loppuhuipennusta myöten. Ja äänet raikaa joka puolella meidän asunnossa, ei vain makkarissa. Hieman kiusallista.

Asuin 12-vuotta kerrostalossa,ni ei silloinkaan kukaan tervehtinyt,eikä muutenkaan juttua.Kun muutin asumaan siihen taloon ja ensimmäisenä aamuna olin menossa töihin,ni yksi henkilö tuli ulko-ovella vastaan,sanoin huomenta.Hän vastasi,HÖH.Tuumasin mielessäni,ohhoh.Koko aikana ei tarttenu leukaperiä ja äänihuulia rasittaa.Olinhan muutenkin luonnoltani hiljainen,ni eipä haitannut.

Kuinka vaikeaa voi olla kirjoittaa kunnolla?? "Hän vastasi,HÖH. Tuumasin mielessäni,ohhoh."

Oletko joku 5-vee vai miksi et osaa kirjoittaa oikein?

Hän vastasi, että "höh."

Tuumasin mielessäni, että "ohhoh."

Kirjoissa käytetään sitten muotoa Hän vastasi: "Höh."

Ei ole niin vaikeaa.

Eiköhän se teksti ymmärretty.

Vierailija
1538/3685 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja välillä pätkätyössä.Ajoneuvoni pidän ajettavassa kunnossa iha ite.Olen autoasentaja pitkällä kokemuksella.Autokatoksessa laittelen pääasiassa kesällä,satoi tai paistoi.Kuulen eräältä iäkkäältä pariskunnalta,kun he näkevät minun olevan taas auton kimpussa.Mainitsevat ihan ääneen,aina se tuota autoaan rassaa.En vastaa mitään kommenteihin koskaan.Tekisi mieli kyllä kysyä pariskunnalta,että "rassaakos isäntä emäntääsä ja emäntä isäntääsä,koskaan."Autoni on 24-vuotta vanha eipä ole hitsailtukaan mitään siinä ja yli 4-sataatuhatta mittarissa.

Auton fiksauksesta ymmärtämättömät henkilöt haukkuvat tärähtäneeksi,jos korjailee esim.ruostetäppiä,ennenkuin menee hitsitöiksi.Sanojina voi olla naisiakin ja ajokortittomina.Eikä ymmärretä,mistä asiassa on kyse.

Mitä v****a se muille kuuluu,mitä harrastaa/tekee.Onkohan se solvaushaukkujilta jostakin pois.

Vierailija
1539/3685 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivarissa ja nyt kesällä kuulee naapureista kaikenlaista, kun takapihan ovet ovat auki. Naapurissani asuu ulkoisesti hienostunut perhe, jolla on autot ja pihakalusteet viimosen päälle. Rouva kulkee laitettuna töihin ja mies puvussaan virastoon. Lapsilla on merkkihuppareita yms.

No näillä näköjään revitään piereskelystä viihdettä. Siellä isi grillaillessaan piereksii ja koko perhe ratkeaa riemusta. Tässä viime viikonloppuna otin aurinkoa ja jouduin kuuntelemaan/haistelemaan pieruhuumoria sen kaikessa värikkyydessään. Ei uskoisi noista laatuviinejä lipittelevistä...

Vierailija
1540/3685 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittelevät naapureiden pihalle roskia "vahingossa", Karkkipapereita ym.

Ihan 50v ovat, lapsellista.