Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Vierailija kirjoitti:
Aina kun naapuri menee suihkuun alkaa jonkin ajan kuluttua sellainen surinaääni. Kestää muutaman minuutin ja sitten loppuu.
Se on vaan mun pattereilla toimiva ihonpuhdistuslaite. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina olen havahtunut monesti kun muuten ennen hyvin hiljainen naapuri on alkanut huutaa jotain "aleksia" tms kovaan ääneen välillä jopa keskellä yötä :O Aluksi luulin että jonkun lapsi ei tottele tms. mutta olen paikantanut huudon tulevan seinänaapurista, joka on yksin asuva mies jota ei muutenkaan näe yhtään missään, koskaan tulossa tai menossa asuntoonsa.
Verhot on ollut tiukasti kiinni vuosikaudet, vähän valo kajastaa ikkunan välistä. Luulen että hänellä on alkava psykoosi tai jotain vastaavaa. Ei kai kukaan kissallekaan tms. huutaisi tuolla tavalla ja sitten ei kuulu taas yhtään mitään. Koiraa ei voi olla koska sitten olisin kyllä nähnyt hänet ulkoiluttamassa sitä.
Voisiko se huutaa unissaan?
Muutama vuosi sitten asuin asunnossa, josta alkoi joka ilta klo 22 kuulua kitaran rämpytystä. Aivan kamalaa rämpytystä. Kun itse on taitavan muusikon äiti, kävi aika lailla korviin, vaikkein itse ole musikaalinen. Lasten musikaalisuus tulee muualta suvusta. Kova ääninen ja täyttä rämpytystä, ei mitään melodiaa. Sanoin siitä hallituksen puheenjohtajalle, joka oli myös asunnon omistaja ja myös työkaveri (suhteilla saatu asunto tilapäiseen tarpeeseen, joo), mutta tämä oli liian nynny sanomaan ikinä mistään. Nää samat naapurit myös naulasi jonkun lisäaidat omaan aitaansa kiinni, rivarista siis puhutaan, niin että naulat törröttivät sentin mun puolella. Vuokranantaja ei antanut lupaa sanoa asiasta, vaan kävi katkomassa ne pois ja maalasi ja tasoitti jäljet. Liekö sitten kaatunut aita siellä toisella puolella, sitä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissamme asuu kissa yksinään :D
Hänen omistajansa kuoli ja (jo aikuiset) lapset ym sukulaiset käyvät nyt vuorotellen ruokkimassa ja ulkoiluttamassa kissaa
Ai kerrostaloasunnossa kissa yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan taas Iltasanomissa!
Jutussa kaksi sitaattia on minulta. Molemmat keksin täysin omasta päästä. Siinäpä taas sitä Ilta-Sanomien lähdekritiikkiä.
Viisi palstailevaa toimittajaa oli näköjään alapeukuttanut tuota kommentiasi. ;)
Toimittajille terveisiä, että jos joskus haluatte, että teidät otetaan tosissaan toimittajina, niin ei kannattaisi tehdä juttuja keskustelupalstan kirjoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mies huutoaivastaa ja pitää sitten aiheesta monologin
" ATSHIIIII! Kyllä aivastushan se tuli, meni varmaan pölyä nenään, välillä aivastuttaa"...
Ja miehen vaimo taas alkaa joka sunnuntai imuroida 7.00, sitten vie matot ulos ja palaa sisälle pesemään lattioita. Huvitusta myös aiheuttaa tämän naisen kesäpukeutuminen, puuterinväriset alkkarit vilkkuu pikkusortsien alta , säärissä kasvaa pitkää mustaa karvaa ja kainalosta moikkaa hienhajuiset karvapuskat.
Kuulostaa siltä, että noita geenejä kannattaa siirtää eteenpäin vähintään neljän lapsen verran.
Seinänaapuriemme isäntä on kova nikkaroimaan maisteltuaan olutta. Makkarimme sattuu olemaan sillä yhteisen seinän puolella paritalossa. Aiemmin ihmettelin kun joskus kolmen aikoihin yöllä alkoi kuulumaan kauhea sahaamisen ääni. Se kuului lähes joka yö ja minulla alkoi mielikuvitus laukkaamaan, että ruumiitako se siellä paloittelee, kun ei muuten ole mitään järkevää syytä sahailla siihen aikaan. Päivisin ei kuulunut oikein mitään. Ei hän ollut töissäkään silloin, mikä olisi voinut selittää sahaamisen yöllä ajanpuutteen vuoksi. Onneksi lopulta yösahaaminen loppui. Nykyään kuuluu remonttiääniä enää viikonloppuina päivisin. Liekö syynä, että hän käy nykyään taas töissä, niin ei voi valvoa öitä humalassa nikkaroiden. Nyt tosin viikon on ollut joka päivä poraamista ja paukuttelua, koska laittaa kuulemma uuden keittiön. Mutta se ei kuulu ihan samalla tavalla, eikä häiritsevästi.
Ihan kiva naapuri hän on sinänsä onneksi. Juttelee niitä näitä pihalla ollessaan. Hän on kova tekemään pihatöitä ja heidän puoli on aina hyvin huoliteltu ja viimeistelty. Rouvansa tykkää istutella kukkia.
Tiedä sitten miten meidän omat äänet kuuluvat heille, kun on kaksi lasta, jotka huutavat ja kiljuvat välillä aika lujaa rampatessaan alakerran ja yläkerran väliä.
Voi kuinka tylsää elämämme olisikaan ilman näitä naapurien "outoja" tapoja :)
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mies huutoaivastaa ja pitää sitten aiheesta monologin
" ATSHIIIII! Kyllä aivastushan se tuli, meni varmaan pölyä nenään, välillä aivastuttaa"...
Ja miehen vaimo taas alkaa joka sunnuntai imuroida 7.00, sitten vie matot ulos ja palaa sisälle pesemään lattioita. Huvitusta myös aiheuttaa tämän naisen kesäpukeutuminen, puuterinväriset alkkarit vilkkuu pikkusortsien alta , säärissä kasvaa pitkää mustaa karvaa ja kainalosta moikkaa hienhajuiset karvapuskat.
Kuulostavat äidiltäni ja isältäni! Isä on mukava ja harmiton tyyppi, jolla on vain hassu tapa tehdä tilanneanalyysi selittämällä ääneen :D Vaikkapa " Juu kahvia, kahvia voisi keittää" tai " Nyt taisi hernekeitto käydä mahaan- prööt! Kyllä juu, mahaan kävi"
Ja äitini taas ei hirveästi ole kiinnostunut muodista, eikä ajele ihokarvojaan. On jo sen sen verran iäkäs (64v) että on tottunut karvoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun naapuri menee suihkuun alkaa jonkin ajan kuluttua sellainen surinaääni. Kestää muutaman minuutin ja sitten loppuu.
Se on vaan mun pattereilla toimiva ihonpuhdistuslaite. 🙂
Tai mun 2 minuutin ajastimella toimiva sähköhammasharja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin akkeli tuulettaa joka päivä asuntoaan tunninkin putkeen, jopa kovalla pakkassäällä.
Oletko minun naapurini? Nukun myös usein ikkunat auki, myös pakkasella.
Niin minäkin. Kovalla pakkasellakin.
Kuuluvatko muuten äänet koskaan alakerrasta yläkertaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluvatko muuten äänet koskaan alakerrasta yläkertaan?
Kyllä kuuluvat, liiankin hyvin tässä talossa.
Meidän naapuri pitää joka päivä takassa tulta, vaikka on pyydetty allergian takia ettei laittaisi. Outoa käytöstä.
Naapuri tulee umpikujalla lopussa vastaan, vaikka asuu itse kujan alkupäässä.
Alakerran patterien kanssa pelleilevät ja kattoon kolistelijat voisivat tulla ovelle sanomaan jos on jotain asiaa,eikä protestoida kolistelemalla... Tai laittaa postiluukusta lapun jos jännittää tulla sanomaan päin naamaa
Alakerran naapuri on päivisin hiirenhiljaa ja herää öisin kolistelemaan. Ei käy töissä/opiskelemassa.
Mun alakerran naapurilla on todella huono kuulo. Huutaa kun puhuu. Lueskelin juuri aamun lehteä ja vaihdoin huonetta kun se kaakatus tulee taas läpi. On myös kova puhumaan. Hänen vakiokommenttinsa yhtiökokouksessa on 'mä en kuullut mitään', 'mä en taaskaan kuullut mitään'. Joitakin yksityiskohtia hänen sukulaistensa avioeroista olen joutunut kuulemaan. Kun hänen asuntonsa ohi kävelee niin telkkarin ääni tuntuu oven läpi niin kovalta kuin se olisi vieressä, vaikka pn tuplaovi.
Miten voisin ottaa asian hänen kanssaan esiin? Kun hän kuulee huonosti ja usein väärin, niin mitä kummallisempia juttuja taloyhtissämme liikkuu, kun hän kertoo niitä väärin kuulemiaan juttuja edelleen. Miten saisin hänet hankkimaan kuulolaitteen ja käyttämään sitä?
Terveisin
Kiusaantunut
Laulavat karaokee viikoloppusin kunnes lähtevät baariin. Yli 30v ja melki joka vkloppu bileet. No heil ei lapsia ni mitäpä muut tekemist mut raivostuttava kuunnella. En kehtaa enää valittaakaan.
Voi helvetti tää oli hyvä!
Nauroin vedet silmissä.