Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan nämä nyt supistuksia vai mitä? Kauhea paine takapuolessa...

Vierailija
21.02.2018 |

Lasketusta ajasta menty muutama päivä yli, esikoista odottelen saapuvaksi. Kivuttomia harjoitussuppareita on ollut joitakin raskauden aikana, mut aika vähän (tai en vaan huomaa niitä).

Nyt yöllä alkoi sellaiset ärsyttävät vähän meikkaamaiset alavatsakivut, olo on vähän kuin vatsa olisi sekaisin. Painetta tuntuu takapuolessakin ja on ikään kuin kova kakkahätä koko ajan :D. Olen vessassa rampannutkin ja välillä saan kakattua (uloste on kovaa). Kipu menee välillä ohi ja sitten taas jossain vaiheessa tulee takaisin.

Onko nämä nyt supistuksia ja enteilee synnytystä vai onko meikäläisellä vaan vatsa aivan sekaisin?! :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys varmaan alkamassa :) Tsemppiä, se on ihan hauskaa!

Vierailija
2/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on synnytys alkamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan regular paskahätä, todennäköisimmen.

Vierailija
4/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki ennen synnytystä suoli toimii vilkkaasti tyhjentyäkseen, ja nuo kivut myös viittaa siihen että lähtö on lähellä. Onnea koitokseen, hyvin se menee! :)

Vierailija
5/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän noilla viikoilla ala jo enteilemään synnytystä. Se on eri juttu että kuinka nopeasti synnytys alkaa nousta oireista. Voi olla vaikka heti tänään tai sitten vaikka parin viikon päästä. Ei sitä mistään varmaksi tiedä. Mullakin oli erinäisiä oireita jo rv 37 asti, mutta niin vaan ne vauvat putkahti vasta rv 42. Ennen varsinaista h-hetkeä ei ollut mitäön juuri sitä erityistä oiretta, josta olisi arvannut, että synnytys on ihan kohta käsillä. Sitä vaan supistukset koveni ja se oli menoa sitten. Tsemppiä viimeisiin hetkiin. Ei voi mennä enää kauaa, se on varmaa.

Vierailija
6/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko esikoisen synnytys tolla tavalla. Vienoja menkkakipuja jotka välillä taukos, olivat alkavia supistuksia. Pari päivää sen jälkeen oli vauva sylin puolella.

Ihanaa, rentoa synnytystä toivottelen :) mulla vielä muutama viikko uuteen koitokseen.

Vierailija
7/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko syönyt jotain sopimatonta? Intialaista? Hernekeittoa?

En, ihan tavallista ruokaa :) Rautatabletteja tosin olen ottanut viikon verran ja niiden olen kuullut aiheuttavan joillekin vatsavaivoja.

Vierailija
8/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kommenteista kaikille, ehkä se synnytys nyt tosiaan vois olla sitten alkamassa! (Ja jos ei nyt vielä tänään tai huomenna saada vauvaa syliin, niin seuraavan 1,5 viikon aikana kai sentään joka tapauksessa :)....)

Kiitokset tsempeistä!

Vierailija
9/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni vatsa ihan kuralle ennen synnytystä. Tämä iltapäivällä ja poika syntyi juuri ennen puoltayötä.

Joka supistuksella kuraa lens takapuolesta.

Tsemppiä koitokseen.