Onko miehellä oikeus suuttua?
Olemme olleet mieheni kanssa jonkin aikaan työttöminä ja aloitin nyt vihdoin työt. Heräsin aamulla valmistautumaan töitä varten ja mies rupesi raivoamaan sen jälkeen kun kissa hyppäsi hänen päälle. Hän siis siitä huolimatta tiuski minulle kun puin pimeässä makkarissa tämän tapahtuessa. Kuulemma on vain nukkunut tunnin ja teen hänen nukahtamisesta vaikeaa.
Mies ei ADHD:n takia nuku kauheen helposti jos pidän pientäkään ääntä. Hän valittelee esim. mikron hurimisesta keittiössä, vessan vetämisestä ja ihan vaan kulkemisesta huoneesta toiseen.
Olenko ihan oikeasti oikea kohde hänen suuttumiselle? Mä itse tunnen oloni tosi loukatuksi. Oon kuitenkin se joka vastaa nyt lähes kaikista kuluista kotona sillä miehen tuet ei riitä siihen. Kiva alottaa työpäivä tänään :(
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on toisin päin. Minä herään aamulla töihin ja huonouninen vaimoni jää nukkumaan. Siksipä meillä ei ole kissaa ja vien vaatteet jo illalla olohuoneeseen, etten häiritse vaimon unta aamulla.
En ymmärtänyt, miten toisen töissäkäynti ja menojen maksaminen liittyvät asiaan.
Koska miesvihaprovo tai köyhyysprovo? T: miehiä, köyhyyttä ja provoja vihaava nainen
Miehen kuuluisi keittää sinulle aamukahvit kun lähdet töihin. Mies käyttää sinua hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole ongelmana mikään adhd tai persoonallisuushäiriö. Mies on saamaton ja ärtsy laiskamato ja sinä olet hermoheikko marttyyri. Diagnoosit ovat vain kivoja tekosyitä. terv, onnellisessa avioliitossa adhd:n kanssa elävä, elämässä menestynyt persoonallisuushäiriöinen adhd
En voi täysin piiloutua diagnoosin taakse mutta kyllähän se ohjaa hakemaan tarvitsemaani apua ja pääsemään tästä kierteestä jota on kestänyt lähes koko elämäni. Skeematerapiasta on ollut paljon apua, se on avannut jo osan tunnelukoista jotka kehittyi minulle jo lapsuudessa.
Olen myös ykköstyypin diabeetikko. Onko sekin diagnoosi tekosyy siinä vaiheessa kun verensokeri tipahtaa vaikka keskellä työpäivää ja joudun pitämään ylimääräisen 10 minuutin tankkaustaidon?
Edellinen viesti oli AP:lta ja piti loppuun kirjottaa tankkaustauko. :D
Ei kyllä tule mieleen suuttumisen kieltävää lakia, eli kyllä se oikeus taitaa aikuisella ihmisellä olla.
Itse heräsin kun tyttöystävä heräsi ja katsoin kun hän puki vaatteita päälle ja ehkä nousin joskus ylös ottamaan niitä vaatteita häneltä pois päältä, kun hän näytti niin hyvältä.