Minä olen helteestä valittaja, enkä ole ylipainoinen
Palelen myös herkästi. Mutta kun en ole muotitietoinen, voin hyvällä omallatunnolla pukea rukkaset ja villasukat sekä mennä ulos nauttimaan. Rakastan näitä kelejä! tänään menen töiden jälkeen hiihtämään 15 km.
Kommentit (8)
Nyt on vähän liian aikaista näille hellevalitusaloituksille...
Niin minäkin valitan! Ja kun pakkasella lähtee juoksulenkille tulee hiki, onneksi jäähtyy nopeasti sentään kun pysähtyy.
Täällä toinen! En yhtään kaipaa kesää, silloin viihdyn mieluummin sisätiloissa kuin ulkona. Parhaat ulkoilukelit nyt. :)
Odottakaa vaan, kohta helle hullut tulevat tähänkin ketjuun rienaamaan meitä täysjärkisiä!
Pitkät villasukat ovatkin tällä hetkellä muotia, kuulema.
ollaan nyt sitten kerrankin järkevässä muodissa. toivottavasti se äkkiä saavuttaa paljasnilkat.
Minä en taas siedä talvea:
terveyssyyt: ottaa henkeen, nenä vuotaa solkenaan ulkona vettä, myös silmät vuotavat pakkasella vettä ulkona, iho kuivuu ja kutiaa
muut: auto kärsii pakkasella ja siitä koituu ylimääräistä murhetta, oma pukeutuminen haastavaa (kaupoissa on liian kuuma ja ulkona kylmä tietyillä vaatetuksilla, liiallinen toppaaminen ja tönkkö olo paksuista vaatteista, hiukset sähköiset pipon jälkeen, tapaturmariski kasvaa liukkaalla
Mä taas olen pakkasista valittava ja olen läski. Ah, lämpö ja aurinko<3
Valitat helteestä myös talvella? Taidat olla ihanaa seuraa.