Koska nää hirmupalkaset loppuu? Vihaan kylmää!
Kommentit (75)
Ei herranjestas mitä marinaa aikuisilta ihmisiltä 😂😂😂😂
Ihanko oikeasti on pakkasta helmikuussa? Muuttakaa pois jos on niin kauheeta😂😂
Kesällä on liian kuuma ja talvella liian kylmä. Ainakin tämän palstan mukaan. Ihan mahdotonta ininää. Senkus pistätte lämpimästi päälle ja lähdette ulos, piristää! ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi loppua, koska MITÄÄN HIRMU PAKKASIA EI OLE !
Sitten voi puhua hirmu pakkasista, kun on kuukauden yli -30*. Näin oli vielä -80 luvulla joka talvi.
Kaipaan niitä :) Silloin oli myös helle kesiä. Jos pakkasta talvella , on myös hellettä kesällä -:D
No ei todellakaan ollut joka talvi kuukautta -30 astetta, vaan ainoastaan vuonna 1987.
Hellekesä muuten kirjoitetaan yhteen. Ja tähti ei ole lämpöasteen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä on liian kuuma ja talvella liian kylmä.
No ei ainakaan viime kesänä. Helsingissä ei ollut YHTÄÄN päivää edes 25 astetta lämmintä.
Helsingissä klo 06 -13 ja nyt -14. Näyttää kiristyvän. Mutta ei tuolla kylmä ole. Astmaatikolle tosin vähän ikävää. Mutta kaunista auringonpaistetta :).
Itse olen lenkkeilyt tuolla joka päivä. Ei ole ollut yhtään kylmä! Ihanat säät kun aurinko paistaa ja on valosaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan viime kesänä. Helsingissä ei ollut YHTÄÄN päivää edes 25 astetta lämmintä.
Voi kuule, kyllä tällä palstalla maristiin kuumuudesta viime kesänä😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa paskaa ja vielä pahempaa luvassa ensi viikkokin. Että pitikin mennä varaamaan loma laskettelukeskuksesta. Olis vaan pitänyt varata reissu vaikka Kanarialla. Ens talvena en tee tätä virhettä. Tekis mieli tintata ihmisiä, jotka määkii: Iiiiiiiihanaa kun on oikea talvi. Itse voin tosi huonosti pakkasella. Iho ja silmät kuivaa ja en pysty hengittämään ulkona.
Suomen hiihtokeskuksissa on kieltämättä aina tuo riski. Eikä ole edes kovin halpaa touhua, mitä en sinänsä ymmärrä.
Mun mielestä nyt on niin ihanat säät!😊😊
Asun Espoossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, kyllä tällä palstalla maristiin kuumuudesta viime kesänä😂😂😂
Voi olla, mutta en viestissäni puhunut palstasta mitään. Helsingissä ei ollut yhtään hellepäivää vaikka keskiarvona pitäisi olla 10 kesässä. Jos joku valittaa esim. lihavuutensa takia että 20 astetta tuntuu liian lämpimältä niin kannattaisi tehdä asialle jotain.
Onhan se pukeutuminen pakkasella kaikkein tärkeintä.
Mulla on yhdet ylisuuret toppahousut, samoin toppatakki. Kovilla pakkasilla sinne alle voi sitten tunkea vaatetta tarpeen mukaan.
Kasvoille löysä villainen kaulaliina.
Enkä muuten pätkääkään välitä, miltä näytän.
Pääasia, ettei ole kylmä.
Ainakin Espoossa oli eilen mukava sää, jopa keväinen kun auringonpaisteessa jää alkoi seinustoilta sulaa.
Tarpeeksi vaan päälle, niin kyllä kylmässäkin viihtyy.
Muuttakaa pois? Kukaan ei estä :)
Itse rakastan yli kaiken tätä aurinkoista säätä. Ei kiinnosta kylmyys, kunhan paistaa aurinko!
Vastahan ne kunnon pakkaset ja ennenkaikkea kunnon talvi alkoi. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Tulispa kunnon pakkasia. Täällä Itä- Suomessa ei oo vielä ollut tänä talvena.
Nyt tällä viikolla vasta just just -20*. Normi talvi sää.
Muuten, kyllä ne kesän säät pohjautuvat talven keleihin. Ei päinvastoin.
Sä olet se sama sekopää, joka käyttää tähteä asteen merkin sijaan. Montako viestiä olet yksin kirjoittanut ja toivonut kylmempiä kelejä?
Ja edelleen, talvisää kirjoitetaan yhteen.
Inhoon näitä säästä marmattajia. Valivalivalivali, uliuliuliuli. Aina on kaikki huonosti! Koittakaa vähän ajatella positiivisemmin asioista!
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa pois? Kukaan ei estä :)
Työpaikka? Lasten koulut? Puolison työpaikka? Omistusasunto?
Joo mikään ei estä.... Mistä näitä valopäitä oikein siunaantuu?
Tämä on aivan normaalia talvisäätä. Mieluummin tällainen kun se pimeä vesisade mitä koko syksy oli, hyi!
Kyllä täällä ainakin lenkkipolut on täynnä porukkaa ,että tuntuu ihmisille aurinko kelpaavan! :)
Ens viikolla Las Palmasiin , tuli reissu ihan kivaan saumaan , vaikkei mikään "ihanne mesta"