Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan tähän ketjuun syitä miksi kannattaa elää.

Kiitos asiallista vastauksista!
20.02.2018 |

Täällä masentunut ja flunssan takia tavallista ahdistuneemmassa mielentilassa oleva henkilö olisi todella kiitollinen siitä, että listaisitte tämän ketjun vastauksiin syitä, että miksi kannattaa elää itsemurhan tekemisen sijasta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläessäsi voit päättää miten vaikutat asioihin. Kuoltuasi vaikutat vain poissaolollasi.

Vierailija
2/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En estele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa kaliaa.

Sinkkumies

Vierailija
4/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä muualla maailmankaikkeudessa on erittäin harvinaista huomioiden universumin koon. On itsessään lahja, että olet ylipäänsä olemassa. Miksi siis et käyttäisi sitä... vaikkapa vain hengittäen.

Vierailija
5/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ja iäkäs isäni, jotka tarvivat vielä minua.

Saattaisin ajatella elämäni merkityksellisyydestä eri tavalla, mikäli heitä ei olisi...  

Vierailija
6/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valmis kuolemaan, on elämässään vapaa tekemään mitä tahansa. Siitä voi seurata silloin kaikkea hienoa.

Vierailija
7/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä tappaminen on varmaan hirveän vaikeaa (psyykkisesti).

Vierailija
8/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki. Minulla ei ole ikinä tylsää tai onnetonta, kun voin kuunnella musiikkia.

Vierailija
9/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flash Gordon!

Vierailija
10/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa ja huono fyysinen olo lisää mielen pahoinvointia. Kunhan vain jaksat flunssan ohi, olosi paranee. Pidä kiinni siitä ajatuksesta. 

Vierailija
11/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihmisen parasta aikaa.

Ei niin huonoa päivää, ettei jo seuraava olisi hitusen parempi.

Vierailija
12/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleena ehtii oleen myöhemminkin.

Vierailija
13/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja mietin, mutta en uskalla kuollakaan koska mistä tiedän jos vaikka syntyisin johonkin tuhat kertaa pahempaan paikkaan? Nyt voin kuitenkin vaikuttaa jotenkin tilanteeseeni, vastasyntyneenä en...

Vierailija
14/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämme ihan älyttömän kauniissa maailmassa. Viimeksi tänään sitä taas ulkona hämmästelin. Talviaurinko paistoi, silti ilmassa leijaili kimaltelevia hiutaleita. Puiden oksat paikoin kauniissa valkoisessa riitteessä. Kauniita vanhoja rakennuksia, niin monenlaisia ihmisiä, kaikilla omat elämänsä ja suunnitelmansa. Voi kunpa täältä ei koskaan tarvitsisi lähteä. 

Vierailija
15/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sitä toivoo kuolevansa ja lopulta pelkää, ettei kuolekaan.

Vierailija
16/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mennä Tallinnaan tunnelia pitkin. Haluan nähdä Suomen seuraavat presidentit, vähintään neljä seuraavaa. Odotan viimeiseen hengenvetoon Suomen maajoukkueen kisoihin pääsyä mm- tai em-tasolla. Onhan näitä. Ja tietenkin uusia hyviä leffoja odottelen nähtäväksi.

Vierailija
17/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua. (Ps. 55:23 KR33/38)

Heittäkää kaikki murheenne hänen päälleen, sillä hän pitää teistä huolen (2. Piet. 5:7 KR33/38).

Tulkaa minun luokseni, kaikki te, jotka teette raskasta työtä ja kannatte taakkoja, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen sävyisä ja nöyrä sydämeltäni. Näin te löydätte levon sielullenne. (Matt. 11:28,29)

Autuas se mies, joka kestää koetuksen. Kun hänet on koeteltu, hän on saava elämän kruunun. Herra on sen luvannut niille, jotka häntä rakastavat. (Jaak. 1:12)

Vierailija
18/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee ensi joulun. Olen jouluihminen ja ostin joulun jälkeen paljon koristeita alennusmyynnistä. En millään malta odottaa joulua... Siksi.

Vierailija
19/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on valmis kuolemaan, on elämässään vapaa tekemään mitä tahansa. Siitä voi seurata silloin kaikkea hienoa.

Tämä, tämä, tämä!

Vierailija
20/33 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että tässä elämässä voit oikeasti tehdä lähes mitä vaan. Jos olet onneton, muuta elämääsi. Sano itsesi irti, muuta ulkomaille, mitä millään on väliä jos toinen vaihtoehto on kuolema? Ja jos oikeasti mikään ei tuo sinulle onnea, niin ainahan voi sitten kuollakkin, mutta käännä kaikki kortit. Kuka tietää kuka tulee huomenna vastaan tai millaista elämä olisi jossain muualla? Jos teet sen muutoksen, parin vuoden päästä saatat jossain kaukana ihailla auringonlaskua ja hymyillen miettiä miten sinä uskalsit ja se oli elämäsi paras päätös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi