Osaisiko sitä elää ilman toista?
Selviäisikö ihan niistä elämän perusasioistakaan jotka puoliso hoitanut, laskujen maksaminen yms. Meillä on yhteinen tili mihin palkat menee ja josta laskutkin menee, suoraveloituksella ja jotkut miehen hoitamana koneella naputellen. Mites kodin myyminen vaikkakin mies todnäk jäisi tähän, itselleni pitäisi vuokraluukku löytää ja siihen se suurin osa palkasta sitten menisikin..
En ole ikinä asunut yksin, mutta nyt on tilanne ollut jo vuosia sellainen, että ellen riuhtaise tästä itseäni irti niin pian olen vaihdevuotinen kääkkä (tiedätte mitä tarkoitan eli en hauku kys ikäisiä naisia) jolla on alakerta ikiroudassa ja mieli äärimmäisen katkera, tosin sitä se jo onkin.
25v olen tuon miehen kanssa ollut ja olen nyt 40v..
Kommentit (4)
Hyvin selviää, senkun opettelee ne maksamiset. Ikiroudankin saa sulamaan kun hommaa omaksi ilokseen sauvan seksikaupasta.
Aloita oma elämäsi avaamalla huomenna oma pankkitili ja ilmoittamalla sen numero palkkakonttoriin. Ethän sä edes oikeesti tiedä vaikka se mies ois vetäny koko palkkasi jonnekin sen piilotilille. Voi olla että mies on säästäny rahaa sun kustannuksella eikä sulla ole kuin tuulen huuhtoma arse.
En mä käsitä miten 40-vuotias voi olla noin pihalla talousasioista, kyllä jokaisen naisen pitäis ite osata hoitaa talousasiat eikä heittäytyä miehen armoille.
Ja sä olet vielä mua nuorempi.. hei oikeesti nyt!
Vierailija kirjoitti:
Osaisin elää, jos olisi pakko. Ainoa ongelma olisi tietokoneet yms.
Toimintapainotteista laastarisuhdetta vastaan olen käytettävissä ilmaiseen IT-ylläpitoon.
M
Mä oon elänyt koko aikuisikäni yksin ja hyvin pärjännyt. Nyt ikää 30, kohta 40.
Osaisin elää, jos olisi pakko. Ainoa ongelma olisi tietokoneet yms.