Talviolympialaisten mielenkiintoisin laji?
Mulle jääkiekko on aina ykkönen, niinkuin varmaan monelle muullekin, mutta muissa lajeissa enemmän hajontaa.
Itsellä top kolme tänä vuonna ilman sitä jääkiekkoa ollut:
1)taitoluistelu
2)pikaluistelu
3)mäkihyppy
En ollut ennen tajunnutkaan miten jännittävää taito- tai pikaluistelu onkaan ja kuinka paljon taitoa se vaatii!
Kommentit (15)
Kelkkailu, koska siinä ensimmäiset 5 ovat alle sekunnin sisällä toisistaan. Se vasta jännää on, kuka voittaa lopulta. Pikaluistelussa myös aikalailla sama :)
Se jäi aloitusviestistäni sanomatta, että ennen kaikkea pariluistelua opin arvostamaan näissä kisoissa. Ihan mielettömästi kehittyneet kaikki hypyt ja heitot siitä kun muistan joskus lapsuudessa katselleeni "prinsessaunelmissani" viimeksi kunnolla koko lajia.
1.miesten ampumahiihto
2.naisten ampumahiihto
Muitakin katson, jos ei muuta puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitoluistelu. Erityisesti parit.
Taitoluistelu kyllä, mutta erityisesti miehet.
Vierailija kirjoitti:
Taitoluistelu. Wau mitä mammoja. M37
Pikaluistelussa vasta onkin upeita reiteviä naisia.
Useimmat naisten lajit ovat mukavaa seurattavaa, eniten pidän ampumahiihdosta. Miesten lajeja en katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitoluistelu. Erityisesti parit.
Taitoluistelu kyllä, mutta erityisesti miehet.
Mulla oli aiemmin myös yksinluistelut.Pariluistelu tuntui tylsältä. Olin vähän hämmästynyt, kun huomasin nyt pitäväni eniten pariluistelusta. Nuo nostot ovat todella vaikuttavia ja lisäksi suorituksessa aina myös toinen kärsii/onnistuu.
Hienoja lajeja kyllä kaikki.
Maastohiihto on ykkönen, tuli menestystä tai ei. Sen jälkeen ampumahiihto, jääkiekko ja yhdistetty, ei välttämättä tässä järjestyksessä. Olympialaisissa on hienoa katsoa sellaisia lajeja, mitä ei muuten näytetä eikä osaa seurata. Curling on pelinä mielenkiintoinen, sitten nuo kaikki temppulajit suksilla ja laudalla, uskomatonta menoa.
Naisten pikaluistelu
M