Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä maksaa vain omat menonsa ja ostaa vain itselleen!

Vierailija
20.02.2018 |

Poikkis ei anna mulle rahaa, eikä maksa mun menoja. Haluaisin tosi kovasti kaikkea mutta monesti en oo voinut ostaa koska poikaystävä ei anna rahaa. Poikkis ei esim. osta mulle tai anna mulle rahaa vaatteisiin, koruihin, laukkuihin ja kauneudenhoitoon. Poikkis sanoi että jos mä haluun niitä niin mun pitää ostaa ne itse ja poikkis sanoi niitä turhamaisiksi. Siis mitä turhamaista on siinä jos nainen haluaa näyttää naiselliselta ja kauniilta ja olla kaunis myös poikaystäväänsä varten?

Miten mä voisin saada poikaystävän maksamaan ja ostamaan mulle kaikkea? Mä oon siinä mielessä perinteinen että mun mielestä miehen kuuluu maksaa ja naisen taas olla kaunis. Mun mielestä se on todella herrasmiesmäistä jos mies maksaa naiselle kaiken mitä nainen pyytää ja toivoo. :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi on feministi.

Vierailija
2/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihan kärsineen pummin näköisenä ens kerralla näkemään sitä, niin etköhän ala saada viikkorahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai aloitus on provo? Jos ei, niin poikaystäväsi on oikeassa. Käy kunnolla koulut ja opiskele itsellesi ammatti. Töihin päästyäsi saat palkkaa ja voit ostaa itsellesi mitä mielit, et tosin koko rahalla.

Vierailija
4/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväsi on feministi.

Ei vaan ap on feministi ja poikaystävä tasa-arvon kannattaja!

Vierailija
5/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tartte selkeästi hommata semmoinen sugardaddy tai muu mies kun voi ylläpitää sua. Ei kannata ton nykyisen poikkiksen kanssa tuhlata yhtään enempää aikaa.

Vierailija
6/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkis ei anna mulle rahaa, eikä maksa mun menoja. Haluaisin tosi kovasti kaikkea mutta monesti en oo voinut ostaa koska poikaystävä ei anna rahaa. Poikkis ei esim. osta mulle tai anna mulle rahaa vaatteisiin, koruihin, laukkuihin ja kauneudenhoitoon. Poikkis sanoi että jos mä haluun niitä niin mun pitää ostaa ne itse ja poikkis sanoi niitä turhamaisiksi. Siis mitä turhamaista on siinä jos nainen haluaa näyttää naiselliselta ja kauniilta ja olla kaunis myös poikaystäväänsä varten?

Miten mä voisin saada poikaystävän maksamaan ja ostamaan mulle kaikkea? Mä oon siinä mielessä perinteinen että mun mielestä miehen kuuluu maksaa ja naisen taas olla kaunis. Mun mielestä se on todella herrasmiesmäistä jos mies maksaa naiselle kaiken mitä nainen pyytää ja toivoo. :)

vaihda poikkis:)

Vierailija
7/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololooooooooo vaan.

Vierailija
8/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaihda poikkis:)

Tämä!

Sellainen mies jota etsit löytyy helposti vaikka sugardaters.fi-sivustolta. Ei kun etsimään!

Vierailija
10/19 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä voisin saada poikaystävän maksamaan ja ostamaan mulle kaikkea? Mä oon siinä mielessä perinteinen että mun mielestä miehen kuuluu maksaa ja naisen taas olla kaunis.

Mun mielestä se on todella herrasmiesmäistä jos mies maksaa naiselle kaiken mitä nainen pyytää ja toivoo. :)

Juuri näin poikaystävä ostaa kaiken maailmassa  minkä tyttöystävä pyytää ja toivoo ja sitten rahat alkavat pikku hiljaa loppua.  Ja eikä aikaakaan kun ollaankin jo mierontiellä  keppikerjäläisinä.

Poikaystäväsi haluaa käyttää rahansa fiksusti.

Vierailija
11/19 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin maksaa tunnista 200€ saat sitten osteltua ittelles kaikkee kivaa.

Vierailija
12/19 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele elämään. Älä ole loinen.

Vierailija
13/19 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on tuollaisen edes halunnut? Loisen joka ei osaa itse maksaa turhuuksiaan. Kunnon nainen tienaa itse rahansa eikä roiku miehessä kiinni.

Vierailija
14/19 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tilastotkin kerro, että 80-90 senttiä miehen eurosta kuuluu naiselle.

Vierailija
15/19 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin aloitus tulee jostain syystä ainakin kerran viikkoon. Epäilen että on sama kuin se joka on aina raskaana miehen veljelle tai vaimolle tai mille nyt milloinkin.

Vierailija
16/19 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano poikkikselle et sen on pakko maksaa sulle peppuimplantit koska sä rupeet alusvaatemalliks, sit sä voit tienata omaa rahaa.

Vierailija
17/19 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki hyvä mies haluaa joskus (huom. joskus) ilahduttaa tyttöystäväänsä jollain lahjalla, mutta hyvä tyttöystävä ei niitä vaadi.

Niin ja terveiset Röllille.

Vierailija
18/19 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta sain hienon sarjakuva superroisto idean nimeltään The Princess. hän etsii itselleen melko rahakkaita poikia/miehiä. Hän ruinaa kaikkea mahdollista ja mahdotonta heiltä. Ja se mikä tekee hänestä prinsessan on se että hän elää ajatuksissaan jossain satulinnassa ja renesanssi ajan aatelisarvojen maailmassa prinsessana, joka johtuisi jonkin asteisesta oireyhtymästä/persoonallisuus/identiteetti häiriöstä. "poikaystävä" on joku uljasritari/prinssi, joka tekee niin kuin "hänen kuninkaallinen korkeutenssa"  haluaa. siis prinsessa ajattelee näin.  "poikaystävä" on kyllä ihan toista mieltä.

Kiitos tästä inspiraatiosta

Vierailija
19/19 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5