Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäsin parista kuvasta Instassa ja puoliso hermostui

Vierailija
20.02.2018 |

Harrastan vakavasti (SM-tasolla, koska laji on pieni) erästä urheilulajia, ja tykkäsin eilen illalla parin puolitutun saman lajin harrastajan kuvista Instassa (kuvat harrastustilanteissa). Puoliso hermostui ja veti kilarit. Kuvista tykkäämisessä on kuulemma lataus, isompi merkitys. Mitähän tästä pitäis ajatella..?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi ja lupaa ettei toistu.

Vierailija
2/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinkö siis väärin..? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastat fitnessiä...? : ) Ihan vain tykkäsin kun oli niin etevän näköistä pakaratreeniä!

Vierailija
4/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinkö siis väärin..? AP

Ei sillä ole väliä.

Vierailija
5/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastat fitnessiä...? : ) Ihan vain tykkäsin kun oli niin etevän näköistä pakaratreeniä!

En. En halua paljastaa lajia, mutta vaatteet on jotakuinkin yhtä seksikkäitä kun motocrossissa, täysin kropanpeittävät ja usein vielä likaisetkin, suojavarusteet peittävät vähintään puolet naamasta. AP

Vierailija
6/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaan jatkossakin rauhassa kuvia. Puolison sanomiset voit jättää omaan arvoonsa. Ei niin minkään arvoisia ovat moiset urputtamiset. Ihme tiukkapipo.

Vierailija
7/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi kuulostaa sairaalloisen mustasukkaiselta. Hänen pitäis hakeutua hoitoon. Mukava suhde teillä tiedossa. Kohta et saa poistua kotoa etkä käyttää nettiä.

Vierailija
8/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä mustasukkainen ja kontrolloiva puoliso pihalle ennen kuin saat turpaasi.

Vierailija
9/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinkö siis väärin..? AP

Ei sillä ole väliä.

Vaan? 

Onko tää tavallistakin, käydä katsomassa Instassa, että mistä kuvista muut ovat tykänneet? Niitähän ei ihan vahingossa näe vaan pitää oikein varta vasten mennä katsomaan ja selata pitkälle, että varmasti näkee kaikki. AP

Vierailija
10/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En halua paljastaa lajia, mutta vaatteet on jotakuinkin yhtä seksikkäitä kun motocrossissa, täysin kropanpeittävät ja usein vielä likaisetkin, suojavarusteet peittävät vähintään puolet naamasta. AP

No vaikea ottaa tähän mitään kantaa, kun ei tiedä millainen kys. kuva oli, onko tuo tykkäyksdn kohde tuttu, oletko ihastunut häneen jne.

Vierailija
11/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan koskaan opi ymmärtämään, että miten ne puolisot näkevät tykkäämiset instassa. En minä ainakaan tiedä ystävieni tykkäämisistä (mieheni ei käytä instaa) ellen itse satu seuraamaan samaa tyyppiä ja kyseinen kuva osuu silmiin ja silloinkin minun pitää vielä erikseen avata siitä tykänneet, jos heitä on paljon.

Vierailija
12/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano puolisollesi että lopettaa ton käytöksen.

Vierailija
13/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan koskaan opi ymmärtämään, että miten ne puolisot näkevät tykkäämiset instassa. En minä ainakaan tiedä ystävieni tykkäämisistä (mieheni ei käytä instaa) ellen itse satu seuraamaan samaa tyyppiä ja kyseinen kuva osuu silmiin ja silloinkin minun pitää vielä erikseen avata siitä tykänneet, jos heitä on paljon.

Tiedät kun menet jonkun henkilön profiiliin ja sieltä voi katsoa tykkäykset.

Vierailija
14/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät kun menet jonkun henkilön profiiliin ja sieltä voi katsoa tykkäykset.

No jos ensin itse menee varta vasten katsomaan toisen tykkäyksiä, niin turha kai sitten on alkaa kiukutella siitä, mitä löytää. Tuota minä pidän jo aika sairaalloisena mustasukkaisuutena.

Vierailija
15/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instastahan näkee ihan suoraan sen enempiä kaivamatta, mistä kaverit on tykänny tai mihin on kommentoitu. Itse seuraan sitä säännöllisesti, saa hyviä vinkkejä sivustoista, joita itsekin voisi seurata.

Vierailija
16/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lapsia, niin neuvo: ÄLÄ TEE NIITÄ tuollaiselle miehelle.

Sairaalloinen mustasukkaisuus on p*stä ja se pahenee vaan.

Vierailija
17/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimolla oli joku helvetin pakkomielle kommentoida yhden 17 vuoden takaisen exänsä jokaista kuvaa sydämellä ja kommenteilla siinä määrin, että otin eron kun vaimo asiasta kysyttäessä veti nämä "sä oot sairaan mustasukkainen" "sinä se taidat pettää minua!" ?? " Me ollaan vaan kavereita" -kortit ja lopulta ei enään vastannut kysymyksiini mitään.

oi ihana vapaus.

Vierailija
18/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikea ottaa tähän mitään kantaa, kun ei tiedä millainen kys. kuva oli, onko tuo tykkäyksdn kohde tuttu, oletko ihastunut häneen jne.

No siis en ole ihastunut, kyseessä on semituttu, eli ollaan moikkausväleissä, koska pyöritään samoissa kisoissa. Toisaalta, kaikki näissä piireissä on aikalailla moikkaustuttuja, koska piirit on pienet, varsinkin Suomessa. Kuvat oli suurinpiirtein tällaisia (ja ei, motocross ei nyt edelleenkään ole lajini):

https://cloud.yamahamotorsports.com/library/img.jpg?id=5935c1dc2a0ab722…

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/02/11/02/3D10B49100000578-4213964-i…

AP

Vierailija
19/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tykkäsin, en kommentoinut. Tykkäsin samaan syssyyn myös muutamasta thedodon videosta ja parista matkailukuvasta. Näistä ei tullut sanomista. AP

Vierailija
20/24 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo teki tuollaista ja piti sitä ihan normaalina. Siihen saakka, kunnes itse tein tunnukset instaan ja etsin sieltä tuttuja naisia, ihan vaan harrastuskavereita tai vanhoja työkavereita, koulukavereita yms. Joukossa oli myös muutama "kaveri" kenen kanssa oli ollut jotain vispilänkauppaa '90-luvulla. Valtaosa naisista oli todella timmissä kunnossa, oli kuvia rannoilta, salilta, harrastusten parissa. Tykkäsin kuvista, en kertaakaan kirjoittanut yhtään kommenttia tai siis yhteen kirjoitin. "Wonder Woman" tämä vain sen takia, että vaimoni oli kirjoittanut yhden exänsä kuvaan: "Clark Kent"

Yht'äkkiä alkoi murjoutus ja mykkäkoulu.. Keskellä yötä hysteerinen huutaminen, että minun pitää lähteä panemaan sitä "Wonder Womania" ?..  Vaimo ei edes muistanut tuota Clark Kent kommenttiaan, piti erikseen näyttää sille ja huuto loppui heti. Asiasta ei sen jälkeen enään puhuttu mitään. Itse lopetin Instan käyttämisen siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi