"Ihana" talviloma. Eilen jynssäsin kylpyhuoneen ja vessat
Tänään jatkuu pakastimen sulatuksella ja imuroinnilla. Oon töissä käydessä niin poikki että kotihommat jää hoitamatta. Ja näihin sitten pitää lomapäiviä käyttää....plääh.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Imurointi rankkaa? Mikähän mammoille olisi TODELLA rankkaa?
Synnyttäminen on rankkaa.
ohis, lapseton
PS Koulunkäynti oli sinulle rankkaa, mutta syynä oli heikko perimäsi.
Se yrittäjä nainen täällä taas..
Joo ei oo kun mies kotona.
Kotityöt tehdään 50/50
Kyllä sulle ap tulee hyvä mieli kun oot saanu siivottua...
Itse yritän pitää viikon loman ensi kesänä
Vierailija kirjoitti:
Imurointi rankkaa? Mikähän mammoille olisi TODELLA rankkaa?
Mitä sinä teet tässä ketjussa muuta kuin haastat riitaa? Lukea et ainakaan osaa.
Sehän on kurjaa: on aikaa siivota, mutta ei halua. Siivoaminen on siitä ikävää, että tekeminen ei näy, tekemättömyys näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, oletko sinä ainoa teillä asuva henkilö vai voisiko perheesi tehdä vastaavia töitä?
Turhan moni nainen suostuu kotiorjaksi ja mies usein möllöttää ja kaljoittelee sohvalla lasten tapellessa.
Aloittaja on yh ja (teini)lapset ovat isällään. Joten melko yksin olen tän omakotitalon hommien kanssa niin kuin kotitöidenkin kanssa. No pieni putitus vielä niin kyllä tää tästä. Siisti koti palkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on siivooja, mutta suursiivoukset teen itse. Ihan parasta pään nollausta ajattelutyön vastapainoksi. Netflixistä joku hyvä sarja taustalle tai kirja/podcast luureihin.
Mahtaa tulla hyvää jälkeä jos vaan siitä tv:n edestä puunaat ja katse telkkarissa? Vai kannatko läppäriä ympäri taloa?
Uliskaa palstalla tekemisen sijaan. Voi luoja että isoäitinne häpeäisivät teitä nykynaisia
Vierailija kirjoitti:
Uliskaa palstalla tekemisen sijaan. Voi luoja että isoäitinne häpeäisivät teitä nykynaisia
Uliulimieskö se sieltä löysi tiensä palstalle ulisemaan naisten "laiskuudesta".
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä tosiaan osaa hokea muuta kuin "uliskaa"? Tunget sitä joka ketjuun. Isoisäsi kyllä häpeävät sinua.
Vierailija kirjoitti:
Isoäidillä oli oma äitinsä ja siskonsakin apuna. Onhan se tutkittukin että nykynainen tekee kotitöitä enemmän kuin on koskaan tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, oletko sinä ainoa teillä asuva henkilö vai voisiko perheesi tehdä vastaavia töitä?
Turhan moni nainen suostuu kotiorjaksi ja mies usein möllöttää ja kaljoittelee sohvalla lasten tapellessa.
Aloittaja on yh ja (teini)lapset ovat isällään. Joten melko yksin olen tän omakotitalon hommien kanssa niin kuin kotitöidenkin kanssa. No pieni putitus vielä niin kyllä tää tästä. Siisti koti palkitsee.
No onhan tuossa hyvä siivousrauha, kukaan ei ramppaa edestakas eikä tarvitse tehdä ruokaa. Ajatteles, jos sinulla olisi mies, joka olisi vasta herännyt ja kyselisi ruuan perään sohvalla maaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoäidillä oli oma äitinsä ja siskonsakin apuna. Onhan se tutkittukin että nykynainen tekee kotitöitä enemmän kuin on koskaan tehty.
Nykyäidille on siihen kehitetty avuksi kaiken maailman koneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyäidille on siihen kehitetty avuksi kaiken maailman koneet.
Niin, nykymiehethän joutuvat tekemään miestentyöt ihan ilman apuvälineitä. Voi, jospa joku keksisi autohuollon, lumilingon ja vaikka robottiruohonleikkurin, mutta ei. Ei noille olisi markkinoitakaan, miehet mieluummin korjaavat autot itse ja niittävät ruohon viikatteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on siivooja, mutta suursiivoukset teen itse. Ihan parasta pään nollausta ajattelutyön vastapainoksi. Netflixistä joku hyvä sarja taustalle tai kirja/podcast luureihin.
Mahtaa tulla hyvää jälkeä jos vaan siitä tv:n edestä puunaat ja katse telkkarissa? Vai kannatko läppäriä ympäri taloa?
Kannan iPadiä ympäri taloa, kyllä. Ei mun sitä tarvi vahdata. Kuten sanottua, joku hyvä sarja taustalle (esim. Frendit). Se riittää. Tiesitkö, että sokeatkin seuraavat TV-ohjelmia.
Hyvä yksinkertainen jonne
Imurointi voi olla rankkaa, kun hoitaa yksin lapset, tekee rankan työpäivän ja tekee yksin kotityöt.
Makaaminen ja pelaaminen ei ole rankkaa.
ohis