"Ihana" talviloma. Eilen jynssäsin kylpyhuoneen ja vessat
Tänään jatkuu pakastimen sulatuksella ja imuroinnilla. Oon töissä käydessä niin poikki että kotihommat jää hoitamatta. Ja näihin sitten pitää lomapäiviä käyttää....plääh.
Kommentit (34)
Meillä on siivooja, mutta suursiivoukset teen itse. Ihan parasta pään nollausta ajattelutyön vastapainoksi. Netflixistä joku hyvä sarja taustalle tai kirja/podcast luureihin.
No lomallahan on just hyvää aikaa siivota.
Mä tykkään puuhastella vapaa-ajalla. Ei tossa musta mitään kummallista ole.
Olisi ihanaa kun olisi aikaa paneutua siivoamiseen oikein kunnolla joskus. Aina saa nopeasti siivota lastenhoidon lomassa.
Siivoaminen musiikkia kuunnellen on parasta omaa aikaa ja terapiaa ♥️ Ja mieli lepää kun näkee lopputuloksen. Lasi viiniä palkinnoks. :)
Voimia sinne.
Itse teen yrittäjänä 6,5 päiväistä työviikkoa.
Muut hiihtolomailee....itse siivosin kylppärin viime sunnuntaina 4H työvuoron päätteeksi.
Varaa lomiin/työntekijän palkkaamiseen ei ole.
Olen yli 50v nainen
Hiihtoloma? kirjoitti:
Voimia sinne.
Muut hiihtolomailee....itse siivosin kylppärin viime sunnuntaina 4H työvuoron päätteeksi.
Varaa lomiin/työntekijän palkkaamiseen ei ole.Olen yli 50v nainen
Neljä lasta, mies, koira ja kissoja?
Hiihtoloma? kirjoitti:
Voimia sinne.
Aplodeja
Vierailija kirjoitti:
Hiihtoloma? kirjoitti:
Voimia sinne.
Neljä lasta, mies, koira ja kissoja?
Ja varmaan vielä yh-äitikin lapsineen vuokralla :D
Mä kotuiduin just leikkauksesta. Ei voi lähteä sänkyä ja vessaa pidemmälle. Vaihdetaanko?
Ja silti on aikaa maata av-palstalla? Pakastimen sulatus onnistuu apinaltakin.
Mutta ilmeisesti liian raskasta av-mammalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä kotuiduin just leikkauksesta. Ei voi lähteä sänkyä ja vessaa pidemmälle. Vaihdetaanko?
Vaihdetaan heti. Pääsee viimeinkin saakeli lepämään tästä hullunmyllystä. Ota sä mun kakarat ja tää väsymys.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti on aikaa maata av-palstalla? Pakastimen sulatus onnistuu apinaltakin.
Mutta ilmeisesti liian raskasta av-mammalle.
Hyvin kirjoitat lajisi edustajaksi! Laittaisitko hyviä vinkkejä?
Aloittaja, oletko sinä ainoa teillä asuva henkilö vai voisiko perheesi tehdä vastaavia töitä?
Turhan moni nainen suostuu kotiorjaksi ja mies usein möllöttää ja kaljoittelee sohvalla lasten tapellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaan heti. Pääsee viimeinkin saakeli lepämään tästä hullunmyllystä. Ota sä mun kakarat ja tää väsymys.
Jaxuhali.
Imurointi rankkaa? Mikähän mammoille olisi TODELLA rankkaa?
Eikö se siivooja voi tulla edes pari kertaa vuodessa tekemään suursiivouksen, jos se on rankkaa? Ja viikkosiivoukset teette itse.
Mutta eikö ole ihana että on puhdasta ja siistiä?
Kodin kun siivoaa niin ei siinä mene kuin pari päivää korkeintaan. Loppuloman ajan voi sitten ottaa rennosti.