Uskaltaisitko mennä kylään tälle naapurille?
Olemme tutustuneet kuten naapurit yleensäkin pihapiirissä ja rappukäytävässä ja lisäksi yhteisten harrastusten kautta.
Naapuri on ikäiseni mies (itse olen nainen) mutta hän on pikkuhiljaa paljastunut hyvinkin epävakaaksi. Masentuneena viiltelee itseään, juopottelee paljon yms. On sinkkuna. On päässyt avohoitoihin kyllä. Itse taas olen ihan tavallinen, perheellinen ja työssäkäyvä.
Meillä on muuten aika paljon yhteistä. Yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita ja koska tuo mies on niin yksinäinen ja haluaisin olla jotenkin avuksi niin olisi toisaalta kiva suostua hänen pyyntöönsä ja käydä hänen luonaan kahvilla joku kerta. Uudet kaverit ei sinänsä olis itsellekään haitaksi, päin vastoin. Toisaalta pelottaa josko onkin joku täysi sekopää ja ties mitä voi keksiä. Mulla on ihan pienet lapset täällä niin mieluummin en meille ottais häntä heti kyläilemään.... Uskaltaako hänen luona käydä? Uskaltaisiko sinä?
Kommentit (22)
Mitä ne teidän yhteiset harrastukset ja mielenkiinnonkohteet on?
Niin no mehän tavallaan kuitenkin olemme jo ystäviä. Moni täällä on näköjään sitä mieltä että ystävyys pitäisi lopettaa mutta sitä en aio tehdä. Haluaisin vain tietää että uskaltaisitteko te mennä hänen luokseen kahville, omaan kotiini en siis vielä ole häntä kutsumassa. Harrastuksen kautta kuitenkin olemme jo tuttuja, eikä uusi läheisempikään ystävyys nyt olisi pahasta. Tuntuu, että hän olisi hyvän ystävän tarpeessa. Mutta en halua silti ottaa turhia riskejä.
Ap