Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoin auton perään

Vierailija
20.02.2018 |

Omaan autoon ei tullut mitään, toiseen autoon tuli kolhuja. Onko siis niin että mun liikennevakuutus korvaa kaiken, vai tuleeko mulle vielä mahdollisesti laskua perään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule jos äkkiä vaan pakenet paikalta.

Vierailija
2/9 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paennut vaan tunnustin syyllisyyteni. En voi valehdella vaikka mul oli mahollisuus lähteä jaolla antamatta yhteystietoja. Omantunnon tähden en niin tehnyt. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun vakuutus korvaa kaiken (-omavastuu).

Vierailija
4/9 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennevakuutuksestasi korvataan vastapuolelle aiheutuneet vakuutukset ja sikäli sinulle tulee vielä laskua perään, että bonuksesi alenevat ja niin ollen vakuutusmaksusi ovat kalliimmat jonkun aikaa. 

Vierailija
5/9 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun liikennevakuutuksesta menee. Boonukset voivat tosin heikentyä, eli jatkossa vakuutusmaksu on vähän kalliimpi.

Vierailija
6/9 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikennevakuutuksestasi korvataan vastapuolelle aiheutuneet vakuutukset ja sikäli sinulle tulee vielä laskua perään, että bonuksesi alenevat ja niin ollen vakuutusmaksusi ovat kalliimmat jonkun aikaa. 

Ok no se ei haittaa jos vakuutusmaksut nousevat, kunhan ei tulisi tonnien laskua perään..ap

Vierailija
7/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitettiin vakuutuksesta, ja hän sanoi että koska olen loistokuski nimikkeellä ja tää oli eka kolari, niin mulle ei koidu tästä lisälaskua, bonukset ei alene. Sitten jos toisen kolarin aiheutan, niin sitten vaikuttaa bonuksiin.

Eli ymmärsin että selvisin nyt säikähdyksellä tästä ite, mun autoon ei tullut mitään, oli sitten kuitenkin niin hiljanen törmäys. Ap

Vierailija
8/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun vakuutus korvaa kaiken (-omavastuu).

Liikennevakuutuksessa ei ole omaavastuuta. 

Vierailija
9/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun liikennevakuutuksesta menee. Boonukset voivat tosin heikentyä, eli jatkossa vakuutusmaksu on vähän kalliimpi.

Tarkennetaas tätä nyt hieman: Liikennevakuutus on autokohtainen, ei henkilökohtainen. Eli korvaukset maksetaan sen auton liikennevakuutuksesta, jonka kuski oli syyllinen kolariin. Riippuen lisävakuutuksista + muista vallitsevista asianhaaroista harkinnanvaraisesti vakuutusyhtiö voi korvata myös syyllisen omaisuusvahingot. Henkilövahingot ovat asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä