21v varusmiespalvelusta suorittavalla naisella on nyt hieman ylimääräistä aikaa, haluatteko kysellä?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Joko tajuat, että siellä menee vuosi elämästä ihan hukkaan?
Noh, on näitä elinvuosia ihan mukavasti jäljellä joten en ajattele asiaa noin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo , jolla ei ole edes termit hallussa.
No kyseleppä termejä :)
Ap
Missä vaiheessa termi varusmiesjohtaja on muuttunut johtajaksi?
Lääkintä-aukissa ei todellakaan kanneta ketään selässään.
Sitä on taas katsottu Ylen naissotilas-sarjaa?
Lääkintäaliupseeri
Skapparit eivät tykkää kun käytetään termiä johtaja, ehkä pienenä kettuiluna heille
Lääkintä-aukissa todellakin kannetaan ja evakuoidaan. Miten voit vaatia alaisiltasi jotain mihin et itse kykene?
Naissotilaat antaa aika huonon kuvan intistä, itse olen jättänyt katsomisen vähemmälle
Anna tulla lisää
Ap
Roskapuhetta. Mikä on motiivisi larpata intissä olevaa naista, kun et tiedä menosta mitään?
Mitä puoluetta äänestäisit? Mitä puoluetta et äänestäisi ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo , jolla ei ole edes termit hallussa.
No kyseleppä termejä :)
Ap
Missä vaiheessa termi varusmiesjohtaja on muuttunut johtajaksi?
Lääkintä-aukissa ei todellakaan kanneta ketään selässään.
Sitä on taas katsottu Ylen naissotilas-sarjaa?
Lääkintäaliupseeri
Skapparit eivät tykkää kun käytetään termiä johtaja, ehkä pienenä kettuiluna heille
Lääkintä-aukissa todellakin kannetaan ja evakuoidaan. Miten voit vaatia alaisiltasi jotain mihin et itse kykene?
Naissotilaat antaa aika huonon kuvan intistä, itse olen jättänyt katsomisen vähemmälle
Anna tulla lisää
Ap
Roskapuhetta. Mikä on motiivisi larpata intissä olevaa naista, kun et tiedä menosta mitään?
Tuntuu siltä että siellä on c-paperit saanut jonka faktat perustuvat kavereilta kuultuihin tarinoihin. Muista että josastoissa on eroja, asioita ei aina tehdä samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä puoluetta äänestäisit? Mitä puoluetta et äänestäisi ikinä?
En vastaa enää näihin, olette kuitenkin eri mieltä kanssani :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sivari mieheksi, jos on hyvä nussimaan?
Jaa-a. Nyt tuntuisi vähän oudolta jos poikaystävä ei olisi käynyt inttiä ja minä olen, mutta parin vuoden päästä sillä ei varmaan ole enää merkitystä
Ap
onko mielestäsi tasa-arvoista tai reilua että naisten ei ole pakollista käydä inttiä tai sivaria? mitä mieltä olet siitä että miehen pitää leikata pitkät hiuksensa mutta nainen
vain pitää ne kiinni?
Onko käytännön tutustuminen maanpuolustukseen vastannut ketjun aloittajan odotuksia? Tuntuuko koulutus järkevältä ja perustellulta?
Omasta mielestäni armeija on (valitettavasti) tarpeellinen laitos ja hyvä instituutio olemassa. Palvelin 2004.
Vierailija kirjoitti:
onko mielestäsi tasa-arvoista tai reilua että naisten ei ole pakollista käydä inttiä tai sivaria? mitä mieltä olet siitä että miehen pitää leikata pitkät hiuksensa mutta nainen
vain pitää ne kiinni?
Mielestäni kutsunnat voisivat olla naisille pakolliset. Kutsunnoissa saa sitten infoa palveluksesta ja se voisi houkutella enemmän naisia palvelukseen.
Tuosta hiusten leikkuusta on vähä hankala muodostaa mielipidettä. Ehkä leikkauspakko on hyvä ihan hygieniasyistä. Naisten hiustyylit on kuitenkin rajattu yhteen eli kiinni takana.
Voisitko harkita ottavasi upseerilta suihin edetäksesi urallasi?
Bumpataas tätä, iltavapaat menossa.
Ei kieltänyt telamiinoja
Ap