Viisurin poisto, sattuuko??????
Kommentit (10)
On poistettu leikkaamalla ja vetämällä. Eikä kipua ole ollut jälkeenpäinkään ollenkaan.
Tosin kaverilla sattui aivan älyttömästi ;p
YKsi sahattiin suussa, ei sattunut mutta oli pelottavaa, yksi lähti todella helposti ja kolmas ei ollut lähteä millään. Vihdoin se lähti ja iso pala yläleuan luuta mukana. Monta tikkiä ja muutaman päivän oli tosi heikko olo.
Olen pahoillani että tämä kuulostaa varmaan pelottelulta. En ollut vain ikinä kuvitellut että luuta voisi murtua mukana.
Jälkeenpäin jomotti pari päivää, mut ilman särkylääkettä pärjäsin.
Minussa vain sattuu olemaan jotakin " vikaa" kun ne puudustusaineet on ihan yhtä tyhjän kanssa, niitä ei voi antaa sellaista satsia, että se minuun tehoaisi. Joten kyllä kun ensimmäinen leikattiin, niin taju lähti neljä kertaa... toisen kohdalla taju lähti kuusi kertaa... ja tästä syytä loput on edelleen suussa, vaikka ne piti poistaa jo reilu kolme vuotta sitten...
Poiston jälkeen on ollut muutaman päivän kipeä, mutta särkylääkkeet auttoi.
sattuminen lienee yksilöllistä, tuurista kiinni, riippuu hampaan kiinnittymisestä yms. Mulla sattui toisen alaviisurin poisto, hermot olivat kiinni leukaluussa, eikä puutunut. Muiden poisto sujui kivuitta.
Työkaverit ihmetteli. Minä taas ihmettelin, että en työskentele hampaalla, joten ei haittaa työntekoa mitenkään.
Yhden päivän otin saikkua kun lääkäri tarjosi eikä yhtään kaduta. Sitten olikin viikonloppu heti perään. Taitaa olla todella yksilöllistä, en olisi mitenkään pystynyt olemaan töissä.
niitä ottaa. Kaikki on poistettu, ei sattunut, helppoa oli.