Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaatemerkkejä mieluiten käytät lapsellasi? ulko-ja sisävaatteissa.

Vierailija
11.03.2006 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim.Reimatec pystyn rahatilanteen puolesta valitsemaan,niin ostan sen.Yleensä tarkkana olen siitä millainen kosteus suojaus siinä matskussa on,ei niin väliä merkillä.

Merkeistä tykkään,mutta alennuksesta melkein vain tulee niitä ostettu.Esprit ja urheiluliikkeiden jutut on ihania.

Vierailija
2/37 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim.Reimatec pystyn rahatilanteen puolesta valitsemaan,niin ostan sen.Yleensä tarkkana olen siitä millainen kosteus suojaus siinä matskussa on,ei niin väliä merkillä.

Merkeistä tykkään,mutta alennuksesta melkein vain tulee niitä ostettu.Esprit ja urheiluliikkeiden jutut on ihania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne miellyttävät silmää ja minulla on tuttu joka myy niitä. Ja samalla reissulla ostan kaikki pipot, hanskat ym. Reimaa. Sisävaatteissa kivoja on mm. Mayoralilla, Girandolalla, Oililyllä ja halvemmista H&M ja Lindex ovat mielestäni nättejä ja laadukkaita. Myös NameItiä on jonkin verran, vaatteet ovat nättejä mutta laadullisesti aika kehnoja.

Vierailija
4/37 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk tyttö:

- Ulkovaatteet: Elle, Kenzo

- Sisävaatteet: Elle, Benetton, Kenzo, Lego, Esprit, Benetton, Tommy Hilfiger, Dkny, Burberry, Mexx, Zara

2v poika:

- Ulkovaatteet: Timberland, Lego, Tommy Hilfiger

- Sisävaatteet: Timberland, Lego, Tommy Hilfiger, Benetton, Esprit, Gant, Burberry, Mexx, Ralph Lauren, Zara

4v tyttö:

- Ulkovaatteet: Elle, Lego, Kenzo

- Sisävaatteet: Elle, Kenzo, Lego, Esprit, Benetton, Burberry, Tommy Hilfiger, Marc O' Polo, Mexx, Dkny, Zara

Tuollaisia merkkeistä koostuu meidän kolmikon vaatteet. Olen tarkka laadusta ja siksi olemme sopineet isovanhempien ja kummien kanssa, että (halppis)vaatteiden sijasta antavat esim leluja, kirjoja tai vaikka vaatekauppaan lahjakortin.

Vierailija
5/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastusta löytyä,sen verran pistit haisemaan :) ja rahaa täytyy olla aika mukavasti!?

Vierailija
6/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään vain ei-merkkituotteita!!

Vierailija
7/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo rahaa kalliisiin merkkeihin, ja mun mielestä niiltä saa kivan näkösiä lasten vaatteita. ulkopukuihin kyl laitan sit vähän enemmän rahaa et kestävät paremmin.

Vierailija
8/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulkovaatteet pitkälle samaa merkkiä, paitsi talvella. Nuoremmalla reimatec ulkopuku ja isommalla.. jaa enpä muista merkkiä

Noita merkkejä käytän siksi, koska mielestäni ne ovat kauniita ja muodikkaita vaatteita ja koska reissaan jenkkeihin vähintään kaksi kertaa vodessa, niin ostan ne aina sieltä ja paljon halvemmalla.

Ja olen huvittuneena seurannut esim huuto nettiä mitä summia noista vaatteista tarjotaan tai pyydetän. Itse myyn meidän käytetyt kavereille 1 -3 eurolla kipale

Vierailija
9/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tärkeintä on että lapsilla on puhtaat, ehjät, siistit ja nätit vaatteet. Näin meidän lapsukaisilla. On turhaa maksaa merkistä. Ja jos jotain merkkivaatetta erityisesti lapsilleni joskus ostan, niin se on Marimekkoa.

Vierailija
10/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan jotenkin on niin .. blaah

Mutta totta on että tärkeintä on puhtaat ja ehjät vaatteet, sekä lämpimät, eikä mikään merkki, mutta jokainen meistä laittakoon rahansa mihin tahtoo, omaa rahaa se on, eikä muilta pois

Vierailija
11/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2kk tyttö:

- Ulkovaatteet: Elle, Kenzo

- Sisävaatteet: Elle, Benetton, Kenzo, Lego, Esprit, Benetton, Tommy Hilfiger, Dkny, Burberry, Mexx, Zara

2v poika:

- Ulkovaatteet: Timberland, Lego, Tommy Hilfiger

- Sisävaatteet: Timberland, Lego, Tommy Hilfiger, Benetton, Esprit, Gant, Burberry, Mexx, Ralph Lauren, Zara

4v tyttö:

- Ulkovaatteet: Elle, Lego, Kenzo

- Sisävaatteet: Elle, Kenzo, Lego, Esprit, Benetton, Burberry, Tommy Hilfiger, Marc O' Polo, Mexx, Dkny, Zara

Tuollaisia merkkeistä koostuu meidän kolmikon vaatteet. Olen tarkka laadusta ja siksi olemme sopineet isovanhempien ja kummien kanssa, että (halppis)vaatteiden sijasta antavat esim leluja, kirjoja tai vaikka vaatekauppaan lahjakortin.

pätemään oikein urakalla. Voi tziisus sentään..

Vierailija
12/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään 1-2 kertaa vuodessa Jenkeissä (äitini luona) sekä Saksassa (mieheni siskon luona), Italiassa (minun veljeni luona) ja Ranskassa (minun siskoni luona) 2-3 kertaa vuodessa jokaisessa ja kerran vuodessa kahdestaan mieheni kanssa jossain Euroopan maassa.

Sekä meen yksin, mieheni kanssa tai koko perheen voimin käydään silloin tällöin Ruotsissa ystäviemme luona [asuimme mieheni työn puolesta v. 2004 Ruotsissa]. LUONNOLLISESTI näistä ulkomaanmatkoilta tulee ostettua lapsille ja minulle ja miehelleni myöskin vaatteita. USEIN shoppailen alennusmyynneissä, loppuunmyynneissä JA PALJON Outleteissa, joissa myydään merkkikamaa jopa -95% alennuksella. Varsinkin Outleteita tekee todella hyviä löytöjä!!! Ja Ruotsissa asuessamme ostin varastoon paljon halpoja merkkivaatteita, joita nyt lapset käyttävät.

EIKÄ KAIKISTA MERKKIVAATTEESTA NÄE ULOSPÄIN MITÄ MERKKIÄ NE OVAT!!

Toki ostan Suomestakin merkkivaatteita normaahinnoilla, mutta paljon myös Suomessakin alennusmyynneistä, loppuunmyynneistä, Outleteista. Esimerkiksi Ruoholahdessa olevassa Warehousessa on Kenzoa, Elleä, Timberlandia, DKNY yms lasten merkkivaatteita halvemmalla kuin normaalisti.

Ostan myös Huutonetistä ja kirppiksiltä. Ainakin täällä Helsingissä löytyy kirppareilta hyviä merkkivaatteita. Eilen ostin kirpparilta Ellen hyvä kuntoisen lakkatakin ja hinta oli vaan 3 euroa. Samaiselta myyjältä myös paljon muitakin Ellen hyvä kuntoisia vaatteita 0,50e - 2 euroa. Mielestäni tein taas hyviä löytöjä meidän neidille.

Ennemmin minä kyllä kerään rahaa matkusteluun, jotta näkee sukulaisia ja ystäviä kun ostaisin koko ajan normaalihintaisia merkkivaatteita Suomesta (jotka ovat usein kalliita).

Toki tulemme rahallisestikin hyvin toimeen, mutta on paljon muitakin tärkeämpiä menoeriä kuin merkkivaatteet, esim asunnon remonttia, lasten harrastuksia, ruokaa, sitä matkustelua, lääkärikuluja (pojalla on synnynnäisiä sairauksia, joiden takia tulee paljon lääke ja lääkäri kuluja) ja kaikenlaiseen elämiseen sitä rahaa meneekin...

Arvostan kuitenkin vaatteissa laadukkuutta, sitä että esim paita pitää muotonsa, eikä venehdä tai nukkaannu tms. Sitä että vaatteet ovat nättejä ja trendikkäitä. Sitä, että lapsilla on hyvä olla niissä vaatteissa (ei purista, kiristä tms).

Meidän vaatteet saa sotkeentua, mennä rikki tms. Tyttö saa kiipeillä Kenzon takissa puissa yms. Tahranpoistoaineella välillä putsailen vaatteita, parsin ja paikkaan pieniä reikiä. Koska harvemmin maksan suuria summia merkkivaatteista, ei iso suru ole vaikka vaate meneekin käyttökelvottomaksi.

En mä vedä hernettä nenään, jos sä ostat vaikka Tutan muumi collegepaitoja ja käytät 80-luvun neonvihreitä housuja lapsellasi tai itselläsi. Mulle se on ihan ok, se on sun valinta.

Mutta tämähän on vain meidän perheen arkea ja elämää. Sinun perheesi ja arkesi voi olla erilaista. Jokainen on onneksi vapaa valitsemaan miten elää... :)

t. femma

Vierailija
13/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välikausiasuna reomatec. Hattuina saa olla mikä vaan kunhan sopii hyvin päähän, tällä hetkellä reiman pipo ja lassien kypärämyssy. Sisävaatteina ollut tosi kivoja ja edullisia nyt lotta ja lassi. Sisävaatteita kyllä muitakin mitkä silmää miellyttäneet. Tykkään perusväreistä.

Kenkinä tällä hetkellä eccon goretexit ja tarrakuomat. Myös kevätkenkinä eccon kengät ja kesällä eccon sandaalit.

Kengät ostan aina laadukkaat, poika 3v.

Vierailija
14/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tykkään ostaa sisävaatteita ihan vaan H&M, Lindex, KappAhll ja sitten huuto.netistä huutelen joskus kalliimpia merkkejä.

Vierailija
15/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näitä löytyy sisävaatteista

-adidas

-hm

-ciraf

-jotain ihme merkkejä tilattuna lastenavatteet.comista

ulkovaatteista

-lassie

-nicky ja nellyn omat

-jesper juniorin jonathan toppahousut

-hm

kengät

-viking goretexit

-nalle puh saappaat prismasta =)

-adias sandaalit ja lenkkarit meinasin ostaa kesäksi

Vierailija
16/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sisävaatteet ovat pääosin Timberlandia ja Legoa.

Ulkovaatteet Reimatec, Ticket ja H&M.

Vierailija
17/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on että ovat sopivankokoiset, ehjät ja siistit ja tarkoituksenmukaiset olosuhteisiin nähden.

Vierailija
18/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua huvittaa noi ellet sun muut hienostelijat voin kuvitella minkälaisia ihmisiä nuo ovat mut jokainen tyylillään...

onneksi eivät kuulu tuttuihini

Vierailija
19/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekkin aika aika rajoittunut ja kertoo suvaitsemattomuudestasi että toivot ettei tuommoisia ihmisiä kuulu tuttaviisi jne.

Toivon että sinä saat yhden hyvän ystävän joka käyttää lapsillaan ja itsellään merkkituotteita. Se ei nääs kerro mitään ihmisen luonteesta.

Minä en siis ole merkki friikki itse

Vierailija
20/37 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eime vaatemerkkejä...postimerkit on paljon persoonallisempia. Ulos mennessä vaan liimataan muutama kerros lisää, niin kyllä muksut taas tarkenee!