Annatteko nuorren harrastaa seksiä teillä kotona?
Meillä nuori, 19v, ei saa harrastaa seksiä ennen kuin muutta pois kotoa ja deittejäkään tämä ei saa tuoda meille ellei olla erikseen sovittu ilalliskursuista jo ennalta.
Kommentit (5)
Kyllä annan. Naapurin tyttö ei saa omassa kotonaan harrastaa, joten olen antanut luvan käyttää minun asuntoani ja sänkyäni poikaystävänsä kanssa peuhaamiseen :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä nuori, 19v, ei saa harrastaa seksiä ennen kuin muutta pois kotoa ja deittejäkään tämä ei saa tuoda meille ellei olla erikseen sovittu ilalliskursuista jo ennalta.
Nää 13v jonnet alkaa olla niin säälittävän saamattomia etteivät edes hiihtolomalla jaksa vääntää provoja joihin joku tiukkapipo erehtyisi vastaamaan tosissaan.
Joo, meidänkin 24v lapset on vielä niin pieniä lapsia että niiden kuuluisi leikkiä vaan parpeilla ja leekoilla. Ne seksi "jutut" kuuluu vasta aikuisille sitten 40-vuotiaana ja samaa vakiojollotusta tästä eteenpäin. Osaatte varmaan jo ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää 13v jonnet alkaa olla niin säälittävän saamattomia etteivät edes hiihtolomalla jaksa vääntää provoja joihin joku tiukkapipo erehtyisi vastaamaan tosissaan.
Joo, meidänkin 24v lapset on vielä niin pieniä lapsia että niiden kuuluisi leikkiä vaan parpeilla ja leekoilla. Ne seksi "jutut" kuuluu vasta aikuisille sitten 40-vuotiaana ja samaa vakiojollotusta tästä eteenpäin. Osaatte varmaan jo ulkoa.
Kyllä tuo Vierailijan Kommentti on ihan täyttä asiaa eli "" ei seksiä alle 24 vuotiaana ja seksi "jutut" kuuluu vasta aikuisille sitten 40 vuotiaana "",
Kannatan tätä itse ihan täysin näin sen pitääkin olla
Saavat, mutta ollaan sovittu, että vain muiden ollessa poissa kotoa. Ei ole kohteliasta laittaa muita kuuntelemaan seksiääniä.
Lapset 16 ja 18v.